Show simple item record

dc.contributor.advisorΦωτιάδης, Θωμάς
dc.contributor.authorΜατθαίου, Κλείτος
dc.contributor.otherMatthaiou, Kleitos
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2019-07-23T08:56:50Z
dc.date.available2019-07-23T08:56:50Z
dc.date.copyright2019-07-23
dc.date.issued2019-05
dc.identifier.otherΜΒΑ/2019/00679el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4198
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές και ευρετήριο.el_GR
dc.description.abstractΣτη συγκεκριμένη μεταπτυχιακή διατριβή γίνεται μία προσπάθεια δημιουργίας ενός οδικού χάρτη, ο οποίος θα καθοδηγήσει την εξεταζόμενη επιχείρηση στην επίτευξη των στόχων της. Ο οδικός χάρτης έχει τη μορφή σχεδίου μάρκετινγκ το οποίο είναι αυστηρά καθορισμένο, ρεαλιστικό και κοστολογημένο, προκειμένου να είναι άμεσα υλοποιήσιμο. Οι παράγοντες που καθιστούν την παρούσα μελέτη πρωτότυπη σχετίζονται με την ίδια την επιχείρηση αλλά και τον κλάδο στον οποίο δραστηριοποιείται. Ειδικότερα, η επιχείρηση δραστηριοποιείται στον κλάδο των πραγματογνωμόνων περιουσίας, με δίκτυο γραφείων τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Κύπρο, κατέχοντας μία από τις ηγετικές θέσεις. Παρέχει βιομηχανικές υπηρεσίες συμβούλευσης και απευθύνεται αποκλειστικά σε βιομηχανικούς καταναλωτές. Ο συγκεκριμένος τεχνοκρατικός κλάδος παραμένει αχαρτογράφητος και συνεπώς υπάρχει πρόσφορο έδαφος για μελέτη. Όσον αφορά την ίδια την επιχείρηση, αυτή είναι η πρώτη απόπειρα σύστασης ενός στρατηγικού σχεδίου μάρκετινγκ. Παράλληλα, η σύσταση σχεδίου στην παρούσα φάση είναι επιτακτική καθώς είναι η κατάλληλη στιγμή μάχης για να ανακτήσει η επιχείρηση την ηγετική της θέση στον κλάδο μετά από μία περίοδο ύφεσης. Μέσα από τη διάρθρωση της μελέτης πραγματοποιούνται διάφορα επίπεδα αναλύσεων του εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος της επιχείρησης, προκειμένου να δοθούν απαντήσεις για τις βέλτιστες στρατηγικές, τα προγράμματα δράσης και το κατάλληλο μείγμα μάρκετινγκ. Οι προτεινόμενες δράσεις κοστολογούνται αλλά και καταχωρούνται σε χρονοδιάγραμμα εξυπηρετώντας συγκεκριμένους στόχους, ενώ συντάσσεται σχεδιασμός έκτακτης ανάγκης προς αντιμετώπιση εγκυμονούντων κινδύνων. Συνοψίζοντας, από την ανάλυση προκύπτει ότι η στρατηγική διαφοροποίησης είναι η καταλληλότερη για να βοηθήσει την επιχείρηση να πετύχει τους στόχους της. Οι δυνάμεις της επιχείρησης μπορούν να λειτουργήσουν καταλυτικά στον κλάδο και να της επιτρέψουν να διαφοροποιηθεί από τους ανταγωνιστές της, ως προς το επίπεδο βιομηχανικών υπηρεσιών που παρέχει στους πελάτες της. Η έννοια διαφοροποίηση θα διαχυθεί σε όλα τα επίπεδα της επιχείρησης, παίρνοντας τη μορφή συγκεκριμένων και κοστολογημένων προγραμμάτων δράσης, ώστε όλα τα τμήματα της επιχείρησης να λειτουργούν συντονισμένα προς την ίδια κατεύθυνση.el_GR
dc.format.extentvii, 84 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΕπιχειρηματικό σχέδιοel_GR
dc.subjectBusiness planel_GR
dc.titleΑνάπτυξη σχεδίου μάρκετινγκ για την επίχειρηση Ε.Ν. ΜΑΝΟΣ Ε.Π.Ε.el_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractIn this master dissertation, an attempt is made to create a road map that will guide the business under study to achieve its goals. This road map has the form of a marketing plan that is strictly defined, realistic and valuated in order to be directly implemented. The factors that make this study distinct are related to the business itself, in addition to the industry in which it operates. In particular, the business is active in the field of property surveyors, with a network of offices in Greece and Cyprus, holding one of the leading positions. It provides business consulting services and is addressed exclusively to business consumers. This particular technocratic industry remains uncharted and thus offers significant opportunities for study. As far as the business itself is concerned, this is the first attempt to set up a strategic marketing plan. At the same time, designing a marketing plan at this stage is vital as it is the right moment for the business to battle in order to regain its leading position in the industry after a period of recession. Through the structure of the study, various levels of analysis of the business’s internal and external environment are conducted to provide answers for optimal strategies, action plans and the suitable marketing mix. The actions proposed are valuated and time confined to serve specific objectives, while contingency planning is prepared to address contingent risks. To summarize, the analysis shows that the differentiation strategy is the optimal to help the business achieve its goals. Business’s strengths can have catalysed effects in the industry and allow to differentiate itself from its competitors in terms of the level of business services it provides to its customers. The concept of differentiation will be diffused at all levels of the company, taking the form of specific and valuated action plans, so that all parts of the business operate in the same direction.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record