Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΜΕΤ)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΜΕΤ)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Καφές, το απαραίτητο "αξεσουάρ" στην καθημερινότητα μας. Πως το "τρίτο κύμα καφέ" κατέκτησε τον κόσμο και καλλιεργεί κουλτούρα. Η περίπτωση της Coffee Berry και η ανταγωνιστική στρατηγική που ακολουθεί.

    Thumbnail
    View/Open
    ΔΤΠ-2019-00148.pdf (2.818Mb)
    Date
    2019-05
    Author
    Πετεβίνου, Πέτρος
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Πως ο καφές έγινε το απαραίτητο «αξεσουάρ» στην καθημερινότητα μας. Πως το «τρίτο κύμα καφέ» κατέκτησε τον κόσμο και καλλιεργεί κουλτούρα. Η περίπτωση της Coffee Berry, μίας νέας επιχειρηματικής ιδέας, και πως μέσα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα κατάφερε να κερδίσει, εκτός από τις εντυπώσεις και ένα σημαντικό μερίδιο αγοράς στο χώρο του «street coffee». Επιχειρήσαμε λοιπόν να επαληθεύσουμε την νέα τάση που φαίνεται να κατακτά και την Κύπρο μέσα από έρευνα της αγοράς, προκειμένου να αλιεύσουμε απόψεις, συνήθειες και προτιμήσεις. Η ανάλυση των ερωτηματολογίων, αλλά και άλλων δευτερογενών ευρημάτων ανάδειξαν ακριβώς αυτή τη νέα τάση. Η ανάλυση του μάκρο και μίκρο-περιβάλλοντος της αγοράς καφέ στην Κύπρο, η ανάλυση SWOT, καθώς και η ανάλυση της στρατηγικής 4P που εξετάστηκαν για την περίπτωση της Coffee Berry στην Κύπρο βοήθησαν στην επιβεβαίωση των ευρημάτων της πρωτογενής και δευτερογενής έρευνας. Οι καταναλωτές άλλαξαν συνήθειες και με την πάροδο του χρόνου αποκτούν μια πιο απαιτητική κουλτούρα για τις γευστικές προτιμήσεις που έχουν για τον καφέ. Λέξεις όπως «barista» και «single origin» μπαίνουν στην καθημερινότητα τους και επίσημα ζούμε το τρίτο «κύμα» καφέ. Οι φούρνοι Ζορπά διέκριναν την προοπτική που η επιχειρηματική ευκαιρία της πρώιμης αλυσίδας καφέ Coffee Berry προσέφερε και εφαρμόζοντας ένα χαμηλού ρίσκου μοντέλο, το «shop in shop», στόχευσαν στους υφιστάμενους πελάτες τους ταξιδεύοντας τους σε ένα γευστικό ταξίδι με άρωμα Βραζιλίας, Κολομβίας και Γουατεμάλας. Ο καφές Coffee Berry με δυνατά στρατηγικά όπλα στην φαρέτρα του, την μοναδική ποιότητα του, τις αναρίθμητες ποικιλίες του και την άρτια επαγγελματική κατάρτιση των ανθρώπων του, εκχυλίζεται στο φλιτζάνι μας ως ο «απόλυτος» καφές.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/4225
    Collections
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΜΕΤ)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013