Browsing Επικοινωνία και Δημοσιογραφία (ΕΛΛ) / Communication and New Journalism (in Greek) by Issue Date
Now showing items 21-40 of 47
-
Πότε και πως το σχολείο γίνεται είδηση; Απεικονίσεις της εκπαίδευσης στην ειδησεογραφία της Ελλάδας την εποχή της οικονομικής κρίσης
(2016-09-29)Η παρούσα διατριβή αποτελεί μια προσπάθεια μελέτης του τρόπου με τον οποίο απεικονίζονται θέματα από την Εκπαίδευση στον ελληνικό γραπτό τύπο κατά το διάστημα του τελευταίου τριμήνου του έτους 2013 και του πρώτου τριμήνου ... -
Επικοινωνιακό πλάνο οργανισμού δημοσίου δικαίου ΓΕΡΗΕΤ
(2016-10-10)Η παρούσα εργασία ασχολείται με το επικοινωνιακό πλάνο ενός Οργανισμού Δημοσίου Δικαίου. Ειδικότερα, η εργασία πραγματεύεται κατά πόσο το Γραφείο Επιτρόπου Ρυθμίσεως Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΓΕΡΗΕΤ) ... -
Rebranding Piraeus: Το πολιτισμικό απόθεμα της πόλης ως μοχλός αλλαγής της σύγχρονης ταυτότητας και εικόνας της στο πλαίσιο της κοινωνικοοικονομικής της ανασυγκρότησης
(2016-11-16)Το city branding αποτελεί μια πολύπλοκη στρατηγική μέσω της οποίας οι πόλεις μπορούν να επιτύχουν ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα με στόχο την αύξηση των επενδύσεων και του τουρισμού και την επίτευξη βιώσιμης ανάπτυξης για ... -
Μουσείο και Gamification. Εφαρμογή Gaming Mobile Application για την Εθνική Πινακοθήκη
(2017-02-06)Στη παρούσα εργασία, θα ασχοληθούμε με τη δημιουργία μιας εφαρμογής για κινητές συσκευές (έξυπνα κινητά, ταμπλέτες), που θα αφορά την Εθνική Πινακοθήκη. Η εφαρμογή αυτή, ανήκει στη κατηγορία gaming και απευθύνεται σε κάθε ... -
Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης στα κυπριακά, ελληνικά και αμερικάνικα μουσεία: αποτίμηση της υφιστάμενης χρήσης και προτάσεις για βελτιστοποίηση της αξιοποίησης τους - διερευνώντας τη διαλεκτική στρατηγική επικοινωνίας, μουσειολογίας και διαδικτυακής κοινωνίας
(2017-03-14)Η παρούσα μελέτη ερευνά τη φύση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και πώς αυτά διαμορφώνουν ένα νέο επικοινωνιακό περιβάλλον στον σύγχρονο κόσμο, το οποίο προσφέρει ευκαιρίες εκμετάλλευσης των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών τους ... -
Η κριτική στη βιβλιοκριτική στο σύγχρονο ελληνικό έντυπο τύπο
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2017-06)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή πραγματεύεται τη βιβλιοκριτική στο σύγχρονο ελληνικό έντυπο Τύπο. Αναζητά, μέσω ποιοτικής έρευνας και ανάλυσης, απαντήσεις σε μια σειρά από ερευνητικά ερωτήματα που προκύπτουν, σχετικά με ... -
Επικοινωνία και νέες τεχνολογίες στη δημόσια διοίκηση: Η εφαρμογή της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στον Ο.Α.Ε.Ε.
(2017-06-21)Η Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση στο ελληνικό δημόσιο αποτελεί πραγματικότητα ανεξαρτήτως των προβλημάτων, των ελλείψεων και των προκλήσεων που προκύπτουν κατά την εφαρμογή της. Αποτελεί ταυτόχρονα και αδήριτη αναγκαιότητα, όχι ... -
Στρατηγικές απολογίας του ελληνικού πολιτικού προσωπικού για την οικονομική κρίση στην Ελλάδα στα διεθνή μέσα ενημέρωσης
(2017-07-31)Στην παρούσα εργασία μελετάται η απολογία στον πολιτικό λόγο του ελληνικού πολιτικού προσωπικού για την ελληνική οικονομική κρίση. Συγκεκριμένα εξετάζεται η χρήση στρατηγικών απολογίας από τέσσερις έλληνες πολιτικούς σε ... -
Η εικόνα των Ελληνικών εκλογών του Ιανουαρίου 2015 στα Αμερικανικά ΜΜΕ - Διερεύνηση της εικόνας των κρατών, των μηχανισμών διαμόρφωσης της και των πολιτικών συνεπειών της
(2017-08-03)Στην παρούσα μελέτη εξετάζεται η εικόνα των ελληνικών εκλογών του Ιανουαρίου 2015, στα αμερικανικά Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, μέσω συστηματικής έρευνας στη σχετική αρθρογραφία των δύο αν όχι μεγαλύτερων, από τους μεγαλύτερους ... -
Η επικοινωνία στο νοσηλευτικό επάγγελμα: Η σημασία της, τα επικοινωνιακά εμπόδια και τρόποι αντιμετώπισης τους
(2017-09-15)Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν η αξιολόγηση της διεπαγγελματικής συνεργασίας των νοσηλευτικών λειτουργών στην Κύπρο, καθώς και να διερευνήσει την εκπαίδευσή τους γύρω από το θέμα της επικοινωνίας. Η συλλογή των δεδομένων ... -
Ο ρόλος και η επιρροή των δημοσιογράφων στη διαμόρφωση των προσωπικών τους Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης: Η περίπτωση του Twitter
(2017-09-18)Η παρούσα μελέτη εστιάζει σε δυο σημαντικές πτυχές της δημοσιογραφίας και της επικοινωνίας: στον ρόλο του επαγγελματία δημοσιογράφου στην ψηφιακή εποχή και στις σχέσεις επιρροής που διαμορφώνονται καθώς ο δημοσιογράφος ... -
Η ανάδυση των διαδικτυακών κοινοτήτων ως φορέων ιατρικής αυθεντίας
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-03)Η παρούσα εργασία διερευνά την ανάδυση των διαδικτυακών κοινοτήτων και συγκεκριμένα των σχετικών στοχοπροσηλωμένων ομάδων του Facebook, ως έτερου πόλου Αυθεντίας έναντι αυτής των ιατρών, αναδεικνύοντας το σχετικό ... -
Branding destination: Η περίπτωση της Σύρου
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-06)Η παρούσα διατριβή μελετά την περίπτωση του νησιού της Σύρου, ως τόπο τουριστικού προορισμού, και ως περίπτωση προώθησης ενός τόπου ως επώνυμη μάρκα (brand) στην ελληνική και στη διεθνή τουριστική αγορά. Η οικοδόμηση ... -
Η ισχύς ως στοιχείο της εικόνας των κρατών στα μέσα ενημέρωσης: Περιπτωσιολογική ανάλυση και ανάπτυξη καινοτόμων ερευνητικών εργαλείων
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-06)Η έννοια της Ισχύος βρίσκεται στον πυρήνα της έρευνας στο επιστημονικό πεδίο των Διεθνών Σχέσεων και συνιστά την κεντρική έννοια της ρεαλιστικής θεωρίας. Η ισχύς καθορίζει τις δράσεις στο διεθνές σύστημα κρατών. Οι προβολές ... -
Θεωρία της επικοινωνίας και θεωρία της λογοτεχνίας: Μια διαλεκτική
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-06)Η συνάφεια της επικοινωνίας με τη λογοτεχνία μοιάζει να είναι μεγάλη: και στις δύο λειτουργεί το σχήμα πομπός – μήνυμα – δέκτης (ή: συγγραφέας – λογοτεχνικό έργο – αναγνώστης), αλλά επίσης και οι δύο εμπλέκουν αφηγήσεις. ... -
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Social Media) και ένοπλες δυνάμεις. Τα πολλαπλά επίπεδα της χρήσης του Twitter από τις πολεμικές αεροπορίες της Ελλάδας, του Ισραήλ και των ΗΠΑ
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-06)Η ευρύτατη εξάπλωση και χρήση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης (ΜΚΔ) έθεσε νέους κανόνες στην ενημέρωση του κοινού. Από αυτές τις εξελίξεις δεν μπορούσαν να μείνουν αμέτοχες οι Ένοπλες Δυνάμεις (ΕΔ), οι οποίες αναπόφευκτα ... -
Η τεχνητή νοημοσύνη και η επικοινωνία στην τεταρτη βιομηχανική επανάσταση. Η ρηματική κατασκευή της τεχνητής νοημοσύνης ως μέσο επηρεσμού της κοινής γνώμης.
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-05)Όσο κι αν φαίνεται παράξενο, η Τεχνητή Νοημοσύνη έχει απασχολήσει τους φιλοσόφους ήδη από το 400 πΧ, μέσα από την παρομοίωση της νόησης με μηχανή που λειτουργεί πάνω στην κωδικοποιημένη γνώση, με συγκεκριμένη γλώσσα και ... -
Από τη δημοσιογραφία στην πολιτική: ανέλιξη ή πτώση; Διερευνώντας τη διαλεκτική της μεσοποίησης με τις υποκειμενικές θεωρίες για τα μέσα ενημερώσης.
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-05)Η μετάβαση δημοσιογράφων στην πολιτική αποτελεί συχνό φαινόμενο στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Οι δημοσιογράφοι που πραγματοποιούν αυτή τη μετάβαση αξιοποιούν τη δημοσιότητα που έχουν αποκτήσει από τη δημοσιογραφία ως πηγή ... -
Ανοικτά και εξ αποστάσεως πανεπιστήμια: η επικοινωνιακή στρατηγική στο σύγχρονο οικονομικό μοντέλο και την ψηφιακή εποχή.
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-06)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή με τίτλο «Ανοικτά και εξ αποστάσεως πανεπιστήμια: η Επικοινωνιακή Στρατηγική στο σύγχρονο οικονομικό μοντέλο και την ψηφιακή εποχή» εκπονήθηκε σε μία περίοδο όπου στο διεθνές περιβάλλον ...