Show simple item record

dc.contributor.advisorΖαχαριάς, Παναγιώτης
dc.contributor.authorΜαρδάς, Δημήτριος
dc.contributor.otherMardas, Demetrios
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2019-07-17T07:41:37Z
dc.date.available2019-07-17T07:41:37Z
dc.date.copyright2019-07-17
dc.date.issued2019-05
dc.identifier.otherΑΥΔ/2019/00043el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4187
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΤα τελευταία χρόνια, ένα καινούργιο πεδίο εφαρμογών στον τομέα των συναλλαγών έχει γεννηθεί. Το FinTech, είναι μια καινοτόμος τεχνολογία που στοχεύει τις ανταγωνιστικές και παραδοσιακές χρηματοοικονομικές μεθόδους συναλλαγών. Με την βοήθεια της τεχνολογίας, προσπαθεί να προσφέρει στο ευρύ κοινό, μια ευχάριστη και ασφαλή συνεδρία τραπεζικών συναλλαγών. Οι εταιρείες χρηματοπιστωτικής τεχνολογίας, αποτελούνται τόσο από νεοσύστατες εταιρείες, όσο και από καθιερωμένες εταιρείες χρηματοπιστωτικών και τεχνολογιών, οι οποίες προσπαθούν να αντικαταστήσουν ή να ενισχύσουν τη χρήση χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών που παρέχονται από τις υπάρχουσες χρηματοπιστωτικές εταιρείες. Λόγω της μεγάλης διαθεσιμότητας και χρήσης της τεχνολογίας όπως smartphones, laptops κτλ, πολλοί οργανισμοί προσπαθούν να εφαρμόσουν εφαρμογές FinTech ώστε να αποκτήσουν μια βελτιωμένη και ανταγωνιστική στάση. Για να επιτευχθούν όλα αυτά από τις FinTech εφαρμογές, υπάρχει η ανάγκη δημιουργίας συστημάτων που να παρέχουν μια καλή και ευχάριστη εμπειρία στον χρήστη, αλλά με την μέγιστη δυνατή ασφάλεια και αξιοπιστία. Πολλές φορές όμως η ασφάλεια και εμπειρία χρήστη έρχονται σε αντίθεση και αυτό μας δίνει την αναγκαιότητα και σπουδαιότητα της έρευνας μας, ώστε αυτά τα δυο (ασφάλεια & εμπειρία χρήστη) να συνδυαστούν, ώστε να παρέχουν το μέγιστο δυνατό όφελος για τους τελικούς χρήστες. Για να επιτευχθεί αυτή η έρευνα, πρέπει να μελετηθεί λεπτομερώς η σχεδίαση FinTech εφαρμογών, ώστε να μπορούμε να κατανοήσουμε το πως δουλεύουν. Υπάρχουν πολλές εταιρείες FinTech αλλά καμιά δεν είναι τέλεια. Υπάρχουν γενικοί κανόνες στο τι χρειάζεται για να έχεις υψηλή εμπειρία χρήστη και ασφάλεια. Όλες έχουν τις δικές τους ιδεολογίες για το πώς να κρατήσεις ένα χρήστη ικανοποιημένο και ασφαλή. Πρέπει να καταλάβουμε, ποια είναι αυτά τα στοιχεία που έχουν υλοποιήσει οι FinTech εφαρμογές, ώστε να κρατήσουν την ικανοποίηση του χρήστη σε υψηλά επίπεδα. Ποια είναι τα επίπεδα ασφαλείας που χρησιμοποιούνται και γιατί. Ποια είναι η ισορροπία ανάμεσα στην εμπειρία χρήστη και ασφάλειας. Το ένα πράγμα που ξέρουμε σίγουρα είναι ότι κάθε εταιρεία χρειάζεται μια στρατηγική εμπειρίας χρήστη (UX). Όπως περνάνε τα χρόνια οι απαιτήσεις των χρηστών έχουν αλλάξει. Η χρονοβόρα και κακή μεταχείριση των χρηστών είναι αυτή που έχει κάνει τις FinTech εταιρείες να ευημερήσουν. Περνάμε σε μια γενιά, η οποία έχει μάθει να χρησιμοποιεί την τεχνολογία για να κάνει συναλλαγές. Η καινούργια γενιά, είναι έτοιμη να γίνει η πιο ισχυρή ομάδα καταναλωτή την επόμενη δεκαετία. Καταλαβαίνει την τεχνολογία και είναι ανεξάρτητη. Δεν είναι πιστή στο σύμβολο μιας εταιρείας και η εμπειρία είναι το μόνο πράγμα που έχει σημασία. Αν θέλουν οι εταιρείες να διασφαλίσουν το μέλλον τους και να επιβιώσουν μακροπρόθεσμα, πρέπει να μάθουν ποιοι ανήκουν σε αυτή την γενιά και πώς να τους δεσμεύσουν. Οι συναλλαγές θα γίνουν πιο προσωπικές. Θα πρέπει να καταλάβουν τις ανάγκες, αισθήματα, οικονομικές καταστάσεις και συμπεριφορά σε πιο βαθύ επίπεδο. Πρέπει ο σχεδιασμός των συναλλαγών να μετατραπεί από κάτι στατικό σε δυναμικό, δηλ να μάθει να αλλάζει αναλόγως την κατάσταση και συμπεριφορά του χρήστη. Κανείς δεν θέλει να ξοδεύει ώρες για τη δημιουργία ενός ηλεκτρονικού λογαριασμού, όταν θα μπορούσε να περάσει μερικά λεπτά ανοίγοντας έναν λογαριασμό σε μια τοπική τράπεζα. Παρόλο που η ευκολία χρήσης και η προσβασιμότητα παραμένουν τα μεγαλύτερα σημεία πώλησης για τις εταιρείες FinTech, ένας μεγάλος αριθμός πελατών χάνεται συχνά κατά τη διάρκεια της πλοήγησης, γεγονός που δημιουργεί εμπόδια στην ευρεία υιοθεσία. Κάθε πλατφόρμα θα πρέπει να είναι φιλική προς το χρήστη, με απλά UI και σε εφαρμογές για κινητά, για να βελτιωθεί η εμπειρία του χρήστη. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι με την εμφάνιση τον smartphones, tablets, laptops κτλ πολλά πράγματα έχουν αλλάξει. Οι εταιρείες υποχρεώνονται να μεταβούν σε καινούργιες λύσεις. Βέβαια μέσα σε όλα αυτά σημαντικό ρόλο παίζει και η ασφάλεια. Η διατήρηση της ασφάλειας στο διαδίκτυο είναι πάντα ένα ζήτημα, όταν μεταδίδονται ευαίσθητες πληροφορίες και δεδομένα μέσω δικτυακών συνδέσεων. Τα περασμένα χρόνια έγιναν παραβιάσεις ασφάλειας σε εταιρείες, όπως Equifax και Yahoo, και αυτό έχει ταρακουνήσει την εμπιστοσύνη του χρήστη. Στις FinTech εφαρμογές, σχεδόν κάθε τεχνολογική καινοτομία περιστρέφεται γύρω από τη σύνδεση στο διαδίκτυο. Ενώ οι τραπεζικές συναλλαγές, οι τεχνολογίες blockchain, οι cryptocurrencies και άλλες πτυχές του FinTech συνεχίζουν να φέρνουν επανάσταση στην εμπειρία του χρήστη, αυξάνουν επίσης τα επίπεδα κινδύνου των πελατών που σχετίζονται με την εμπιστευτικότητα και την ασφάλεια των δεδομένων. Βλέποντας το μέλλον, η μεγαλύτερη πρόκληση εδώ για τις μικρές εταιρείες startups, θα είναι η βελτίωση της ασφάλειας και εμπειρίας χρήστη κατά την διάρκεια συναλλαγών στο διαδίκτυο. Η έρευνα θα βασιστεί πάνω σε βιβλιογραφική επισκόπηση και σε συνεντεύξεις με ειδικούς που ειδικεύονται στη σχεδίαση FinTech εφαρμογών. Θα γίνει συγκριτική ανάλυση, ώστε να αποτυπωθεί η εμπειρία χρήστη σε υπάρχοντα συστήματα. Με βάση αυτά θα μπορούμε να απαντήσουμε στα βασικά ερωτήματα μας και να δημιουργήσουμε σχεδιαστικές προτάσεις για την υλοποίηση αντίστοιχων καινοτόμων εφαρμογών.el_GR
dc.format.extentix, 148 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΑσφάλεια διαδικτύουel_GR
dc.subjectWeb securityel_GR
dc.subjectWeb security -- Financial tradings
dc.subjectΑσφάλεια διαδικτύου -- FinTech
dc.subjectWeb security -- FinTech
dc.titleΕμπειρία χρήστη και ασφάλεια στη σχεδίαση FinTech applications.el_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractIn recent years a new field of applications in the trading field has been born. FinTech is an innovative technology that aims at competitive and traditional financial trading methods. With the help of technology, it strives to offer the wider audience a pleasant and secure banking transaction session. Financial technology companies are made up of both start-up companies and established financial and technology companies that seek to replace or enhance the use of financial services provided by existing financial firms. Due to the high availability and use of technology such as smartphones, laptops etc many organizations are trying to implement FinTech applications to gain an improved and competitive attitude. In order to achieve this from FinTech applications, there is a need to create systems that provide a good and enjoyable user experience but with the utmost safety and reliability. Many times however, security and user experience contradict and this gives us the necessity and importance of our research so that these two (user safety & user experience) to combine and deliver the maximum benefit to the end users. In order to accomplish this research, we have to study in detail the FinTech application design so that we can understand how they work. There are many FinTech companies but none of them is perfect. There are general rules in the need of having a high user experience and security. All have their own ideologies how to keep a user satisfied and safe. We need to understand what these FinTech applications have implemented to keep user satisfaction at high levels. What are the security levels that are being used and why. What is the balance between user experience and security? The one thing we know for sure is that each company needs a user experience strategy (UX). As the years pass, users' demands have changed. The time-consumption and bad treatment of users is what has made FinTech companies prosper. We are turning into a generation that has learned to use technology to do business. The new generation is ready to become the most powerful consumer group over the next decade. They understand technology and are independent. They are not loyal to a brand and experience is the only thing that matters. If companies want to secure their future and survive in the long run, they need to know who belongs to this generation and how to keep them happy. Transactions will become more personal. They need to understand needs, feelings, financial conditions and behavior at a deeper level. Transaction planning has to be transformed from something static to dynamic. That is, to learn how to change the situation and behavior of the user accordingly. No one wants to spend hours to open an account with a local bank when it can open an electronic account in a few minutes. Although ease of use and accessibility remain the biggest sales points for FinTech, a large number of customers are often lost during navigation, which creates barriers to widespread adoption. Each platform should be user friendly with simple UI and mobile applications to improve the user experience. There is no doubt that with the emergence of smartphones, tablets, laptops etc many things have changed. Companies are obliged to move to new solutions. Of course, safety plays an important role in all of this. Maintaining Internet security is always an issue when sensitive information and data is transmitted over network connections. Over the past few years, security breaches have occurred in companies like Equifax and Yahoo, and this has shaken user confidence. In FinTech applications, almost every technological innovation revolves around the internet connection. While banking, blockchain technologies, cryptocurrencies and other aspects of FinTech continue to revolutionize user experience, they also increase customer risk levels related to confidentiality and data security. Looking ahead, the biggest challenge here for small startup companies will be to improve the security and user experience while completing online transactions. The research will be based on a bibliographic overview combined with interviews from people specializing in FinTech applications design.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record