Επιχειρηματικό πλάνο για την προσέλκυση τουριστών από Γερμανόφωνες χώρες στην Κύπρο.
Abstract
Ο σκοπός της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι να εξετάσει τους λόγους που οι Γερμανοί τουρίστες επισκέπτονται την Κύπρο για τις διακοπές τους και να εισηγηθεί ένα επιχειρηματικό πλάνο για την εταιρεία Style Tours ένα κυπριακό τουριστικό γραφείο το οποίο δουλεύει με εισερχόμενο τουρισμό. Μια έρευνα που έγινε στο πλαίσιο της μελέτης, μέσω ερωτηματολογίων έδειξε ότι οι τουρίστες που επιλέγουν την Style Tours για τις διακοπές τους είναι κυρίως άτομα άνω των πενήντα πέντε ετών, τα οποία πραγματοποιούν ένα με δύο ταξίδια ετησίως, προτιμούν να κάνουν τις διακοπές τους κατά την διάρκεια της Άνοιξης και του Φθινοπώρου, και έχουν ως σημαντικότερο κριτήριο επιλογής για τις διακοπές τους τον προορισμό που θα ταξιδέψουν και ακολούθως τον χώρο διαμονής τους. Οι πλείστοι χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες ταξιδιωτικών πρακτόρων για να προγραμματίσουν τις διακοπές τους και ταξιδεύουν κυρίως με οικογένεια και φίλους. Κύριος σκοπός των διακοπών τους είναι η διαμονή σε ξενοδοχεία και ο φυσικός τουρισμός με κύριες δραστηριότητες την επίσκεψη σε αξιοθέατα, δραστηριότητες στη φύση και ξεκούραση. Στόχος του επιχειρηματικού πλάνου είναι να αυξηθεί ο εισερχόμενος τουρισμός από την Γερμανία και άλλες γερμανόφωνες χώρες προς την Κύπρο βελτιώνοντας μακροπρόθεσμα την θέση της εταιρείας στην αγορά εισερχόμενου τουρισμού στην Κύπρο, δίνοντας της παράλληλα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Το επιχειρηματικό πλάνο της εταιρείας εισηγείται τη βελτίωση των τουριστικών πακέτων που διαθέτει, την επέκταση του εσωτερικού δικτύου συνεργατών της για δυνατότητα παροχής περισσότερων επιλογών προς τους υποψήφιους πελάτες και την βελτίωσης της πολιτικής προώθησης των τουριστικών πακέτων με τον επανασχεδιασμό της ιστοσελίδας, η οποία αποτελεί την εικόνα της εταιρείας, αλλά και την πιο ενεργή προώθηση των προϊόντων στις Γερμανόφωνες χώρες με την επέκταση του εξωτερικού δικτύου συνεργατών της εταιρείας.