Search
Now showing items 1-10 of 12
Πότε και πως το σχολείο γίνεται είδηση; Απεικονίσεις της εκπαίδευσης στην ειδησεογραφία της Ελλάδας την εποχή της οικονομικής κρίσης
(2016-09-29)
Η παρούσα διατριβή αποτελεί μια προσπάθεια μελέτης του τρόπου με τον οποίο απεικονίζονται θέματα από την Εκπαίδευση στον ελληνικό γραπτό τύπο κατά το διάστημα του τελευταίου τριμήνου του έτους 2013 και του πρώτου τριμήνου ...
Η δυναμική της δημοσιογραφίας στον επαναπροσδιορισμό του τουριστικού προϊόντος σε περίοδο κρίσης - Η περίπτωση της Κύπρου
(2016-03-29)
Η κρίση του χρηματοπιστωτικού τομέα στην Κύπρο το 2013 και ιδιαίτερα η μνημονιακή λύση του ‘κουρέματος’ των καταθέσεων έχουν επηρεάσει δυσμενώς την εμπιστοσύνη των τουριστών και επενδυτών, καθώς και την εικόνα της Χώρας ...
Η εποχή της διαδικτυακής κοινωνίας: Κριτική προσέγγιση της χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης απο το ISIS
(2016-03-30)
ΠΡΟΛΟΓΟΣ:
Στην παρούσα μελέτη διερευνάται ο τρόπος με τον οποίο τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (social media) γίνονται αντικείμενο πραγμάτευσης της τζιχαντιστικής εξτρεμιστικής οργάνωσης Islamic State of Iraq and Sham ...
Επιθέσεις και αρνητισμός στον Κυπριακό Πολιτικό Λόγο κατά τις προεδρικές εκλογές του 2013
(2016-03-16)
Οι Προεδρικές Εκλογές στην Κύπρο αποτελούν την κορυφαία στιγμή της δημοκρατίας καθορίζοντας ποιος θα ασκήσει εξουσία. Η πολιτική επικοινωνία η οποία λαμβάνει χώρα κατά τις προεδρικές εκλογές είναι ιδιαίτερα σημαντική και ...
Προς ένα προδραστικό μοντέλο διαχείρισης της επιχειρηματικής φήμης: Η περίπτωση του ΟΠΑΠ κατά τη φάση της ιδιωτικοποίησης
(2016-03-16)
Στην παρούσα εργασία, γίνεται μελέτη αναφορικά με τις παραμέτρους βάσει των οποίων καθορίζεται, διαμορφώνεται, εξελίσσεται και επηρεάζεται η εταιρική φήμη. Μία επιπλέον διάσταση της εταιρικής φήμης και γενικά του οργανωτικού ...
Rebranding Piraeus: Το πολιτισμικό απόθεμα της πόλης ως μοχλός αλλαγής της σύγχρονης ταυτότητας και εικόνας της στο πλαίσιο της κοινωνικοοικονομικής της ανασυγκρότησης
(2016-11-16)
Το city branding αποτελεί μια πολύπλοκη στρατηγική μέσω της οποίας οι πόλεις μπορούν να επιτύχουν ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα με στόχο την αύξηση των επενδύσεων και του τουρισμού και την επίτευξη βιώσιμης ανάπτυξης για ...
Επικοινωνιακό πλάνο οργανισμού δημοσίου δικαίου ΓΕΡΗΕΤ
(2016-10-10)
Η παρούσα εργασία ασχολείται με το επικοινωνιακό πλάνο ενός Οργανισμού Δημοσίου Δικαίου. Ειδικότερα, η εργασία πραγματεύεται κατά πόσο το Γραφείο Επιτρόπου Ρυθμίσεως Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΓΕΡΗΕΤ) ...
Η λογική των μέσων σε αντιδιαστολή με τη λογική των πολιτικών κομμάτων της Κύπρου στην κατασκευή και παρουσίαση ειδήσεων στον έντυπο τύπο. Μελέτη περίπτωσης: Η δημοσιοποίηση από τη βουλή της λίστας με τις εκροές ως παραγωγικό αίτιο απεικονίσεων κυνισμού και αντιπολιτικής
(2016-09-05)
Η παρούσα μελέτη ασχολήθηκε με το θέμα της λογικής των μέσων σε αντιδιαστολή με τη λογική των πολιτικών κομμάτων της Κύπρου στην κατασκευή και παρουσίαση ειδήσεων στον έντυπο τύπο. Έγινε μελέτη περίπτωσης σε σχέση με τη ...
Εκπαίδευση και τεχνολογία: Διερεύνηση της τεχνολογικής παιδαγωγικής γνώσης περιεχομένου (TPACK) σε εν ενεργεία Έλληνες και Ελληνίδες εκπαιδευτικούς και της σχέσης της με τις παιδαγωγικές πεποιθήσεις τους
(2016-04-08)
Τις τελευταίες δεκαετίες οι εκπαιδευτικοί στην Ελλάδα και διεθνώς ενθαρρύνονται να χρησιμοποιούν τις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην πρακτική τους. Έχοντας αυτόν το στόχο διάφορες κυβερνητικές ...
Πολιτιστική διαχείριση και επικοινωνιακή στρατηγική των μουσείων. Η συμβολή τους στην τοπική βιώσιμη ανάπτυξη: Η περίπτωση του Μουσείου Περιβάλλοντος Στυμφαλίας
(2016-04-15)
Ο σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να αποτιμήσει την πολιτιστική διαχείριση και την επικοινωνιακή στρατηγική των μουσείων καθώς και τη συνεισφορά τους στην τοπική και βιώσιμη ανάπτυξη. Αρχικά, ασχολείται με την περιγραφή ...