Επικοινωνία και Δημοσιογραφία (ΕΛΛ) / Communication and New Journalism (in Greek): Recent submissions
Now showing items 21-40 of 47
-
Επικοινωνία και νέες τεχνολογίες στη δημόσια διοίκηση: Η εφαρμογή της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στον Ο.Α.Ε.Ε.
(2017-06-21)Η Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση στο ελληνικό δημόσιο αποτελεί πραγματικότητα ανεξαρτήτως των προβλημάτων, των ελλείψεων και των προκλήσεων που προκύπτουν κατά την εφαρμογή της. Αποτελεί ταυτόχρονα και αδήριτη αναγκαιότητα, όχι ... -
Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης στα κυπριακά, ελληνικά και αμερικάνικα μουσεία: αποτίμηση της υφιστάμενης χρήσης και προτάσεις για βελτιστοποίηση της αξιοποίησης τους - διερευνώντας τη διαλεκτική στρατηγική επικοινωνίας, μουσειολογίας και διαδικτυακής κοινωνίας
(2017-03-14)Η παρούσα μελέτη ερευνά τη φύση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και πώς αυτά διαμορφώνουν ένα νέο επικοινωνιακό περιβάλλον στον σύγχρονο κόσμο, το οποίο προσφέρει ευκαιρίες εκμετάλλευσης των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών τους ... -
Μουσείο και Gamification. Εφαρμογή Gaming Mobile Application για την Εθνική Πινακοθήκη
(2017-02-06)Στη παρούσα εργασία, θα ασχοληθούμε με τη δημιουργία μιας εφαρμογής για κινητές συσκευές (έξυπνα κινητά, ταμπλέτες), που θα αφορά την Εθνική Πινακοθήκη. Η εφαρμογή αυτή, ανήκει στη κατηγορία gaming και απευθύνεται σε κάθε ... -
Rebranding Piraeus: Το πολιτισμικό απόθεμα της πόλης ως μοχλός αλλαγής της σύγχρονης ταυτότητας και εικόνας της στο πλαίσιο της κοινωνικοοικονομικής της ανασυγκρότησης
(2016-11-16)Το city branding αποτελεί μια πολύπλοκη στρατηγική μέσω της οποίας οι πόλεις μπορούν να επιτύχουν ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα με στόχο την αύξηση των επενδύσεων και του τουρισμού και την επίτευξη βιώσιμης ανάπτυξης για ... -
Πότε και πως το σχολείο γίνεται είδηση; Απεικονίσεις της εκπαίδευσης στην ειδησεογραφία της Ελλάδας την εποχή της οικονομικής κρίσης
(2016-09-29)Η παρούσα διατριβή αποτελεί μια προσπάθεια μελέτης του τρόπου με τον οποίο απεικονίζονται θέματα από την Εκπαίδευση στον ελληνικό γραπτό τύπο κατά το διάστημα του τελευταίου τριμήνου του έτους 2013 και του πρώτου τριμήνου ... -
Επικοινωνιακό πλάνο οργανισμού δημοσίου δικαίου ΓΕΡΗΕΤ
(2016-10-10)Η παρούσα εργασία ασχολείται με το επικοινωνιακό πλάνο ενός Οργανισμού Δημοσίου Δικαίου. Ειδικότερα, η εργασία πραγματεύεται κατά πόσο το Γραφείο Επιτρόπου Ρυθμίσεως Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΓΕΡΗΕΤ) ... -
Η λογική των μέσων σε αντιδιαστολή με τη λογική των πολιτικών κομμάτων της Κύπρου στην κατασκευή και παρουσίαση ειδήσεων στον έντυπο τύπο. Μελέτη περίπτωσης: Η δημοσιοποίηση από τη βουλή της λίστας με τις εκροές ως παραγωγικό αίτιο απεικονίσεων κυνισμού και αντιπολιτικής
(2016-09-05)Η παρούσα μελέτη ασχολήθηκε με το θέμα της λογικής των μέσων σε αντιδιαστολή με τη λογική των πολιτικών κομμάτων της Κύπρου στην κατασκευή και παρουσίαση ειδήσεων στον έντυπο τύπο. Έγινε μελέτη περίπτωσης σε σχέση με τη ... -
Πολιτιστική διαχείριση και επικοινωνιακή στρατηγική των μουσείων. Η συμβολή τους στην τοπική βιώσιμη ανάπτυξη: Η περίπτωση του Μουσείου Περιβάλλοντος Στυμφαλίας
(2016-04-15)Ο σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να αποτιμήσει την πολιτιστική διαχείριση και την επικοινωνιακή στρατηγική των μουσείων καθώς και τη συνεισφορά τους στην τοπική και βιώσιμη ανάπτυξη. Αρχικά, ασχολείται με την περιγραφή ... -
Εκπαίδευση και τεχνολογία: Διερεύνηση της τεχνολογικής παιδαγωγικής γνώσης περιεχομένου (TPACK) σε εν ενεργεία Έλληνες και Ελληνίδες εκπαιδευτικούς και της σχέσης της με τις παιδαγωγικές πεποιθήσεις τους
(2016-04-08)Τις τελευταίες δεκαετίες οι εκπαιδευτικοί στην Ελλάδα και διεθνώς ενθαρρύνονται να χρησιμοποιούν τις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην πρακτική τους. Έχοντας αυτόν το στόχο διάφορες κυβερνητικές ... -
Στρατηγικές απολογίας στο λόγο των Ευάγγελου Βενιζέλου, Αλέξη Τσίπρα και Γεωργίου Α. Παπανδρέου για τη μνημονιακή εμπλοκή: Μια ρητορική ανάλυση
(2016-04-08)Η παρούσα μελέτη διερευνά το ρόλο της στρατηγικής απολογίας στην χάραξη της πολιτικής επικοινωνιακής στρατηγικής και τη χρήση της στον πολιτικό λόγο. Για τη συγκρότηση του θεωρητικού πλαισίου έγινε διεπιστημονική μελέτη, ... -
Η εποχή της διαδικτυακής κοινωνίας: Κριτική προσέγγιση της χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης απο το ISIS
(2016-03-30)ΠΡΟΛΟΓΟΣ: Στην παρούσα μελέτη διερευνάται ο τρόπος με τον οποίο τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (social media) γίνονται αντικείμενο πραγμάτευσης της τζιχαντιστικής εξτρεμιστικής οργάνωσης Islamic State of Iraq and Sham ... -
Η δυναμική της δημοσιογραφίας στον επαναπροσδιορισμό του τουριστικού προϊόντος σε περίοδο κρίσης - Η περίπτωση της Κύπρου
(2016-03-29)Η κρίση του χρηματοπιστωτικού τομέα στην Κύπρο το 2013 και ιδιαίτερα η μνημονιακή λύση του ‘κουρέματος’ των καταθέσεων έχουν επηρεάσει δυσμενώς την εμπιστοσύνη των τουριστών και επενδυτών, καθώς και την εικόνα της Χώρας ... -
Επιθέσεις και αρνητισμός στον Κυπριακό Πολιτικό Λόγο κατά τις προεδρικές εκλογές του 2013
(2016-03-16)Οι Προεδρικές Εκλογές στην Κύπρο αποτελούν την κορυφαία στιγμή της δημοκρατίας καθορίζοντας ποιος θα ασκήσει εξουσία. Η πολιτική επικοινωνία η οποία λαμβάνει χώρα κατά τις προεδρικές εκλογές είναι ιδιαίτερα σημαντική και ... -
Προς ένα προδραστικό μοντέλο διαχείρισης της επιχειρηματικής φήμης: Η περίπτωση του ΟΠΑΠ κατά τη φάση της ιδιωτικοποίησης
(2016-03-16)Στην παρούσα εργασία, γίνεται μελέτη αναφορικά με τις παραμέτρους βάσει των οποίων καθορίζεται, διαμορφώνεται, εξελίσσεται και επηρεάζεται η εταιρική φήμη. Μία επιπλέον διάσταση της εταιρικής φήμης και γενικά του οργανωτικού ... -
Τα αρνητικά ηθοτικά επιχειρήματα στις κυπριακές τηλεμαχίες
(2015-08-26)Η παρούσα μελέτη διερευνά τη σχέση του αρνητισμού και του ήθους στη σύναψη του αρνητικού ηθοτικού επιχειρήματος (ad hominem). Ο αρνητισμός, ως φαινόμενο της πολιτικής επικοινωνίας, επιδρά στο ήθος των συμμετεχόντων σε μία ... -
Η Ελληνοκυπριακή κοινότητα μέσα από τον Τουρκοκυπριακό τύπο - Απεικονίσεις ετερότητας και ταυτότητας - Μια ποσοτική ανάλυση περιεχομένου
(2015-08-26)Στην παρούσα μελέτη διερευνάται η εικόνα των Ελληνοκυπρίων μέσα από τα δημοσιεύματα του τουρκοκυπριακού Τύπου με τη μέθοδο της ποσοτικής ανάλυσης περιεχομένου. Χρησιμοποιείται επίσης η ποιοτική ανάλυση περιεχομένου η οποία ... -
Η χρήση των συναισθημάτων στις αναρτήσεις των εταιρικών σελίδων στο Facebook, ως μέρος της διαδικασίας δημιουργίας ισχυρών συναισθηματικών δεσμών, μεταξύ καταναλωτών και μάρκας (brand-consumer associations), σε διαφορετικά πολιτισμικά περιβάλλοντα
(2015-08-26)Το φαινόμενο της κοινωνικής δικτύωσης μέσω διαδικτύου παραμένει σταθερά επίκαιρο. Η έλευση του Web 2.0, αποτελεί ουσιαστικά το εφαλτήριο ραγδαίων τεχνολογικών και κοινωνικών εξελίξεων και ανακατατάξεων αφού το τελευταίο ... -
Στρατηγική επικοινωνίας για την αντιμετώπιση των φαινομένων του Bullying και του Sexting στα σχολικά περιβάλλοντα
(2015-08-26)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή αφορά στο θεματικό πεδίο «Επικοινωνία και Εκπαίδευση» και πρόκειται να πραγματευτεί το ζήτημα της παρουσίασης στρατηγικής επικοινωνίας για την αντιμετώπιση των φαινομένων του bullying και ... -
Απόδοση αιτιότητας, στρατηγική πλαισίωση, επεισοδιακή και θεματική πλαισίωση στον Κοινοβουλευτικό Λόγο σχετικά με το Μνημόνιο ΙΙ
(2015-08-26)Η παρούσα εργασία διερευνά τη διαδικασία απόδοσης αιτιότητας, την στρατηγική, επεισοδιακή και θεματική πλαισίωση στον πολιτικό λόγο. Η συγκρότηση του θεωρητικού πλαισίου διέπεται από διεπιστημονικότητα και μελετά πρώτον ...