Show simple item record

dc.contributor.advisorΠαπαϊωάννου, Γεώργιος
dc.contributor.authorΓραμματοπούλου, Ειρήνη
dc.contributor.otherGrammatopoulou, Irene
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2019-07-04T09:40:55Z
dc.date.available2019-07-04T09:40:55Z
dc.date.copyright2019-07-04
dc.date.issued2019-05
dc.identifier.otherΠΠΑ/2019/00113el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4131
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή διατριβή αποσκοπεί στο να διερευνήσει την παρουσία των πολιτιστικών οργανισμών της Θράκης στο διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, εστιάζοντας την προσοχή της στα μουσεία. Με την ανασκόπηση της βιβλιογραφίας σκιαγραφούνται οι αλλαγές που έχει επιφέρει η ψηφιακή τεχνολογία στον τομέα της πολιτιστικής επικοινωνίας. Συνυπολογίζοντας το ανταγωνιστικό περιβάλλον, εντός του οποίου τα μουσεία καλούνται να βρουν λύσεις για την επιβίωσή τους και να επανακαθορίσουν το ρόλο και τη σχέση με το κοινό τους, ερευνώνται οι επικοινωνιακές πρακτικές που εφαρμόζονται στο διεθνές μουσειακό περιβάλλον. Συγκεκριμένα, εξετάζεται η διαδικτυακή παρουσία των μουσείων ως προς τα χαρακτηριστικά των ιστοσελίδων τους και διερευνάται κατά πόσο αυτές χρησιμοποιούνται από τα μουσεία για να αλληλεπιδράσουν με το κοινό τους και να προσφέρουν νέες ευκαιρίες μάθησης και ψυχαγωγίας στους εικονικούς επισκέπτες. Επιπρόσθετα, εξετάζονται οι αλλαγές στα επικοινωνιακά μοντέλα που έχει εισαγάγει η εξάπλωση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και οι προκλήσεις που αντιμετωπίζουν τα μουσεία αναφορικά με τις έννοιες της αυθεντικότητας, της εξουσίας και του ελέγχου στο ψηφιακό περιβάλλον. Τέλος, επιχειρείται η καταγραφή της παρουσίας των μουσείων της Θράκης στο διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Εξετάζονται οι ιστοσελίδες των μουσείων της Θράκης σε σχέση με την ευχρηστία, το περιεχόμενο και την αισθητική τους. Η παρουσία τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτυπώνεται μέσα από τη ματιά των υπεύθυνων επικοινωνίας των μουσείων, οι οποίοι κλήθηκαν να απαντήσουν σε ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο. Συνολικά, η παρούσα πτυχιακή διατριβή διερευνά, αν τα μουσεία της Θράκης έχουν εντάξει στην επικοινωνιακή τους πολιτική τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με σκοπό να αναπτύξουν αμφίδρομη επικοινωνία με το κοινό τους σφυρηλατώντας αμοιβαία επωφελείς σχέσεις.el_GR
dc.format.extentix, 71 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΠολιτισμική επικοινωνίαel_GR
dc.subjectCultural managementel_GR
dc.subjectCultural communicationel_GR
dc.subjectΠολιτιστική διαχείρισηel_GR
dc.titleΗ παρουσία των πολιτιτστικών οργανισμών της Θράκης στο διαδίκτυο και τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, εστιάζοντας στη διαδικτυακή επικοινωνία των μουσείωνel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThis postgraduate dissertation aims to explore the presence of Thracian cultural organizations on the Internet and social media, focusing on museums. The review of the bibliography outlines the changes that digital technology has brought about in the field of cultural communication. Taking into account the competitive environment in which museums are called upon to find solutions for their survival and to redefine the role and the relationship with their audiences, the communicative practices applied in the international museum environment are explored. In particular, the web presence of museums is examined as to the characteristics of their web sites and it is explored whether they are used by museums to interact with their audiences and offer new opportunities for learning and entertainment to virtual visitors. In addition, the changes in the communication models introduced by the spread of social media and the challenges faced by museums regarding the concepts of authenticity, power and control in the digital environment are being examined. Finally, the presence of the Thracian museums in the Internet and social media is attempted to be recorded. The web sites of the Thracian museums are examined in terms of its content, aesthetics, as well as being user friendly. Their presence in the social media was captured by the museum's communication officers, who were asked to fill in an online questionnaire. In total, this dissertation explores whether the Thracian museums have incorporated in their communication policy the social media in order to develop a two-way communication with their audience by building a mutual and beneficial relationship.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record