Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Αρχική
  •  Πλοήγηση 
    • Κοινότητες & Συλλογές
    • Ανά ημερομηνία δημοσίευσης
    • Συγγραφείς
    • Τίτλοι
    • Λέξεις κλειδιά
    • Με αριθμό έκδοσης
  • Language elLanguage en
  •  Σύνδεση 
    • Σύνδεση
    Προβολή τεκμηρίου 
    • Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκησης Μονάδων Υγείας (ΕΛΛ) / Health Policy and Planning (in Greek)
    • Προβολή τεκμηρίου
    •   Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκησης Μονάδων Υγείας (ΕΛΛ) / Health Policy and Planning (in Greek)
    • Προβολή τεκμηρίου
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Η ικανοποίηση και η προσβασιμότητα των ασθενών με σακχαρώδη διαβήτη στη οφθαλμολογική κλινική ενός Δημοσίου Νοσοκομείου.

    Thumbnail
    Προβολή/Άνοιγμα
    ΔΜΥ-2019-00465.pdf (989.9Kb)
    Ημερομηνία
    2019-05
    Συγγραφέας
    Κυπριονού, Γεωργία
    Μεταδεδομένα
    Εμφάνιση πλήρους εγγραφής
    Επιτομή
    Εισαγωγή: Η αξιολόγηση της ικανοποίησης και των εμπειριών των ασθενών από τις υπηρεσίες υγείας καθώς και η πρόσβαση τους σε αυτές έχουν ιδιαίτερα μεγάλη σημασία για την αξιολόγηση της λειτουργίας των υπηρεσιών υγείας. Σκοπός: Η μελέτη αυτή επικεντρώνεται στην αξιολόγηση της ικανοποίησης και των εμπειριών των ασθενών με σακχαρώδη διαβήτη στην Οφθαλμολογική Κλινική δύο δημοσίων νοσοκομείων της Κύπρου και την προσβασιμότητα τους στην κλινική. Μεθοδολογία: Χρησιμοποιήθηκε δομημένο ερωτηματολόγιο 47 ερωτήσεων το οποίο συμπληρώθηκε από τους ασθενείς. Το δείγμα αποτέλεσαν 400 ασθενείς με σακχαρώδη διαβήτη οι οποίοι επισκέφθηκαν την Οφθαλμολογική Κλινική των νοσοκομείων από τον Φεβρουάριο μέχρι και τον Απρίλιο του 2018. Η στατιστική ανάλυση έγινε με το πρόγραμμα SPSS. Αποτελέσματα: Στην πλειονότητα τους, οι ασθενείς ήταν ικανοποιημένοι με τον οφθαλμίατρο τους και από το νοσηλευτικό προσωπικό. Με την παρούσα μελέτη το 100% των ασθενών δήλωσε ότι ο οφθαλμίατρος του ήταν ευγενικός και τον άκουγε με προσοχή κατά την διάρκεια της εξέτασης του. Σε ότι αφορά το νοσηλευτικό προσωπικό, το 96.5% των ασθενών δήλωσε ότι τον άκουγε προσεκτικά και το 97.5% ότι ήταν ευγενικός/ή μαζί του. Στην ερώτηση κατά πόσο θα σύστηναν οι ασθενείς τον οφθαλμίατρο τους σε άλλους διαβητικούς ασθενείς, οι 397 από τους 400 ασθενείς της μελέτης βαθμολόγησαν με 10 (τον μέγιστο βαθμό) στην κλίμακα Likert. Θετικά είναι επίσης τα αποτελέσματα που αφορούν την προσβασιμότητα των ασθενών στις υπηρεσίες υγείας. Το 47.3% των ασθενών δήλωσαν ότι είναι μέτρια ευχαριστημένοι στο εάν θα μπορούσαν να εξεταστούν χωρίς προγραμματισμένο ραντεβού. Το 40.3% των ασθενών δήλωσε ότι θα τους βόλευε πολύ εάν λειτουργούσαν τα εξωτερικά ιατρεία τις απογευματινές ώρες. Το 64.8% των ασθενών δήλωσε ότι έχει πρόσβαση σε καινοτόμα/αποτελεσματικά φαρμακευτικά προϊόντα. Λιγότερο θετικά είναι τα αποτελέσματα στην ερώτηση που αφορούσε τον καιρό αναμονής για το ραντεβού όπου το 71.8% των ασθενών δήλωσε ότι η αναμονή ήταν περισσότερη από 12 μήνες. Συμπεράσματα: Η συνολική αξιολόγηση των υπηρεσιών της Οφθαλμολογικής Κλινικής ήταν σε αρκετά ψηλά επίπεδα. Διαφάνηκαν ορισμένες δυσκολίες, όπως για παράδειγμα ο μεγάλος χρόνος αναμονής για το προγραμματισμένο ραντεβού, οι οποίες όμως με σωστό προγραμματισμό μπορούν να επιλυθούν έτσι ώστε οι ασθενείς να μπορέσουν να απολαύσουν ιατρικές υπηρεσίες υψηλής ποιότητας.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/4236
    Συλλογές
    • Διοίκησης Μονάδων Υγείας (ΕΛΛ) / Health Policy and Planning (in Greek)

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013

     

    Πλοήγηση

    Όλο το ΑποθετήριοΚοινότητες & ΣυλλογέςΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσηςΑυτή η συλλογήΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσης

    Ο λογαριασμός μου

    ΣύνδεσηΕγγραφή

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013