Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Πολιτιστική Πολιτική και Ανάπτυξη (ΕΛΛ) / Cultural Policy and Development (in Greek)
  6. Συν-μουσείο: το συμμετοχικό μουσείο και η μουσειοεκπαιδευτική του συνεισφορά. Πρόταση συμμετοχικής εκπαίδευσης δράσης στο Μουσείο Επιστημών και Τεχνολογίας του Πανεπιστημίου Πάτρας (ΜΕΤ Π.Π.).
 
  • Details
Options

Συν-μουσείο: το συμμετοχικό μουσείο και η μουσειοεκπαιδευτική του συνεισφορά. Πρόταση συμμετοχικής εκπαίδευσης δράσης στο Μουσείο Επιστημών και Τεχνολογίας του Πανεπιστημίου Πάτρας (ΜΕΤ Π.Π.).

Author(s)
Κωστούρου, Μαρία
Date Issued
2020-04
Faculty
Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών / Faculty of Humanities and Social Sciences 
Abstract
Η εργασία ερευνά και εξυπηρετεί δυο βασικούς και αλληλένδετους στόχους/ ερωτήματα:(1)πώς συνεισφέρει η προσέγγιση του συν-μουσείου (δηλ. του συμμετοχικού μουσείου, του μουσείου στο οποίο ο επισκέπτης συμμετέχει ενεργά) στην εκπαιδευτική λειτουργία του μουσείου, και (2) ποια είναι τα συμμετοχικά χαρακτηριστικά στις μουσειακές εκπαιδευτικές δράσεις, και πώς τα πετυχαίνουμε. Οι στόχοι αυτοί αποτέλεσαν τα ερευνητικά ερωτήματα της εργασίας και προσεγγίστηκαν με ερευνητικά εργαλεία της βιβλιογραφικής επισκόπησης (1ο ερώτημα) και συνδυασμού μελέτης περίπτωσης και πειραματικής προσέγγισης (2ο ερώτημα) μέσω της δημιουργίας εκπαιδευτικής δράσης με συμμετοχικά χαρακτηριστικά στο Μουσείο Επιστημών και Τεχνολογίας του Πανεπιστημίου Πάτρας (ΜΕΤ Π.Π.). Η εν λόγω δράση αξιολογήθηκε με έντυπα αξιολόγησης, άτυπες συνεντεύξεις των συμμετεχόντων, και με ημιδομημένη συνέντευξη με την υπεύθυνη Επικοινωνίας κι Εκπαιδευτικών Δράσεων του Μουσείου Επιστημών και Τεχνολογίας του Πανεπιστημίου Πάτρας (ΜΕΤ Π.Π.). Τα αποτελέσματα της έρευνας ανέδειξαν τα οφέλη, τους περιορισμούς και τις προκλήσεις, που προκύπτουν από την ενσωμάτωση συμμετοχικών μουσειοεκπαιδευτικών πρακτικών στην εκπαιδευτική λειτουργία του σύγχρονου μουσείου.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
viii, 55 σ. ; 30 εκ.
Subjects

Μουειακή εκπαίδευση

Museum learning

Μουσειοπαιδαγωγική

Museum education

Μουσειοεκπαιδευτικά π...

Museum educational pr...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

ΠΠΑ-2020-00142.pdf

Size

874.4 KB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):8ff5d675259455715f3a024420a31b3c

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly