Show simple item record

dc.contributor.advisorΑσσιώτης, Ανδρέας
dc.contributor.authorΠαπαδημητρίου, Σταύρος
dc.contributor.otherPapademetriou, Stavros
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2019-07-23T09:21:33Z
dc.date.available2019-07-23T09:21:33Z
dc.date.copyright2019-07-23
dc.date.issued2019-05
dc.identifier.otherΜΒΑ/2019/00677el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4200
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές και ευρετήριο.el_GR
dc.description.abstractΗ ταχύτατη και ευρεία διάδοση της κινητής τηλεφωνίας, του διαδικτύου και οι αλματώδεις και διαρκείς τεχνολογικές εξελίξεις στον τομέα των τηλεπικοινωνιών έχουν φέρει τις επιχειρήσεις παροχής τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών στο προσκήνιο της επιχειρηματικότητας, διαμορφώνοντας ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό περιβάλλον, σύνθετο και περίπλοκο. Υπό αυτές τις συνθήκες, το μάνατζμεντ των επιχειρήσεων του κλάδου παρουσιάζει σημαντικές ιδιαιτερότητες και ως εκ τούτου αναδύεται η ανάγκη υιοθέτησης των πλέον κατάλληλων επιχειρηματικών στρατηγικών, οι οποίες θα τους επιτρέψουν να βελτιώσουν την ανταγωνιστικότητά τους και να αυξήσουν τις πωλήσεις τους. Στην κατεύθυνση αυτή, ως βασική προϋπόθεση κρίνεται η επικέντρωση του ενδιαφέροντος των επιχειρήσεων στην ποιότητα και στην καινοτομία, ώστε να αποκτήσουν το απαιτούμενο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, αλλά και η παροχή ολοκληρωμένων τηλεπικοινωνιακών προϊόντων και υπηρεσιών, ενώ ταυτόχρονα θα πρέπει να αναζητήσουν πιθανές ευκαιρίες για σύναψη συμμαχιών, συγχωνεύσεων και λοιπών συνεργασιών που ενδεχομένως να ορίσουν τη μελλοντική τους πορεία. Σε ότι αφορά ειδικότερα την Κύπρο, αυτή διαθέτει το πλέον ευνοϊκό επιχειρηματικό περιβάλλον και ο τηλεπικοινωνιακός κλάδος παρουσιάζει ολένα και μεγαλύτερη ανάπτυξη και δυναμική, με σημαντικές επενδύσεις σε υποδομές, δίκτυα και καινοτόμες υπηρεσίες, που έχουν θετικές επιδράσεις στην εγχώρια οικονομία. Πρωταγωνιστικό ρόλο, μεταξύ των τηλεπικοινωνιακών επιχειρήσεων, διαδραματίζει η εταιρεία MTN, η περίπτωση της οποίας αναλύεται διεξοδικά στο πλαίσιο της παρούσας εργασίας και διαπιστώνεται ότι οι στρατηγικές της εναρμονίζονται πλήρως με τις απαιτήσεις της σύγχρονης πραγματικότητας, αφού έχει κατορθώσει να αναδειχθεί σε ηγετική δύναμη, με σημαντικά ποσοστά επιτυχίας σε όλους τους τομείς δραστηριότητάς της, προσφέροντας ένα εντυπωσιακό χαρτοφυλάκιο ολοκληρωμένων τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών, ειδικά προσαρμοσμένο στις ανάγκες κάθε κατηγορίας καταναλωτών. Παράλληλα, πραγματοποιεί σημαντικές επενδύσεις σε υποδομές και δίκτυα, εισάγοντας διαρκώς καινοτόμες και «διαφοροποιημένες» υπηρεσίες και προϊόντα, ενώ έχει συνάψει σημαντικές συνεργασίες, στρατηγικές συμμαχίες και εξαγορές, παραμένοντας όμως πάντοτε προσηλωμένη στην υψηλή ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών της.el_GR
dc.format.extentvii, 68 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΜάρκετινγκ επιχειρήσεωνel_GR
dc.subjectMarketing of businessel_GR
dc.subjectΜάρκετινγκel_GR
dc.subjectMarketingel_GR
dc.titleΒελτίωση της ανταγωνιστικότητας και αύξηση πωλήσεων της ΜΤΝ Κύπρου.el_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe rapid and extensive spread of mobile telephony and internet use, as well as the continuous technological advances in the telecommunications sector have brought telecommunications services to the forefront of entrepreneurship, forming a highly competitive, complicated and complex environment. Under these circumstances, the management in the sector has important particularities and as a result the need to adopt the most appropriate business strategies emerge. A need that enables them to improve their competitiveness and increase their sales. Following this, the main requirement is to focus on quality and innovation in order to gain the required competitive advantage, but also to provide excellent telecommunication products and services. At the same time, management must search for possible alliances, mergers and other collaborations that may define their future. In Cyprus companies can find promising business environment, as the telecommunications sector is rapidly developing, along with important investments in infrastructure, networks and innovative services which have positive effects in the domestic economy. This dissertation is extensively analysing MTN and its leading role among the telecommunications companies in Cyprus, as well as its strategies that are fully aligned with the requirements of modern reality. MTN has succeeded being a leading force in telecommunication sector in Cyprus, with significant success rates in all its fields of activity. It is offering an impressive package of telecommunication services, customized to the needs of each consumer category. At the same time, it makes significant investments in infrastructure and networks, and it is constantly introducing innovative and diversified services and products. In addition, it has made important collaborations, strategic alliances and acquisitions, while achieved to remain committed to the high quality of the services provided.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record