Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Πολιτιστική Πολιτική και Ανάπτυξη (ΕΛΛ) / Cultural Policy and Development (in Greek)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Πολιτιστική Πολιτική και Ανάπτυξη (ΕΛΛ) / Cultural Policy and Development (in Greek)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Το έργο τέχνης στα σχολικά εγχειρίδια του Δημοτικού Σχολείου και η συμβολή του στη μαθησιακή διαδικασία. Μελέτη περίπτωσης: Το σχολικό εγχειρίδιο ιστορίας Γ' Δημοτικού

    Thumbnail
    View/Open
    ΠΠΑ-2019-00099.pdf (3.069Mb)
    Date
    2019-05
    Author
    Νούλα, Ελένη
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Οι εικαστικές τέχνες, κυρίως η ζωγραφική και η γλυπτική μπορούν να διαδραματίσουν τον ρόλο ενός δυναμικού μέσου στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση δια μέσου του οποίου, όπως έχει αποδειχθεί, είναι δυνατό να ενεργοποιηθούν σημαντικές γνωστικές, συναισθηματικές και ενσώματες διεργασίες, συντελώντας με αποτελεσματικό τρόπο στην ευρύτερη μαθησιακή διαδικασία αλλά και στην κατάκτηση της ιστορικής γνώσης ειδικότερα. Άλλωστε, επικεντρώνοντας το ενδιαφέρον, εν μέρει, στην ελληνική ιστορία και εκτενώς στην ελληνική μυθολογία είναι εύκολο, τόσο να εντοπισθεί όσο και να αναφερθεί, ανά τους αιώνες, μια πλούσια παρακαταθήκη εικαστικών έργων Ελλήνων και ξένων καλλιτεχνών που έχουν επιλέξει να αποδώσουν –εικαστικά- θέματα εμπνευσμένα από τις παραπάνω πηγές. Επιπλέον, η σοβαρή ενασχόληση των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης με την επιλογή, την αξιοποίηση και την ενσωμάτωση τέτοιων έργων στη διδακτική πράξη αφενός, και αφετέρου οι απαραίτητες γνώσεις που η εκπαιδευτική κοινότητα διαθέτει ή οφείλει να διαθέτει πάνω σε ζητήματα ιστορίας της τέχνης αποτελούν, εν τέλει, βασική προϋπόθεση προς την επιτυχή σύζευξη εικαστικών τεχνών και αποτελεσματικής ιστορικής εκπαίδευσης.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/4119
    Collections
    • Πολιτιστική Πολιτική και Ανάπτυξη (ΕΛΛ) / Cultural Policy and Development (in Greek)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013