Show simple item record

dc.contributor.advisorΔερμεντζόπουλος, Χρήστος
dc.contributor.authorΤρουψή, Ευστρατία
dc.contributor.otherTroupsi, Eustratia
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2019-07-04T09:41:58Z
dc.date.available2019-07-04T09:41:58Z
dc.date.copyright2019-07-04
dc.date.issued2019-05
dc.identifier.otherΠΠΑ/2019/00108el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4134
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή διατριβή πραγματεύεται τη διαδικτυακή επικοινωνία στους πολιτιστικούς οργανισμούς. Στο πλαίσιό της, μελετούμε τα εργαλεία που προσφέρει το διαδίκτυο, όπως ο ιστότοπος και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καθώς και το πώς μπορεί ένας πολιτιστικός οργανισμός να επωφεληθεί από τη χρήση τους. Κάνουμε ανασκόπηση της διαθέσιμης βιβλιογραφίας, σχετικά με τη διαδικτυακή επικοινωνία και τα εργαλεία της. Ως μελέτη περίπτωσης, εξετάζουμε το Κέντρο Διάδοσης Επιστημών & Μουσείο Τεχνολογίας Νόησις στη Θεσσαλονίκη. Συγκεντρώνουμε στοιχεία σχετικά με τη διαδικτυακή επικοινωνιακή στρατηγική του οργανισμού, αξιολογώντας τον ιστότοπό του με βάση κάποια κριτήρια, καταγράφοντας τα θετικά και τα αδύνατα σημεία του ιστοτόπου, παρουσιάζοντας τη διαδικτυακή αλληλογραφία του (newsletter) και το ιστολόγιο, αλλά και παρακολουθώντας την παρουσία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης του οργανισμού. Κατόπιν δημοσιεύουμε τα αποτελέσματα της έρευνάς μας σχετικά με την ικανοποίηση του κοινού από τον ιστότοπο του Νόησις, παρουσιάζουμε τις διεθνείς καλές πρακτικές που ακολουθούν κάποια από τα μεγαλύτερα διεθνή τεχνολογικά μουσεία και συζητούμε το πώς θα μπορούσαν αυτές να ωφελήσουν το Νόησις αν τις υιοθετούσε. Τέλος κάνουμε βελτιωτικές προτάσεις για τον ιστότοπο, το newsletter, το ιστολόγιο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του Νόησις. Τα συμπεράσματα που εξάγουμε από την παραπάνω μελέτη, σχετικά με τη σωστή χρήση των εργαλείων του διαδικτυακού μάρκετινγκ, μπορούν να βοηθήσουν και άλλους πολιτιστικούς οργανισμούς στο μέλλον να επανασχεδιάσουν τη διαδικτυακή τους στρατηγική και να διευρύνουν το κοινό τους.el_GR
dc.format.extentvii, 112 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΠολιτισμική επικοινωνίαel_GR
dc.subjectCultural communicationel_GR
dc.subjectΠολιτιστικοί οργανισμοί -- Διαδικτυακή επικοινωνίαel_GR
dc.subjectCultural organizations -- Internet marketingel_GR
dc.titleΔιαδικτυακή επικοινωνία πολιτιστικών οργανισμών. Η περίπωση του τεχνολογικού μουσείου Νόησις στη Θεσσαλονίκηel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe current thesis discusses internet marketing in cultural organizations. Within its context, we study the tools offered by the web, like the website and the social media, but also how a cultural organization can benefit from their use. We revise the available literature concerning the internet marketing and their tools. As a case study, we investigate the Science Center & Museum of Technology Noesis in Thessaloniki. We collect data on the organization's online communication strategy by evaluating its site based on certain criteria, recording the positives and weaknesses of the site, presenting its newsletter and blog and monitoring the use of social media tools networking of the organization. Then we publish the results of our survey on public satisfaction from the website of Noesis, present the international best practices of some of the largest international technology museums and discuss how they could benefit Noesis if it adopted them. Finally, we make better suggestions for the website, newsletter, blog and social media of Noesis. The conclusions we draw from the above study on the proper use of Internet marketing tools, can help other cultural organizations in the future redesign their online strategy and broaden their audience.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record