Show simple item record

dc.contributor.advisorΓούδας, Θεοδόσιος
dc.contributor.authorΠαραλύκη, Λαμπρινή
dc.contributor.otherParalyki, Lambrini
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2019-07-08T06:53:36Z
dc.date.available2019-07-08T06:53:36Z
dc.date.copyright2019-07-08
dc.date.issued2019-05
dc.identifier.otherΕΠΤ/2019/00016el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4137
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή πραγματοποιήθηκε με σκοπό την διερεύνηση στο κατά πόσο τα βιντεοπαιχνίδια συμβάλουν στον χώρο της υγείας, είτε σαν μέσο εκπαίδευσης νέων επαγγελματιών υγείας , είτε επικουρικά στην θεραπεία διαφόρων ασθενειών. Αρχικά γίνεται μία αναφορά στην ιστορία των βιντεοπαιχνιδιών, από την περίοδο που μπήκαν στο σπίτια των ανθρώπων σαν μία ακόμη πρόταση διασκέδασης, έως σήμερα, όπου η μορφή τους άλλαξε κι εκτός από διασκεδαστική, έγινε επιμορφωτική και χρήσιμη σε θέματα της υγείας. Επίσης αναφέρεται ο σκοπός και η αναγκαιότητα της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής, όπως επίσης και η δομή της. Έπειτα δίνεται ο ορισμός των βιντεοπαιχνιδιών και τα κυριότερα είδη τους. Επιπλέον γίνεται μία εκτενείς αναζήτηση και αναφορά στις διάφορες έρευνες που έχουν πραγματοποιηθεί κι εκδοθεί σε διάφορα επιστημονικά περιοδικά και που αφορούν τις εφαρμογές των βιντεοπαιχνιδιών αναλόγως τον σκοπό που εξυπηρετούν στον χώρο της υγείας, π.χ. θεραπευτικά, εκπαιδευτικά, για αντιμετώπιση του χρόνιου πόνου κ.α. Κατόπιν δίνονται οι ορισμοί του υλικού και του λογισμικού ενός συστήματος. Επιπλέον γίνεται περιγραφή των συστημάτων που χρησιμοποιήθηκαν στις έρευνες της ενδεικτικής βιβλιογραφίας που παρουσιάστηκε στο δεύτερο κεφάλαιο. Ακόμη δίνονται και τα διαγράμματα ροής δεδομένων των συστημάτων αυτών. Στη συνέχεια γίνεται σύγκριση των μελετών περίπτωσης αναλόγως τον σκοπό που εξυπηρετούν στον χώρο της υγείας ανάλογα με το κόστος υλοποίησης και λειτουργίας τους, την αποδοτικότητα τους κ.α. επιπλέον γίνεται και SWOT ανάλυση. Γίνεται επιβεβαίωση των αποτελεσμάτων μέσω συνεντεύξεων ατόμων του χώρου της υγείας και τελικά γίνεται ο σχολιασμός των συμπερασμάτων που προκύπτουν από τις συνεντεύξεις, την βιβλιογραφική έρευνα και την σύγκριση των μελετών περίπτωσηςel_GR
dc.format.extentvii, 108 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΒιντεοπαιχνίδιαel_GR
dc.subjectVideogamesel_GR
dc.subjectΦροντίδα υγείαςel_GR
dc.subjectHealth careel_GR
dc.titleΒίντεο-παιχνίδια και η συμβολή τους στο χώρο της υγείαςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThis Master Thesis was conducted to investigate whether videogames can contribute to health sector, either as means of training health professionals or as an alternative to treatment of various diseases. Initially there is a reference to history of videogames, from the time they entered people homes as a new concept of entertainment, to this day where their form switched to educational and useful to health matters. In addition, it is mentioned the purpose and necessity οf this thesis as well as its structure. The definition of video games and their main types is then defined. In accumulation, an extensive search and reference are made to the various researches carried out and published in numerous scientific journals, concerning the applications of video games according to the purpose they serve in the field of health, par example therapeutic, educational, for chronic pain management etc. The definitions of the hardware and software of a system are then given. A description of the systems used in research of the indicative literature presented in the second chapter is provided. Data flow diagrams of these systems are also given. The case studies are then compared depending on the purpose they serve in the health sector by characteristics like cost, effectiveness etc. SWOT analysis for each study are also given. The results are confirmed by interviews of health care providers. Finally, the conclusions of the bibliographic research, the comparison of the case studies and the interviews are discussed.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record