Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Πολιτιστική Πολιτική και Ανάπτυξη (ΕΛΛ) / Cultural Policy and Development (in Greek)
  6. Διαδικτυακή επικοινωνία πολιτιστικών οργανισμών. Η περίπωση του τεχνολογικού μουσείου Νόησις στη Θεσσαλονίκη
 
  • Details
Options

Διαδικτυακή επικοινωνία πολιτιστικών οργανισμών. Η περίπωση του τεχνολογικού μουσείου Νόησις στη Θεσσαλονίκη

Author(s)
Τρουψή, Ευστρατία
Date Issued
2019-05
Faculty
Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών / Faculty of Humanities and Social Sciences 
Abstract
Η παρούσα πτυχιακή διατριβή πραγματεύεται τη διαδικτυακή επικοινωνία στους πολιτιστικούς οργανισμούς. Στο πλαίσιό της, μελετούμε τα εργαλεία που προσφέρει το διαδίκτυο, όπως ο ιστότοπος και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καθώς και το πώς μπορεί ένας πολιτιστικός οργανισμός να επωφεληθεί από τη χρήση τους. Κάνουμε ανασκόπηση της διαθέσιμης βιβλιογραφίας, σχετικά με τη διαδικτυακή επικοινωνία και τα εργαλεία της. Ως μελέτη περίπτωσης, εξετάζουμε το Κέντρο Διάδοσης Επιστημών & Μουσείο Τεχνολογίας Νόησις στη Θεσσαλονίκη. Συγκεντρώνουμε στοιχεία σχετικά με τη διαδικτυακή επικοινωνιακή στρατηγική του οργανισμού, αξιολογώντας τον ιστότοπό του με βάση κάποια κριτήρια, καταγράφοντας τα θετικά και τα αδύνατα σημεία του ιστοτόπου, παρουσιάζοντας τη διαδικτυακή αλληλογραφία του (newsletter) και το ιστολόγιο, αλλά και παρακολουθώντας την παρουσία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης του οργανισμού. Κατόπιν δημοσιεύουμε τα αποτελέσματα της έρευνάς μας σχετικά με την ικανοποίηση του κοινού από τον ιστότοπο του Νόησις, παρουσιάζουμε τις διεθνείς καλές πρακτικές που ακολουθούν κάποια από τα μεγαλύτερα διεθνή τεχνολογικά μουσεία και συζητούμε το πώς θα μπορούσαν αυτές να ωφελήσουν το Νόησις αν τις υιοθετούσε. Τέλος κάνουμε βελτιωτικές προτάσεις για τον ιστότοπο, το newsletter, το ιστολόγιο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του Νόησις. Τα συμπεράσματα που εξάγουμε από την παραπάνω μελέτη, σχετικά με τη σωστή χρήση των εργαλείων του διαδικτυακού μάρκετινγκ, μπορούν να βοηθήσουν και άλλους πολιτιστικούς οργανισμούς στο μέλλον να επανασχεδιάσουν τη διαδικτυακή τους στρατηγική και να διευρύνουν το κοινό τους.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
vii, 112 σ. 30 εκ.
Subjects

Πολιτισμική επικοινων...

Cultural communicatio...

Πολιτιστικοί οργανισμ...

Cultural organization...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

ΠΠΑ-2019-00108.pdf

Size

8.96 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):3745284a2fa53e90b8e9e1778b0c3290

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly