Show simple item record

dc.contributor.advisorΑμανατίδης, Δημήτριος
dc.contributor.authorΜπάσιος, Αθανάσιος
dc.contributor.otherMpasios, Athanasios
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2019-07-09T06:19:54Z
dc.date.available2019-07-09T06:19:54Z
dc.date.copyright2019-07-08
dc.date.issued2019-05
dc.identifier.otherΚΠΣ/2019/00030el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4139
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ συγκεκριμένη μεταπτυχιακή διατριβή εστιάζει στα Συστήματα Διαχείρισης Περιεχομένου (ΣΔΠ) Ιστού ανοικτού κώδικα και παρουσιάζει τη διαδικασία δημιουργίας και παραμετροποίησης μίας εφαρμογής αυτού του τύπου. Το θεωρητικό τμήμα ασχολείται αφενός με την παρουσίαση των κυριότερων κατηγοριών των Συστημάτων Διαχείρισης Περιεχομένου του Ιστού, αφετέρου με τη συγκριτική προσέγγιση των τριών δημοφιλέστερων τη δεδομένη χρονική στιγμή, των WordPress, Joomla! και Drupal. Μέσα από μία ολιστική προσέγγιση, η οποία λαμβάνει υπόψη της όχι μόνο τα τεχνικά χαρακτηριστικά του κάθε συστήματος, αλλά και τις ανάγκες κάθε οργανισμού, καταλήγει στην επιλογή ενός εκ των τριών για την κατασκευή ενός ιστοτόπου για τον Σύλλογο Ιωαννιτών Σκακιστών. (βλ. ioanninachessclub.com) Αν και τα Συστήματα Διαχείρισης Περιεχομένου του Ιστού καθιερώθηκαν και γνώρισαν την επιτυχία που έχουν γνωρίσει, κυρίως επειδή επιτρέπουν ακόμη και σε ανθρώπους που δεν έχουν το τεχνικό υπόβαθρο να μπορέσουν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του σύγχρονου δικτυωμένου κόσμου, ωστόσο δεν παύει να είναι απαραίτητη κάποια εκπαίδευση στο εκάστοτε σύστημα, ώστε να κατανοηθεί η δομή, αλλά και οι πολύπλευρες λειτουργίες που έχει να προσφέρει. Γι’ αυτό το δεύτερο μέρος της μεταπτυχιακής διατριβής αφορά την εγκατάσταση αρχικά «τοπικά» και στη συνέχεια Διαδικτυακά της εφαρμογής, όπου περιγράφονται αναλυτικά όλες οι διαδικασίες που ακολουθήθηκαν είτε αφορούν την εμφάνιση, την παραγωγή και δημοσιοποίηση περιεχομένου, τις λειτουργικές δυνατότητες που έχουν ενσωματωθεί και την ασφάλεια του Ιστοτόπου. Περιγράφονται ακόμη τα βήματα που ακολουθήθηκαν για τη δημιουργία ενός «θυγατρικού Θέματος» (child Theme) βάσει του εμπορικού προτύπου Genesis, ενώ μέσω των αναφορών της υπηρεσίας ανάλυσης της Google εξετάζονται ως ένα βαθμό και οι τεχνικές προδιαγραφές του ιστοτόπου όσο και η αποδοχή από το κοινό κατά τους τρεις πρώτους μήνες λειτουργίας του.el_GR
dc.format.extentvii, 156 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΣυστήματα διαχείρισης περιεχομένου ιστούel_GR
dc.subjectWeb content management systemsel_GR
dc.titleΣυστήματα διαχείρισης περιεχομένου ιστού βιβλιογραφική επισκόπηση και ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογήςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThis master thesis focuses on Open Source Web Content Management Systems and presents the process of creating and customizing an application of this type. The theoretical part deals with both the presentation of the main categories of Web Content Management Systems and the comparative approach of the three most popular: WordPress, Joomla! and Drupal. We holistically approach not only the technical characteristics of each system but also the needs of each organization. In the end we choose one of the three to build a site for the Ioannina Chess Club. (see ioanninachessclub.com) Web Content Management Systems have been successful mainly because they allow people to meet the requirements of the modern networked world without the technical background required. Nevertheless, it does require some training in the specific system in order to understand the structure and the multifaceted functions it has to offer. The second part of the postgraduate dissertation concerns the initial "local" installation and then the Internet application. We describe in detail all the procedures followed whether concerning the appearance of the site, the production and publication of content or the functional capacities incorporated and the security of the site. We also describe the steps taken to create an "Affiliate Theme" based on the Genesis marketing standard. The final part deals with Google Analytics reports showing certain technical specifications of the site and the acceptance by the public over the first three months of operation.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record