Search
Now showing items 1-10 of 14
Η συμμετοχή των γονέων στην εκπαίδευση και η επίδραση της στην ανάπτυξη των παιδιών προσχολικής ηλικίας
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-06)
Η προσχολική ηλικία αποτελεί το πρώτο στάδιο της γονεϊκής συμμετοχής στην εκπαίδευση των παιδιών, καθώς αυτή έχει αποδειχθεί ότι διευκολύνει την ανάπτυξη των δεξιοτήτων τους και βελτιώνει τα ακαδημαϊκά, συμπεριφορικά και ...
Η κοινωνική διάσταση της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης: Κοινωνική συμμετοχή και αυτοαντίληψη μαθητών με ΕΕΑ στο συμπεριληπτικό σχολείο
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-06)
Η παρούσα εργασία εξετάζει τον βαθμό στον οποίο επιτυγχάνεται η κοινωνική διάσταση της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης στο σύγχρονο ελληνικό γενικό δημοτικό σχολείο, όπως αυτή προκύπτει από τους ίδιους τους μαθητές με ειδικές ...
Κοινωνικές δεξιότητες και παρεμβάσεις σε μαθητή με διαταραχή αυτιστικού φάσματος: Μια μελέτη περίπτωσης
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-06)
Η παρούσα εργασία πραγματεύεται ζητήματα που σχετίζονται με τη διδασκαλία των κοινωνικών δεξιοτήτων σε μαθητές με διαταραχή αυτιστικού φάσματος. Αρχικά, παρουσιάζεται το θεωρητικό πλαίσιο της εργασίας με ποικίλες αναφορές ...
Κίνητρα και εμπόδια δασκάλων που εργάζονται σε Δημοτικά Σχολεία του Δήμου Πατρέων για συμμετοχή σε επιμορφωτικά προγράμματα με θέμα τις μαθησιακές δυσκολίες
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05)
Η παρούσα Μεταπτυχιακή Διατριβή αποσκοπεί στη διερεύνηση των κινήτρων και των εμποδίων που συμβάλλουν, άλλοτε προτρεπτικά και άλλοτε αποτρεπτικά, στη συμμετοχή των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σε επιμορφωτικά ...
Διερεύνηση του άγχους γονέων παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-06)
Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να διερευνήσει το άγχος και τις δυσκολίες των γονέων που προκύπτουν από την ανατροφή και τη φροντίδα του παιδιού τους με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, στη χώρα μας. Συγκεκριμένα, οι επιμέρους ...
Το παιχνίδι ως μέσο ανάπτυξης των δεξιοτήτων παιδιών με διαταραχή αυτιστικού φάσματος: Αντιλήψεις των εκπαιδευτικών
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-06)
Οι στόχοι αυτής της μελέτης ήταν να εξετάσει τις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών ως προς το αν το παιχνίδι μπορεί να αναπτύξει και να ενισχύσει τις δεξιότητες των παιδιών με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος, να ερευνήσει το αν ...
Διερεύνηση των στάσεων και των απόψεων των εκπαιδευτικών γενικής αγωγής σχετικά με τον σχολικό εκφοβισμό που βιώνουν οι μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή και αναπηρίες
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05)
Σκοπός της μεταπτυχιακής διατριβής είναι η παρουσίαση των στάσεων των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας δημοτικής εκπαίδευσης γενικής αγωγής σχετικά με τις εμπειρίες και παρεμβάσεις τους σε περιστατικά σχολικού εκφοβισμού και ...
Η επιλογή του διευθυντή σχολικής μονάδας και η επιτυχημένη ηγεσία στο ελληνικό εκπαιδευτικό συγκείμενο. Μια μελέτη περίπτωσης
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05)
Στο σύγχρονο κοινωνικό και οικονομικό περιβάλλον ο ρόλος του σύγχρονου σχολείου καθίσταται ολοένα και πιο πολυσύνθετος. Οι απαιτήσεις της κοινωνίας αυξάνονται παράλληλα με την αλματώδη πρόοδο των τεχνολογιών. Στο πλαίσιο ...
Αντιλήψεις εκπαιδευτικών και γονέων σχετικά με το ρόλο της γονεϊκής εμπλοκής στη διαχείριση προβλημάτων συμπεριφοράς στο πλαίσιο του ενιαίου σχολείου
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05)
Η παρούσα έρευνα φιλοδοξεί να αποτυπώσει και να συνδυάσει τις απόψεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και γονέων παιδιών που παρουσιάζουν προβλήματα συμπεριφοράς σχετικά με τη σημασία της γονεϊκής εμπλοκής στη ...
Η επίδραση της αποτελεσματικής ηγεσίας στην ενδυνάμωση μαθητών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες σε συνάρτηση με την ενίσχυση του οικογενειακού τους πλαισίου μέσα από τις ΕΔΕΑΥ: Αντικήψεις των εκπαιδευτικών
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-07)
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να δείξει τις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών αναφορικά με την επίδραση που έχει η αποτελεσματική ηγεσία στην ψυχική ενδυνάμωση των μαθητών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, ...