Search
Now showing items 1-7 of 7
Αποτελεσματική ηγεσία στην προσχολική εκπαίδευση: Μελετώντας την ακτίνα δράσης ηγεσίας σε σχέση με την αυτο-αποτελεσματικότητα των εκπαιδευτικών
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-06)
Η αποτελεσματική ηγεσία στην προσχολική εκπαίδευση αποτελεί το κύριο σημείο διερεύνησης της παρούσας μελέτης. Η ενασχόληση με το θέμα προκύπτει αφενός, ως ανάγκη διερεύνησης των ηγετικών πρακτικών που χρησιμοποιούν οι ...
Στάσεις και αντιλήψεις εκπαιδευτικών παράλληλης στήριξης για την υλοποίηση προγραμμάτων συνεκπαίδευσης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-06)
Η παράλληλη στήριξη ως μέσο συνεκπαίδευσης στην Ελλάδα αποτελεί ένα σχετικά πρόσφατο μοντέλο ειδικών εκπαιδευτικών υπηρεσιών που παρέχεται σε μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή και αναπηρίες. Στόχος της παρούσας ...
Η αυτοαποτελεσματικότητα και η συλλογική αποτελεσματικότητα των δασκάλων της Κύπρου σε πλαίσια συνεκπαίδευσης με μαθητές που έχουν διαγνωστεί στο φάσμα του αυτισμού
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-05)
Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή εξετάζει το θέμα της συσχέτισης της αυτοαποτελεσματικότητας και της συλλογικής αποτελεσματικότητας των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης της Κύπρου, όταν έχουν να διδάξουν σε τάξεις ...
Κριτική διερεύνηση της εξισωτικής προσέγγισης της πολιτισμικής ετερότητας στην εκπαίδευση. Εκπαιδευτική παρέμβαση μέσω της μεθόδου "Μετασχηματίζουσα μάθηση μέσα από την αισθητική εμπειρία".
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-05)
Στα πλαίσια της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής μελετήθηκε μια ομάδα παιδαγωγών προσχολικής εκπαίδευσης με εμπειρία στη διδασκαλία αλλοδαπών μαθητών και μαθητριών, που ενστερνίζονται εξισωτικές πεποιθήσεις διαχείρισης της ...
Exploring otherness within and between "Us" and "Them" through critical empathy in Petrovits-Androutsopoulou's "the Monsters of the Hill" and Yusafzai and Mc Cormick's "I am Malala".
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-12)
The purpose of this dissertation is to explore otherness in the books “The monsters of the hill” by Loty Petrovits-Androutsopoulou, and “I am Malala” by Malala Yusafzai and Patricia Mc Cormick, which delve into nationalist ...
Παράλληλη στήριξη (Π.Σ.) στο νηπιαγωγείο: Απόψεις νηπιαγωγών γενικής αγωγής για την αποτελεσματικότητα του μοντέλου στο πλαίσιο της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019)
Το μοντέλο της συνδιδασκαλίας αποτελεί έναν σύνθετο όρο, που αναφέρεται στην συστηματική προσπάθεια συμπερίληψης των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή/και αναπηρία στα τυπικά περιβάλλοντα μάθησης και στην ενεργητική ...
Teaching first and second / Foreign language vocabulary to students with learning disabilities: A review of the research
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-01)
The process of language learning is a challenging process for students with Learning Disabilities. As regards second/foreign language acquisition, LD students seem to fall behind compared to their peers and usually give ...