Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Πολιτιστική Πολιτική και Ανάπτυξη (ΕΛΛ) / Cultural Policy and Development (in Greek)
  6. Το Αρχαιολογικό Μουσείο Αιγίου: Μελέτη υφιστάμενης κατάστασης και προτάσεις βελτίωσης
 
  • Details
Options

Το Αρχαιολογικό Μουσείο Αιγίου: Μελέτη υφιστάμενης κατάστασης και προτάσεις βελτίωσης

Author(s)
Βάσιου, Ιωάννα
Date Issued
2019-04
Faculty
Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών / Faculty of Humanities and Social Sciences 
Abstract
Τα μουσεία αποτελούν μέρος της κοινωνίας και της καθημερινότητας των ανθρώπων. Συνδέονται με ό,τι αφορά κοινωνικά, πολιτικά, ιστορικά, πολιτισμικά, τεχνολογικά, περιβαλλοντικά τον άνθρωπο και προωθούν την γνώση και ηθικές αξίες. Παράλληλα όμως έχουν να αντιμετωπίσουν ένα αυξανόμενο ανταγωνιστικό και συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον.

Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η ανάδειξη της μεταστροφής του ρόλου των μουσείων μέσα από μια ιστορική αναδρομή από την αρχαιότητα έως την σύγχρονη εποχή και η επισήμανση της αναγκαιότητας αξιοποίησης του ρόλου του μάρκετινγκ και της ανάπτυξης της πολιτισμικής επικοινωνίας στη σύγχρονη πραγματικότητα από τους πολιτιστικούς οργανισμούς.

Στο πλαίσιο αυτό παρουσιάζεται ως μελέτη περίπτωσης το Αρχαιολογικό Μουσείο του Αιγίου, η υφιστάμενη κατάστασή του και οι προτάσεις βελτίωσής του. Γίνεται παρουσίαση της ιστορίας του μουσείου και της διάρθωσης των εκθεσιακών ενοτήτων. Ακολουθούν περιγραφή και αναλύσεις της υφιστάμενης κατάστασής του καταλήγοντας, μέσα από τον στρατηγικό σχεδιασμό και την παράλληλη αξιοποίηση ορισμένων εργαλείων της πολιτισμικής επικοινωνίας και του μάρκετινγκ, σε μία σειρά προτάσεων δημιουργίας εκδηλώσεων με σκοπό την βελτίωση της συνολικής εικόνας και του ρόλου του μουσείου απέναντι στους πολίτες και την μετατροπή του σε ζωντανό κύτταρο της κοινωνίας.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
vii, 78 σ. 30 εκ.
Subjects

Museum marketing

Μουσειακό μάρκετινγκ

Πολιτισμική επικοινων...

Cultural communicatio...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

ΠΠΑ-2019-00111.pdf

Size

6.42 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):0182279bb9b37cc0c10d404aafbf2c03

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly