Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Πολιτιστική Πολιτική και Ανάπτυξη (ΕΛΛ) / Cultural Policy and Development (in Greek)
  6. Ανάπτυξη στρατηγικής διαδικτυακής επικοινωνίας. Η περίπτωση του Κυπριακού Μουσείου
 
  • Details
Options

Ανάπτυξη στρατηγικής διαδικτυακής επικοινωνίας. Η περίπτωση του Κυπριακού Μουσείου

Author(s)
Νικολάου, Ανδρέας
Date Issued
2019-05
Faculty
Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών / Faculty of Humanities and Social Sciences 
Abstract
Σκοπός της παρούσας διατριβής είναι η διερεύνηση του ρόλου του μάρκετινγκ στα σύγχρονα μουσεία, με τη παραδοχή ότι η υιοθέτηση και εφαρμογή σύγχρονων μεθόδων και εργαλείων μάρκετινγκ αποτελεί πλέον αναπόσπαστο συστατικό στην λειτουργία του σύγχρονου μουσείου. Δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στο διαδικτυακό μάρκετινγκ και πιο ειδικά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το ρόλο που μπορούν να επιτελέσουν προς όφελος της επικοινωνιακής πολιτικής ενός μουσείου. Θέτοντας ως μελέτη περίπτωσης το Κυπριακό Μουσείο, επιχειρείται μια έρευνα συλλογής ποσοτικών δεδομένων σχετικά με το ρόλο των εφαρμογών κοινωνικής δικτύωσης που διαθέτει το Μουσείο και του βαθμού που αυτό αλληλοεπιδρά με το διαδικτυακού κοινό του. Στη βάση αυτή πραγματοποιείται η δόμηση ενός στρατηγικού σχεδιασμού, με στόχο την αξιολόγηση και αναβάθμιση της διαδικτυακής επικοινωνίας του Κυπριακού Μουσείου.

Για τις ανάγκες της παρούσας έρευνας έχουμε προβεί σε επισκόπηση ελληνικής και ξενόγλωσσης βιβλιογραφίας σχετικής με θέματα διαδικτυακού μάρκετινγκ, νέων τεχνολογιών, μέσων κοινωνικής δικτύωσης, στρατηγικού σχεδιασμού και μουσειακού μάρκετινγκ. Μέσω ημι-δομημένων συνεντεύξεων με μουσειακούς λειτουργούς και τη συλλογή ποσοτικών δεδομένων, αξιολογήθηκε ο βαθμός αλληλεπίδρασης που αναπτύσσουν οι εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης του μουσείου μεταξύ των χρηστών τους. Τα εξαχθείσα στοιχεία σε συνδυασμό με την εσωτερική και εξωτερική ανάλυση της υφιστάμενης κατάστασης, χρησιμοποιήθηκαν ως βάση για διατύπωση προτάσεων και δράσεων με στόχο τη βελτίωση της διαδικτυακής επικοινωνίας του Κυπριακού Μουσείου
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
vi, 52 σ. 30 εκ.
Subjects

Διαδικτυακό μάρκετινγ...

Internet marketing --...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

ΠΠΑ-2019-00100.pdf

Size

997.43 KB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):b37999dc7b4d9643f4a5ff7264686730

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly