Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΧαραλάμπους, Μαριάννα
dc.contributor.authorΠαρασχούδη, Άννα Αναστασία
dc.contributor.otherParaschoudi, Anna Anastasia
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2019-07-09T06:21:35Z
dc.date.available2019-07-09T06:21:35Z
dc.date.copyright2019-07-08
dc.date.issued2019-04
dc.identifier.otherΔΜΥ/2019/00460el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4142
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΕισαγωγή: Η Συνεχιζόμενη Νοσηλευτική Εκπαίδευση αποτελεί βασικό κριτήριο για την προσωπική εξέλιξη ενός επαγγελματία νοσηλευτή και ταυτόχρονα συμβάλει στην αναβάθμιση του ακαδημαϊκού επιπέδου των εργαζομένων μιας υγειονομικής υπηρεσίας. Με αποτέλεσμα να δημιουργούνται υψηλά πρότυπα εργασίας, ποιότητας και εργασιακής κουλτούρας. Η βελτίωση των καθημερινών πρακτικών μέσω των εκσυγχρονισμένων μεθόδων και την συμμόρφωση στις πρόσφατες κατευθυντήριες οδηγίες, αναβαθμίζουν την παραγωγή, την αποδοτικότητα και την αποτελεσματικότητα μιας νοσηλευτικής υπηρεσίας. Σκοπός: Ο σκοπός της εργασίας είναι η μελέτη διεθνούς και εγχώριας βιβλιογραφίας, η καταγραφή και η ανάδειξη εκπαιδευτικών μεθόδων που μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε προγράμματα Δια βίου εκπαίδευσης. Κυρίως σε προγράμματα με εκπαιδευτικό περιεχόμενο την ενίσχυση του διοικητικού ρόλου, την επικοινωνία και την διαχείριση κρίσεων και την κλινική πράξη. Μέθοδοι: Πραγματοποιήθηκε αναζήτηση από βάσεις δεδομένων με λέξεις κλειδιά όπως το pubmed, το myathens και διάφορων ελληνικών ελληνικών δημοσιεύσεων όπως το ψηφιακό αποθετήριο Κυψέλη. Αποτελέσματα: Σε πολλές έρευνες αποδεικνύεται η ανάγκη και η θέληση των νοσηλευτών για την συμμετοχή τους σε εκπαιδευτικά προγράμματα. Η βιβλιογραφία υστερεί στην μελέτη για την οργάνωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων σε νοσηλευτικές υπηρεσίες αλλά και στην κατάρτιση των κλινικών εκπαιδευτών με σύγχρονες εκπαιδευτικές τεχνικές, όπως είναι το coaching και το role playing. Συμπέρασμα: Για την αναβάθμιση της Νοσηλευτικής εκπαίδευσης απαιτούνται ξεκάθαροι ρόλοι και συστήματα ελέγχου και αξιολόγησης.el_GR
dc.format.extentviii, 59 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΣυνεχιζόμενη Νοσηλευτική Εκπαίδευσηel_GR
dc.subjectContinuing Nursing Educationel_GR
dc.titleΒιβλιογραφική διερεύνηση εκπαιδευτικών μεθόδων σε μια νοσηλευτική ομάδαel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractIntroduction: Continuing studying Nursing Education is a basic criterion for the personal development of a nursing professional and at the same time it contributes to the upgrading of the academic level of employees of the health service. As a result, high standards of work, quality and work culture are being created. Improving day-to-day practices through modernized methods and compliance with recent guidelines enhances the production, the efficiency and effectiveness of a nursing service/unit. Mission: Mission of my thesis is to make a research focusing into foreign and Greek bibliography; the highly importance of various teaching methods that can be used in lifelong learning programs. Mainly in programs with educational content to strengthen administrative role, communication and crisis management and clinical practice. Methods: Research in depth has occurred; key words have been used in data basis i.e. PubMed and my Athens as well as some other Greek ones. Results: Bibliography has revealed the need and will of nurses to attend several educational courses/modules/programmes. Although, there is a gap in literature regarding the organization of such programs within nursery units’. Moreover, they lack of educators with knowledge as far as the teaching methods are being concerned, i.e. coaching and role playing. Conclusions: The roles, the evaluation and the control system need to be clear in order to upgrade the nursing education.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής