Show simple item record

dc.contributor.advisorΣιδηροπούλου, Αύρα
dc.contributor.authorΠασχαλίδου, Χριστίνα
dc.contributor.otherPaschalidou, Christina
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2019-07-12T08:35:20Z
dc.date.available2019-07-12T08:35:20Z
dc.date.copyright2019-07-12
dc.date.issued2019-05
dc.identifier.otherΘΣΠ/2019/00130el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4183
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή μελετά την επικοινωνία του σκηνοθέτη με την ομάδα των ηθοποιών και άλλων συνεργατών του, όπως ενδυματολόγων, σκηνογράφων, σχεδιαστών φωτισμού κ.α., κατά τη διάρκεια των προβών και εξετάζει την πιθανότητα χρήσης της οπτικής επικοινωνίας για μεταφορά του σκηνοθετικού οράματος στην υπόλοιπη ομάδα. Με την μελέτη του τρόπου αντίδρασης του εγκεφάλου σε οπτικά ερεθίσματα και της οπτικής επικοινωνίας εξάγεται το συμπέρασμα ότι η αντίδραση του εγκεφάλου σε οπτικά ερεθίσματα είναι γρηγορότερη από ότι η κριτική σκέψη. Επομένως η εικόνα μεταφέρει γρηγορότερα ένα μήνυμα από ότι ο λόγος. Εργαλεία τα οποία υποβοηθούν την οπτική επικοινωνία αναπτύσσονται και χρησιμοποιούνται σε διάφορους τομείς. Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι το εργαλείο των Mood Boards το οποίο χρησιμοποιείται ευρέως στους τομείς του Marketing, της διαφήμισης και του σχεδίου μόδας. Κατόπιν αναφοράς σε περιπτώσεις όπου το συγκεκριμένο εργαλείο χρησιμοποιείται για καλλιτεχνική δημιουργία, προτείνεται στην παρούσα διατριβή η χρήση του ως εργαλείο μεταφοράς του σκηνοθετικού οράματος.el_GR
dc.format.extentvii, 85 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΣκηνοθεσία -- Οπτική επικοινωνίαel_GR
dc.subjectDirection -- Visual communicationel_GR
dc.titleΑπόδοση του σκηνοθετικού οράματος στη θεατρική ομάδα μέσω εικόνων: Μεταφορά των Mood-Boards στο θέατροel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractSubject of interest of the current thesis, is the communication between the director and his creative team, such as actors and designers, during rehearsals and the possibility of using visual communication as a way of transferring the director’s point of view to their team. Scientific research suggests that the human brain reacts quicker to visual stimulation than when forming a critical thought hence we may conclude that an image is capable of transferring a message more effectively than words. Various tools have been created in order to make visual communication easier. An example of such tool is the Mood Board, a tool commonly used in industries such as marketing, advertising and fashion design. Examples of the use of this particular tool for the communication between artists do exist. The purpose of this Masters’ thesis is to suggest the use of it during rehearsals as an effective way of transferring the director’s point of view more vividly to their team.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record