Show simple item record

dc.contributor.advisorΚλεάνθους, Πάρις
dc.contributor.authorΣοφοκλέους, Άντρη
dc.contributor.otherSofokleous, Antri
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2019-07-24T07:32:16Z
dc.date.available2019-07-24T07:32:16Z
dc.date.copyright2019-07-24
dc.date.issued2019-05
dc.identifier.otherΜΒΑ/2019/00676el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4201
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές και ευρετήριο.el_GR
dc.description.abstractΟ σκοπός της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι να εξετάσει τους λόγους που οι Γερμανοί τουρίστες επισκέπτονται την Κύπρο για τις διακοπές τους και να εισηγηθεί ένα επιχειρηματικό πλάνο για την εταιρεία Style Tours ένα κυπριακό τουριστικό γραφείο το οποίο δουλεύει με εισερχόμενο τουρισμό. Μια έρευνα που έγινε στο πλαίσιο της μελέτης, μέσω ερωτηματολογίων έδειξε ότι οι τουρίστες που επιλέγουν την Style Tours για τις διακοπές τους είναι κυρίως άτομα άνω των πενήντα πέντε ετών, τα οποία πραγματοποιούν ένα με δύο ταξίδια ετησίως, προτιμούν να κάνουν τις διακοπές τους κατά την διάρκεια της Άνοιξης και του Φθινοπώρου, και έχουν ως σημαντικότερο κριτήριο επιλογής για τις διακοπές τους τον προορισμό που θα ταξιδέψουν και ακολούθως τον χώρο διαμονής τους. Οι πλείστοι χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες ταξιδιωτικών πρακτόρων για να προγραμματίσουν τις διακοπές τους και ταξιδεύουν κυρίως με οικογένεια και φίλους. Κύριος σκοπός των διακοπών τους είναι η διαμονή σε ξενοδοχεία και ο φυσικός τουρισμός με κύριες δραστηριότητες την επίσκεψη σε αξιοθέατα, δραστηριότητες στη φύση και ξεκούραση. Στόχος του επιχειρηματικού πλάνου είναι να αυξηθεί ο εισερχόμενος τουρισμός από την Γερμανία και άλλες γερμανόφωνες χώρες προς την Κύπρο βελτιώνοντας μακροπρόθεσμα την θέση της εταιρείας στην αγορά εισερχόμενου τουρισμού στην Κύπρο, δίνοντας της παράλληλα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Το επιχειρηματικό πλάνο της εταιρείας εισηγείται τη βελτίωση των τουριστικών πακέτων που διαθέτει, την επέκταση του εσωτερικού δικτύου συνεργατών της για δυνατότητα παροχής περισσότερων επιλογών προς τους υποψήφιους πελάτες και την βελτίωσης της πολιτικής προώθησης των τουριστικών πακέτων με τον επανασχεδιασμό της ιστοσελίδας, η οποία αποτελεί την εικόνα της εταιρείας, αλλά και την πιο ενεργή προώθηση των προϊόντων στις Γερμανόφωνες χώρες με την επέκταση του εξωτερικού δικτύου συνεργατών της εταιρείας.el_GR
dc.format.extent59 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΕπιχειρηματικότητα -- Τουριστικός κλάδοςel_GR
dc.subjectEntrepreneurship -- Tourism sectorel_GR
dc.subjectΕπιχειρηματικότητα -- Τουριστικός κλάδος -- Κύπρος
dc.subjectEntrepreneurship -- Tourism sector -- Cyprus
dc.titleΕπιχειρηματικό πλάνο για την προσέλκυση τουριστών από Γερμανόφωνες χώρες στην Κύπρο.el_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe purpose of this study is to examine the reasons why German tourists visit Cyprus for their holidays, and to suggest a business plan for Style Tours, a Cypriot tourist agency that works with outbound tourism from Germany and German speaking countries. A study carried out in the framework of the study, through questionnaires, showed that tourists choosing Style Tours for their holidays are mostly over fifty-five-year-olds, make one to two trips a year for holidays, they prefer to take holidays during Spring and Autumn, and the most important criterion for their holidays is the choice of destination they will travel to and the location they are going to stay at for their holidays. Most of the tourist use travel agent services to plan their holidays and travel mainly with family and friends. The main purpose of their vacation is to stay in hotels and natural tourism and the main activities they choose to do is to visit sights, activities in nature and relaxing. The aim of the business plan is to increase incoming tourism from Germany and other German-speaking countries to Cyprus, improving the long-term position of the company in the incoming tourism market in Cyprus, while giving it a competitive advantage. The company's business plan suggests improving its tourist packages, extending its internal network of affiliates to provide more opportunities for prospective customers and improving the policy of promoting tourist packages by redesigning the site, which is the picture of the company, as well as the more active promotion of products in the German-speaking countries by expanding the company's external network of partners.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record