Show simple item record

dc.contributor.advisorΚυρούση, Αντιγόνη
dc.contributor.authorΛαμπρόπουλος, Ιωάννης
dc.contributor.otherLampropoulos, Ioannis
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2019-07-04T09:39:15Z
dc.date.available2019-07-04T09:39:15Z
dc.date.copyright2019-07-04
dc.date.issued2019-05
dc.identifier.otherΤΡΑ-ΧΡΗ/2019/00349el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4128
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣτην παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή επιπέδου μάστερ, θα παρουσιάσουμε το επιχειρηματικό σχέδιο της επιχείρησης Ι. & Σ. Σκλαβενίτης Α.Ε.Ε. το οποίο απευθύνεται στην δημιουργία ενός νέου τύπου καταστήματος Super Market με On Line πώληση αγαθών. Το έναυσμα για την συγκεκριμένη μελέτη ήταν μια έρευνα του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) το οποίο κατέγραφε την νέα τάση των καταναλωτών για τα επόμενα χρόνια οι οποίοι θα αγοράζουν προϊόντα Super Market επιλέγοντας τις On line Αγορές. H διατριβή αποτελείται από πέντε κεφάλαια. Τα πρώτα τρία κεφάλαια αποτελούν το θεωρητικό μέρος της διατριβής και αναλυτικά στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται εισαγωγή στο επιχειρηματικό σχέδιο, περιγράφεται το θέμα, ο σκοπός, η θέση, οι περιορισμοί της διατριβής και η περιγραφή της γενικής μεθοδολογίας. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναπτύχθηκε η βιβλιογραφική επισκόπηση η οποία στηρίχτηκε στην Ελληνική και Διεθνή Βιβλιογραφία και περιλαμβάνει όλες τις προσεγγίσεις για τα επιχειρηματικά σχέδια. Στο ίδιο κεφάλαιο γίνεται μια πρώτη προσέγγιση για την ανάλυση της αγοράς των Super Market με ηλεκτρονικές πωλήσεις. Στο τρίτο κεφάλαιο αναπτύσσεται η μεθοδολογία για την δημιουργία του επιχειρηματικού σχεδίου. Στο τέταρτο κεφάλαιο περιλαμβάνεται το πρακτικό μέρος της διατριβής και εδώ αναπτύχθηκε η ανάλυση των ευρημάτων από το ερωτηματολόγιο βάση του οποίου απαντήθηκαν τα ερευνητικά ερωτήματα που είχαν τεθεί εξ’ αρχής για την βιωσιμότητα του εν λόγω εγχειρήματος και μας έδειξαν πόσο αποδοτικό θα είναι το μοντέλο Super Market με αποκλειστική διάθεση προϊόντων καθώς και την πρόθεση των καταναλωτών να εξυπηρετηθούν από ένα τέτοιου τύπου Super Market. Το ερωτηματολόγιο αναλύθηκε στατιστικά με περιγραφική ανάλυση και αφορούσε ερωτήσεις κλειστού τύπου οι οποίες απαιτούσαν πιο εύκολη ανάλυση λόγω της μη χρήσης στατιστικού πακέτου. Το επιχειρηματικό σχέδιο για το νέο υποκατάστημα της εταιρίας Ι. & Σ. Σκλαβενίτης Α.Ε.Ε. βρίσκεται στο παράρτημα της εργασίας. Τέλος το πέμπτο κεφάλαιο περιλαμβάνει τα συμπεράσματα της έρευνας και γίνεται πρόταση για μελλοντική έρευνα. Η πρόθεση των καταναλωτών έδειξε ότι την αποδοτικότητα του νέου τύπου Super Market για On Line αγορές μέσω internet την επηρεάζουν διάφοροι παράγοντες όπως οι τιμές των προϊόντων στο νέου τύπου Super Market και ο ελεύθερος χρόνος των καταναλωτών. Συνοψίζοντας, το επιχειρηματικό σχέδιο επιβεβαιώνει την καταγραφή της έρευνας από τον ΙΛΕΚΑ, (2018) και εκτιμάται ότι το νέο τύπου Super Market για την εταιρία Ι. & Σ. Σκλαβενίτης Α.Ε.Ε. θα αποτελέσει έναυσμα σκέψης και άλλων επιχειρηματιών για την δημιουργία τέτοιου τύπου Super Market με στόχο την αύξηση των μεριδίων αγοράς στον κλάδο της λιανικής πώλησης τροφίμων.el_GR
dc.format.extent93 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΕπιχειρηματικό σχέδιοel_GR
dc.subjectBusiness planel_GR
dc.subjectΕπιχειρηματικότητα -- Ηλεκτρονικό επιχειρείνel_GR
dc.subjectEntrepreneurship -- e-businessel_GR
dc.titleΕπιχειρηματικό σχέδιο εταιρείας για επέκταση δραστηριότητας πώλησης αγαθών, μέσω ηλετρονικών παραγγελιών, σε υποκατάστημα επιχείρησης Super Marketel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractIn this master's thesis, we will present the business plan of I. & S. Sklavenitis SA which is aimed at creating a new type of Super Market store with On Line Sale of Goods. The trigger for this study was a survey by the Consumer Products Retail Research Institute (CPRRI), which recorded the new consumer trend for the coming years to buy Super Market products by selecting On-line Markets. The dissertation consists of five chapters. The first three chapters constitute the theoretical part of the dissertation and in the first chapter there is an introduction into the business plan, as well as the subject , the purpose, the position, the limitations of the dissertation and the description of the general methodology are described in detail. In the second chapter, a bibliographic review was developed which was based on the Greek and International Bibliography and includes all approaches to business plans. In the same chapter, there is a first approach to analyzing the Super Market market with online sales. The third chapter develops the methodology for creating the business plan. The fourth chapter includes the practical part of the dissertation and here the analysis of the findings from the questionnaire was developed on the basis of which the research questions that were asked from the beginning about the viability of this project were presented and showed how efficient the Super Market model with exclusive product availability would be as well as the intention of consumers to be served by such a Super Market. The questionnaire was analyzed statistically by descriptive analysis and was about closed-ended questions that required easier analysis due to the non-use of the statistical packet. The business plan for the new branch of I. & S. Sklavenitis SA is located in the appendix of the paper. Finally, the fifth chapter includes the findings of the research and a proposal for future research is made. Consumers' intention has shown that the efficiency of the new Super Market for On Line online shopping is affected by various factors such as the product prices in the new kind of a Super Market and the leisure time for consumers. In summary, the business plan confirms the recording of the survey by CPRRI, (2018) and it is estimated that the new Super Market type for I. & S. Sklavenitis SA will be a starting point for other entrepreneurs to create such a Super Market to increase market share in the food retailing industry.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record