Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Θεατρικές Σπουδές (ΕΛΛ) / Theatre Studies (in Greek)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Θεατρικές Σπουδές (ΕΛΛ) / Theatre Studies (in Greek)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Η δημιουργία μαθητικής θεατρικής πράστασης με τεχνικές από το σωματικό θέατρο και το θέατρο της επινόησης με αφετηρια τα έργα Αγάπης Αγώνας Άγονος του Ουίλλιαμ Σαίξπηρ και Λυσιστράτη του Αριστοφάνη

    Thumbnail
    View/Open
    ΘΣΠ-2019-00126.pdf (894.9Kb)
    Date
    2019-04
    Author
    Δριτσέλη, Κυριακή
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Στην παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή θα παρουσιαστεί η διαδικασία παραγωγής και παρουσίασης της μαθητικής θεατρικής παράστασης Μια Βόλτα με τον Σαίξπηρ που δημιουργήθηκε στο πλαίσιο του μαθήματος της ερευνητικής εργασίας. Στόχος της παράστασης ήταν να προαχθεί η συνεργατική δημιουργία μέσα από τη βιωματική προσέγγιση μιας ομάδας μαθητών της Α’ Λυκείου. Αρχικά περιγράφονται τα είδη του θεάτρου από τα οποία θα χρησιμοποιηθούν τεχνικές: το θέατρο της επινόησης, το οποίο χαρακτηρίζεται από μια ελευθερία που προάγει τη «διαίσθηση», τον «αυθορμητισμό» και την επεξεργασία των ιδεών του κάθε μέλους ξεχωριστά (Oddey 1994:1) και το σωματικό θέατρο. Για να εφαρμοστεί ένα πρόγραμμα θεάτρου της επινόησης και σωματικού θεάτρου με μαθητές είναι απαραίτητη η συμβολή της Παιδαγωγικής του Θεάτρου, με βασικά της εργαλεία το θεατρικό παιχνίδι, τον θεατρικό αυτοσχεδιασμό και το εκπαιδευτικό δράμα. Στη συνέχεια τονίζεται ο ρόλος του εκπαιδευτικού και επιχειρείται η εφαρμογή και καταγραφή της μεθοδολογίας υλοποίησης ενός τέτοιου εγχειρήματος. Τέλος, καταδεικνύεται πως οι παραστάσεις που δημιουργούνται μέσω της εποικοδομητικής διαδικασίας του θεάτρου της επινόησης, αντικαθιστώντας τις παραδοσιακές δομές, βασίζονται στα ενδιαφέροντα των μαθητών και δίνουν έμφαση στην επιλογή, την ελευθερία και την ευελιξία.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/4124
    Collections
    • Θεατρικές Σπουδές (ΕΛΛ) / Theatre Studies (in Greek)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013