Show simple item record

dc.contributor.advisorΔερμεντζόπουλος, Χρήστος
dc.contributor.authorΝούλα, Ελένη
dc.contributor.otherNoula, Eleni
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2019-06-26T09:15:29Z
dc.date.available2019-06-26T09:15:29Z
dc.date.copyright2019-06-26
dc.date.issued2019-05
dc.identifier.otherΠΠΑ/2019/00099el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4119
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΟι εικαστικές τέχνες, κυρίως η ζωγραφική και η γλυπτική μπορούν να διαδραματίσουν τον ρόλο ενός δυναμικού μέσου στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση δια μέσου του οποίου, όπως έχει αποδειχθεί, είναι δυνατό να ενεργοποιηθούν σημαντικές γνωστικές, συναισθηματικές και ενσώματες διεργασίες, συντελώντας με αποτελεσματικό τρόπο στην ευρύτερη μαθησιακή διαδικασία αλλά και στην κατάκτηση της ιστορικής γνώσης ειδικότερα. Άλλωστε, επικεντρώνοντας το ενδιαφέρον, εν μέρει, στην ελληνική ιστορία και εκτενώς στην ελληνική μυθολογία είναι εύκολο, τόσο να εντοπισθεί όσο και να αναφερθεί, ανά τους αιώνες, μια πλούσια παρακαταθήκη εικαστικών έργων Ελλήνων και ξένων καλλιτεχνών που έχουν επιλέξει να αποδώσουν –εικαστικά- θέματα εμπνευσμένα από τις παραπάνω πηγές. Επιπλέον, η σοβαρή ενασχόληση των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης με την επιλογή, την αξιοποίηση και την ενσωμάτωση τέτοιων έργων στη διδακτική πράξη αφενός, και αφετέρου οι απαραίτητες γνώσεις που η εκπαιδευτική κοινότητα διαθέτει ή οφείλει να διαθέτει πάνω σε ζητήματα ιστορίας της τέχνης αποτελούν, εν τέλει, βασική προϋπόθεση προς την επιτυχή σύζευξη εικαστικών τεχνών και αποτελεσματικής ιστορικής εκπαίδευσης.el_GR
dc.format.extentxv, 103 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΕλληνική Μυθολογία -- Τέχνεςel_GR
dc.subjectGreek mythology -- Artsel_GR
dc.subjectΕνσυναίσθησηel_GR
dc.subjectEmpathyel_GR
dc.titleΤο έργο τέχνης στα σχολικά εγχειρίδια του Δημοτικού Σχολείου και η συμβολή του στη μαθησιακή διαδικασία. Μελέτη περίπτωσης: Το σχολικό εγχειρίδιο ιστορίας Γ' Δημοτικούel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe visual arts, painting and sculpture can play the role of a dynamic part in primary education through which it has been demonstrated that it is possible to activate important cognitive and emotional processes, effectively contributing to the wider learning process and acquiring historical knowledge particularly. After all, concentrating the interest, partly on Greek history and on Greek mythology, it is easy to identify and to mention, over the centuries, a rich array of works of art from both Greek and foreign artists who have chosen to attribute, visual arts, subjects inspired by Greek history and mythology. The serious involvement of the primary education teacher by selecting, exploiting and integrating such projects in the didactic act on the one hand and the necessary knowledge on issues of art history are, ultimately, a basic prerequisite for a successful conjugation of visual arts and effective historical education.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record