Show simple item record

dc.contributor.advisorΑνδρέου, Σοφία
dc.contributor.authorΓουλιάμος, Κωνσταντίνος
dc.contributor.otherGouliamos, Constantinos
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2019-07-12T08:35:43Z
dc.date.available2019-07-12T08:35:43Z
dc.date.copyright2019-07-12
dc.date.issued2019-05
dc.identifier.otherΔΤΠ/2019/00142el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4184
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΟι σύγχρονες επιχειρήσεις έχοντας συνειδητοποιήσει ότι οι άνθρωποι αποτελούν τον πολυτιμότερο πόρο τους, επενδύουν στη Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων. Μέσω αυτής, αντιμετωπίζονται σύνθετα ζητήματα, τα οποία είναι αποτελέσματα της οικονομικής αστάθειας, της παγκοσμιοποίησης και των ανταγωνιστικών πιέσεων. Η Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων, μέσα από τις λειτουργίες της έχει σαν στόχο, να υπηρετήσει τους στρατηγικούς σκοπούς της επιχείρησης, προκειμένου αυτή να είναι κερδοφόρα και ανταγωνιστική. Η χρήση της Τεχνολογίας και ειδικότερα των Πληροφοριακών Συστημάτων, στον κλάδο της διοίκησης, μπορεί να συμβάλει στην εξοικονόμηση χρόνου, στη μείωση του κόστους, καθώς επίσης και στην αύξηση της παραγωγικότητας. Όμως, η εφαρμογή ενός Πληροφοριακού Συστήματος WFM, επηρεάζει την κουλτούρα της εταιρίας και την νοοτροπία της. Νέες προοπτικές, αλλαγές στρατηγικών, αξιολόγηση προσωπικού και διαφοροποίηση σχέσεων διοίκησης και εργατικού δυναμικού είναι τομείς που βασίζονται τα συστήματα αυτά και οι λόγοι που οδήγησαν στην γρήγορη εξέλιξη και ένταξη τους στις εταιρίες. Στην παρούσα διπλωματική διατριβή, γίνεται μελέτη των πληροφοριακών συστημάτων WFM (WorkForce Management) που χρησιμοποιούν οι εταιρίες σήμερα καθώς και ποιά είναι η επιρροή αυτών, στην απόδοση των εταιριών. Επιλέχθηκαν εταιρίες, που διαθέτουν κινητά συνεργεία και μπορούν οι διοικήσεις τους, να κάνουν χρήση των συστημάτων αυτών, αποσκοπώντας στην καλύτερη οργάνωση και ικανοποίηση των πελατών. Μελετάται η περίπτωση εφαρμογής Πληροφοριακών Συστημάτων WorkForce Management σε τηλεπικοινωνιακές και μεταφορικές εταιρίες του Νομού Φωκίδας. Πραγματοποιήθηκε ποιοτική έρευνα, με διεξαγωγή συνεντεύξεων από αρμόδια στελέχη των εταιριών, ανάλυση των δεδομένων και εξαγωγή συμπερασμάτων. Σύγκριση των αποτελεσμάτων των συνεντεύξεων, ομοιότητες και διαφορές ανάμεσα στις εταιρίες. Μέσα από συνεντεύξεις, έγινε προσπάθεια να κατανοηθούν τα προβλήματα και οι δυσκολίες που προέκυψαν στην λειτουργία των εταιριών, από την ένταξη των συστημάτων και οι τρόποι που τις βοήθησαν στην αύξηση των αποδόσεων τους. Ακόμη, παρατηρήθηκε η στάση των εργαζομένων, καθώς και η επιρροή των συστημάτων στην αύξηση της κερδοφορίας, μέσα από την ικανοποίηση των πελατών.el_GR
dc.format.extentvi, 46 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΔιοίκηση Ανθρωπίνων Πόρωνel_GR
dc.subjectHuman Resource Managementel_GR
dc.subjectΠληροφοριακά συστήματα -- Τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίεςel_GR
dc.subjectInformation systems -- Telecommunicationsel_GR
dc.titleΗ συμβολή των πληροφοριακών συστημάτων WorkForce Management: Μελέτες περίπτωσης στους τομείς των τηλεπικοινωνιών και μεταφορώνel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractModern businesses invest, in Human Resources Management (H.R.M), after attributing the person as the most valuable resource. Η.R.M helps confrontation with complex matters, that arise in a state of economic instability, globalization, and competitive strains. Through its function, H.R.M, serves the business’s strategic aims, in order to foster profitability and competiveness. The use of technology and Informative systems in the Management field may contribute to saving time, reducing cost and also to the advance of productivity. However, the implementation of an Informative System WFM may influence business’s culture and perspectives. New perspectives, change of strategies, staff evaluation, and differentiation among administration and workforce relations are some of the domains that are based on the use of Informative systems and thus, have facilitated in the rapid integration of the latter, within the business terrain. The present dissertation, concerns a study of the Information Systems WFM (WorkForce Management) that companies use today, and on the impact that WFM have on companies and on output. For these purposes there were selected companies with availability on mobile services and the capacity of their administration to use these Information systems towards improvement of coordination and client satisfaction. Furthermore, the present paper, studies the application of Information Systems WFM in telecommunication and delivery companies, in the municipality of Fokida. It was conducted a qualitative research, consisting of interviews from executive members of the companies, data analysis, results extraction, comparative analysis of the interviews, and of the similarities, differences between the companies. The interviews aimed at underlying the difficulties stemming from the companies function and the implementation of the Information Systems, as well as to understand what facilitated efficiency advancement. Moreover, the study observed staff attitudes at work, and the Information Systems impact on profit advance, through client satisfaction.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record