Show simple item record

dc.contributor.advisorΚατσικίδης, Σάββας
dc.contributor.authorΧάρη, Θεοδώρα
dc.contributor.otherChari, Theodwra
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2019-06-24T10:29:59Z
dc.date.available2019-06-24T10:29:59Z
dc.date.copyright2019-06-21
dc.date.issued2019-05
dc.identifier.otherΔΤΠ/2019/00130el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4118
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ παρούσα διατριβή διαπραγματεύεται και αναλύει το ρόλο, τους στόχους, τις λειτουργίες και τις πολιτικές/πρακτικές που οφείλει η Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΔΑΔ) να παρέχει στον οργανισμό της για να εξυπηρετεί το λόγο ύπαρξης της: να συντελεί στην καλύτερη δυνατή εκμετάλλευση του σημαντικότερου πόρου που αυτός διαθέτει, το ανθρώπινο κεφάλαιο. Συγκεκριμένα, η εν λόγω διατριβή αφού αναλύσει μέσω της θεωρητικής προσέγγισης τις προαναφερθείσες πτυχές της ΔΑΔ, θέτει υπό μελέτη το ερώτημα κατά πόσο οι Κυπριακοί οργανισμοί, ιδιωτικοί ή δημόσιοι, πρωτίστως διαθέτουν τμήμα ΔΑΔ και έπειτα εάν οι ενέργειες ΔΑΔ ως προς τις λειτουργίες διαχείρισης των ανθρωπίνων πόρων του οργανισμού κρίνονται επαρκείς/ανεπαρκείς, επιτυχημένες/αποτυχημένες. Από τα αποτελέσματα που θα προκύψουν απο την εμπειρική έρευνα μέσω της χρήσης ενός ανώνυμου δομημένου ερωτηματολογίου για τα πιο πάνω ερωτήματα, θα εξαχθούν και συμπεράσματα ως προς το βαθμό ικανοποίησης των εργαζομένων απο το έργο της ΔΑΔ και κατ' επέκταση και από τον ίδιο τον οργανισμό. Τέλος, θα προταθούν εισηγήσεις βελτίωσης ως προς τη δράση της ΔΑΔ με απώτερο σκοπό την αύξηση της αφοσίωσης των εργαζομένων προς τον οργανισμό τους. Αναλυτικότερα, στο 41ο κεφάλαιο αφού γίνει μια σύντομη ιστορική αναδρομή της ΔΑΔ θα αναλυθεί ο ρόλος, οι λειτουργίες, ο σκοπός, η στρατηγική και οι πρακτικές διαχείρισης των ανθρωπίνων πόρων της ΔΑΔ σ' ένα οργανισμό. Στο 2ο κεφάλαιο θα παρουσιαστεί η δράση της ΔΑΔ και η πολιτική που εφαρμόζει ως προς τις διαδικασίες ανάλυσης/σχεδιασμού θέσης εργασίας, προσέλκυσης/στρατολόγησης και επιλογής. Ακολούθως, θα γίνει αναφορά στις διαδικασίες/δράση που αυτή πρέπει να ακολουθεί ως προς την αξιολόγηση, την εκπαίδευση, την αμοιβή, τις παροχές/ωφελήματα των εργαζομένων, την ποικιλομορφία και τις διακρίσεις στο χώρο εργασίας καθώς και την ενίσχυση της παρακίνησης/ικανοποίησης των εργαζομένων. Στο 3ο κεφάλαιο θα αναλυθούν τα αποτελέσματα που θα προκύψουν από τις απαντήσεις του ερωτηματολογίου και θα καταγραφούν συμπεράσματα ως προς την ύπαρξη/αποτελεσματικότητα της ΔΑΔ στις Κυπριακές επιχειρήσεις και ικανοποίησης ή οχι του προσωπικού από τη δράση της αλλά και για το πως οφείλει η ίδια να αντιμετωπίζει τον εαυτό της σ' ένα οργανισμό αλλά και πως πρέπει να αντιμετωπίζεται από αυτόν για να καταστεί επιτυχημένη. Τέλος, στο 4ο κεφάλαιο θα παρουσιαστούν εισηγήσεις βελτίωσης του έργου της ΔΑΔ για μεγιστοποίηση της ικανοποίησης των υπαλλήλων και κατ' επέκταση μεγιστοποίηση της παραγωγικότητας/κερδοφορίας του οργανισμού ενισχύοντας ταυτοχρόνως τη φήμη του καθιερώνοντας τον σε ισχυρό αντίπαλο στην αγορά που δραστηριοποιείται.el_GR
dc.format.extent79 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΔιοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικούel_GR
dc.subjectHuman Resource Managementel_GR
dc.titleΔιοίκηση ανθρώπινου δυναμικού: Ένας "θησαυρός" στα χέρια των οργανισμών μελέτη περίπτωσης: Η παρουσία και ο ρόλος της διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού στις κυπριακές επιχειρήσεις/οργανσιμούςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThis postgraduate study refers to the role, the goals, the functions and the policies/practices that the department of Human Resource Management (HRM) has to follow in order to provide high quality services to the organizations using the most important resource that it has: the human capital. In particular, this thesis, by analyzing through the theoretical approach the aforementioned aspects of HRM, raises the question if the Cyprus companies in private or public sector have proceeded with the establishment of a HRM department as part of their strategy. Additionally, describes how precise and effective are the services which the HRM department offers to the employees. The results are drawn from an empirical research through the use of an anonymous questionnaire giving conclusions regarding the employees satisfaction from the services received from the department of HRM as well as how satisfy employees are from the actions of the organization itself regarding HRM matters. Finally, suggestions for the improvement of the role of HRM will be described as well as proposals on how HRM functions could increase employees commitment to an organization.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record