Browsing Επικοινωνία και Δημοσιογραφία (ΕΛΛ) / Communication and New Journalism (in Greek) by Title
Now showing items 22-41 of 47
-
Η εργαλειοποίηση των στρατηγικών υπεκφυγής ευθύνης στην στρατηγική πολιτική επικοινωνία: Μία συστηματική ανάλυση της προβληματοποίησης
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2023-12)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή αποτελεί μία επιστημολογικού χαρακτήρα μελέτη. Το ερευνητικό της ενδιαφέρον εστιάζεται στην εύρεση της προβληματοποίησης των Στρατηγικών Αποφυγής Ευθύνης (ΣΑΕ) στο πεδίο της επικοινωνίας. Ο ... -
Η ισχύς ως στοιχείο της εικόνας των κρατών στα μέσα ενημέρωσης: Περιπτωσιολογική ανάλυση και ανάπτυξη καινοτόμων ερευνητικών εργαλείων
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-06)Η έννοια της Ισχύος βρίσκεται στον πυρήνα της έρευνας στο επιστημονικό πεδίο των Διεθνών Σχέσεων και συνιστά την κεντρική έννοια της ρεαλιστικής θεωρίας. Η ισχύς καθορίζει τις δράσεις στο διεθνές σύστημα κρατών. Οι προβολές ... -
Η κριτική στη βιβλιοκριτική στο σύγχρονο ελληνικό έντυπο τύπο
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2017-06)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή πραγματεύεται τη βιβλιοκριτική στο σύγχρονο ελληνικό έντυπο Τύπο. Αναζητά, μέσω ποιοτικής έρευνας και ανάλυσης, απαντήσεις σε μια σειρά από ερευνητικά ερωτήματα που προκύπτουν, σχετικά με ... -
Η λογική του μέσου σε αντιδιαστολή με τη λογική του κόμματος στην κατασκευή και παρουσίαση τηλεοπτικών ειδήσεων. Μελέτη περίπτωσης: Υπόθεση Βατοπεδίου
(2014-01-14)Το παρόν πόνημα διερευνά τη λειτουργία του μηχανισμού παραγωγής ειδήσεων και τη συσχέτιση της λειτουργίας των Μ.Μ.Ε. με την εξουσία. Το θεωρητικό πλαίσιο διαμορφωμένο σε ένα σύστημα ελεγχόμενων υποθέσεων εξέτασε τις ... -
Η λογική των μέσων σε αντιδιαστολή με τη λογική των πολιτικών κομμάτων της Κύπρου στην κατασκευή και παρουσίαση ειδήσεων στον έντυπο τύπο. Μελέτη περίπτωσης: Η δημοσιοποίηση από τη βουλή της λίστας με τις εκροές ως παραγωγικό αίτιο απεικονίσεων κυνισμού και αντιπολιτικής
(2016-09-05)Η παρούσα μελέτη ασχολήθηκε με το θέμα της λογικής των μέσων σε αντιδιαστολή με τη λογική των πολιτικών κομμάτων της Κύπρου στην κατασκευή και παρουσίαση ειδήσεων στον έντυπο τύπο. Έγινε μελέτη περίπτωσης σε σχέση με τη ... -
Η μετάβαση των θεωριών από την εποχή της μαζικής επικοινωνίας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης: η περίπτωση της θεωρίας της σπειροειδούς γραμμής της σιωπής.
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-07)Η παρούσα διπλωματική εργασία αποτελεί μία επιστημολογικού χαρακτήρα μελέτη. Το ερευνητικό της ενδιαφέρον αφορά στον τρόπο που οι μελετητές του πεδίου της Επικοινωνίας διαμορφώνουν νέες ή προσεγγίζουν ήδη διαμορφωμένες ... -
Η στρατηγική επικοινωνία της ΕΚΕ στην ελληνική βιομηχανία: μια εμπειρική μελέτη μικτής μεθοδολογίας για τη συγκριτική ανάλυση της επικοινωνίας της ΕΚΕ στο ψηφιακό περιβάλλον αμφιλεγόμενων και μη αμφιλεγόμενων βιομηχανιών.
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-06)Η επικοινωνία των ενεργειών ΕΚΕ αποτελεί τη βασική παράμετρο της ανάδειξης των δράσεων ΕΚΕ του οργανισμού. Η εφαρμοσμένη στρατηγική επικοινωνία μπορεί να ρυθμίσει την απήχηση του μηνύματος της ΕΚΕ στην κοινωνία. Η παρούσα ... -
Η τεχνητή νοημοσύνη και η επικοινωνία στην τεταρτη βιομηχανική επανάσταση. Η ρηματική κατασκευή της τεχνητής νοημοσύνης ως μέσο επηρεσμού της κοινής γνώμης.
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-05)Όσο κι αν φαίνεται παράξενο, η Τεχνητή Νοημοσύνη έχει απασχολήσει τους φιλοσόφους ήδη από το 400 πΧ, μέσα από την παρομοίωση της νόησης με μηχανή που λειτουργεί πάνω στην κωδικοποιημένη γνώση, με συγκεκριμένη γλώσσα και ... -
Η χρήση των συναισθημάτων στις αναρτήσεις των εταιρικών σελίδων στο Facebook, ως μέρος της διαδικασίας δημιουργίας ισχυρών συναισθηματικών δεσμών, μεταξύ καταναλωτών και μάρκας (brand-consumer associations), σε διαφορετικά πολιτισμικά περιβάλλοντα
(2015-08-26)Το φαινόμενο της κοινωνικής δικτύωσης μέσω διαδικτύου παραμένει σταθερά επίκαιρο. Η έλευση του Web 2.0, αποτελεί ουσιαστικά το εφαλτήριο ραγδαίων τεχνολογικών και κοινωνικών εξελίξεων και ανακατατάξεων αφού το τελευταίο ... -
Θεωρία της επικοινωνίας και θεωρία της λογοτεχνίας: Μια διαλεκτική
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-06)Η συνάφεια της επικοινωνίας με τη λογοτεχνία μοιάζει να είναι μεγάλη: και στις δύο λειτουργεί το σχήμα πομπός – μήνυμα – δέκτης (ή: συγγραφέας – λογοτεχνικό έργο – αναγνώστης), αλλά επίσης και οι δύο εμπλέκουν αφηγήσεις. ... -
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Social Media) και ένοπλες δυνάμεις. Τα πολλαπλά επίπεδα της χρήσης του Twitter από τις πολεμικές αεροπορίες της Ελλάδας, του Ισραήλ και των ΗΠΑ
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-06)Η ευρύτατη εξάπλωση και χρήση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης (ΜΚΔ) έθεσε νέους κανόνες στην ενημέρωση του κοινού. Από αυτές τις εξελίξεις δεν μπορούσαν να μείνουν αμέτοχες οι Ένοπλες Δυνάμεις (ΕΔ), οι οποίες αναπόφευκτα ... -
Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης στα κυπριακά, ελληνικά και αμερικάνικα μουσεία: αποτίμηση της υφιστάμενης χρήσης και προτάσεις για βελτιστοποίηση της αξιοποίησης τους - διερευνώντας τη διαλεκτική στρατηγική επικοινωνίας, μουσειολογίας και διαδικτυακής κοινωνίας
(2017-03-14)Η παρούσα μελέτη ερευνά τη φύση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και πώς αυτά διαμορφώνουν ένα νέο επικοινωνιακό περιβάλλον στον σύγχρονο κόσμο, το οποίο προσφέρει ευκαιρίες εκμετάλλευσης των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών τους ... -
Μουσείο και Gamification. Εφαρμογή Gaming Mobile Application για την Εθνική Πινακοθήκη
(2017-02-06)Στη παρούσα εργασία, θα ασχοληθούμε με τη δημιουργία μιας εφαρμογής για κινητές συσκευές (έξυπνα κινητά, ταμπλέτες), που θα αφορά την Εθνική Πινακοθήκη. Η εφαρμογή αυτή, ανήκει στη κατηγορία gaming και απευθύνεται σε κάθε ... -
Ο Κορωνοϊός στο Ελληνικό Κοινοβούλιο: Συγκρούσεις και αντιπαραθέσεις σε θέματα επιδημίας
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2023-05)Στην παρούσα διατριβή διερευνάται, μέσα από τον κοινοβουλευτικό λόγο, το φαινόμενο της συσπείρωσης γύρω από τη σημαία σε αντιδιαστολή με τη λογική της εκστρατείας κατά την περίοδο της πανδημικής κρίσης. Για τους σκοπούς ... -
Ο ρόλος και η επιρροή των δημοσιογράφων στη διαμόρφωση των προσωπικών τους Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης: Η περίπτωση του Twitter
(2017-09-18)Η παρούσα μελέτη εστιάζει σε δυο σημαντικές πτυχές της δημοσιογραφίας και της επικοινωνίας: στον ρόλο του επαγγελματία δημοσιογράφου στην ψηφιακή εποχή και στις σχέσεις επιρροής που διαμορφώνονται καθώς ο δημοσιογράφος ... -
Οι κοινωνικές στάσεις και αντιλήψεις των φωτορεπόρτερ για την αξιολόγηση της σημαντικότητας των γεγονότων, με σκοπό τη φωτογραφική αποτύπωσή τους
(2015-06-23)Η εργασία αυτή διερευνά τις κοινωνικές στάσεις και αντιλήψεις των φωτορεπόρτερ για την αξιολόγηση σημαντικών γεγονότων, με σκοπό τη φωτογραφική αποτύπωσή τους. Σκοπό έχει να αναδειχθούν τα κριτήρια, με τα οποία οι φωτορεπόρτερ ... -
Πολιτιστική διαχείριση και επικοινωνιακή στρατηγική των μουσείων. Η συμβολή τους στην τοπική βιώσιμη ανάπτυξη: Η περίπτωση του Μουσείου Περιβάλλοντος Στυμφαλίας
(2016-04-15)Ο σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να αποτιμήσει την πολιτιστική διαχείριση και την επικοινωνιακή στρατηγική των μουσείων καθώς και τη συνεισφορά τους στην τοπική και βιώσιμη ανάπτυξη. Αρχικά, ασχολείται με την περιγραφή ... -
Πότε και πως το σχολείο γίνεται είδηση; Απεικονίσεις της εκπαίδευσης στην ειδησεογραφία της Ελλάδας την εποχή της οικονομικής κρίσης
(2016-09-29)Η παρούσα διατριβή αποτελεί μια προσπάθεια μελέτης του τρόπου με τον οποίο απεικονίζονται θέματα από την Εκπαίδευση στον ελληνικό γραπτό τύπο κατά το διάστημα του τελευταίου τριμήνου του έτους 2013 και του πρώτου τριμήνου ... -
Προκλήσεις και προβληματισμοί απο την εισαγωγή της παιδείας στα μέσα (Media Literacy) στην δημόσια εκπαίδευση: Έρευνα - Δράση σε Κυπριακό δημόσιο σχολείο
(2015-08-26)Η μεταπτυχιακή διατριβή εξερευνά την εκπαίδευση στα μέσα τόσο σε θεωρητικό όσο και σε πρακτικό/ερευνητικό επίπεδο. Κατ’ αρχάς, μέσα από την ανασκόπηση της διεθνούς βιβλιογραφίας και έρευνας σκιαγραφείται το σώμα του ... -
Προς ένα προδραστικό μοντέλο διαχείρισης της επιχειρηματικής φήμης: Η περίπτωση του ΟΠΑΠ κατά τη φάση της ιδιωτικοποίησης
(2016-03-16)Στην παρούσα εργασία, γίνεται μελέτη αναφορικά με τις παραμέτρους βάσει των οποίων καθορίζεται, διαμορφώνεται, εξελίσσεται και επηρεάζεται η εταιρική φήμη. Μία επιπλέον διάσταση της εταιρικής φήμης και γενικά του οργανωτικού ...