Περιήγηση κατά αριθμό έκδοσης
Αποτελέσματα 21-40 από 47
-
Η ανάδυση των διαδικτυακών κοινοτήτων ως φορέων ιατρικής αυθεντίας
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-03)Η παρούσα εργασία διερευνά την ανάδυση των διαδικτυακών κοινοτήτων και συγκεκριμένα των σχετικών στοχοπροσηλωμένων ομάδων του Facebook, ως έτερου πόλου Αυθεντίας έναντι αυτής των ιατρών, αναδεικνύοντας το σχετικό ... -
Εκπαίδευση και τεχνολογία: Διερεύνηση της τεχνολογικής παιδαγωγικής γνώσης περιεχομένου (TPACK) σε εν ενεργεία Έλληνες και Ελληνίδες εκπαιδευτικούς και της σχέσης της με τις παιδαγωγικές πεποιθήσεις τους
(2016-04-08)Τις τελευταίες δεκαετίες οι εκπαιδευτικοί στην Ελλάδα και διεθνώς ενθαρρύνονται να χρησιμοποιούν τις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην πρακτική τους. Έχοντας αυτόν το στόχο διάφορες κυβερνητικές ... -
Πολιτιστική διαχείριση και επικοινωνιακή στρατηγική των μουσείων. Η συμβολή τους στην τοπική βιώσιμη ανάπτυξη: Η περίπτωση του Μουσείου Περιβάλλοντος Στυμφαλίας
(2016-04-15)Ο σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να αποτιμήσει την πολιτιστική διαχείριση και την επικοινωνιακή στρατηγική των μουσείων καθώς και τη συνεισφορά τους στην τοπική και βιώσιμη ανάπτυξη. Αρχικά, ασχολείται με την περιγραφή ... -
Μουσείο και Gamification. Εφαρμογή Gaming Mobile Application για την Εθνική Πινακοθήκη
(2017-02-06)Στη παρούσα εργασία, θα ασχοληθούμε με τη δημιουργία μιας εφαρμογής για κινητές συσκευές (έξυπνα κινητά, ταμπλέτες), που θα αφορά την Εθνική Πινακοθήκη. Η εφαρμογή αυτή, ανήκει στη κατηγορία gaming και απευθύνεται σε κάθε ... -
Στρατηγικές απολογίας στο λόγο των Ευάγγελου Βενιζέλου, Αλέξη Τσίπρα και Γεωργίου Α. Παπανδρέου για τη μνημονιακή εμπλοκή: Μια ρητορική ανάλυση
(2016-04-08)Η παρούσα μελέτη διερευνά το ρόλο της στρατηγικής απολογίας στην χάραξη της πολιτικής επικοινωνιακής στρατηγικής και τη χρήση της στον πολιτικό λόγο. Για τη συγκρότηση του θεωρητικού πλαισίου έγινε διεπιστημονική μελέτη, ... -
Η επικοινωνία στο νοσηλευτικό επάγγελμα: Η σημασία της, τα επικοινωνιακά εμπόδια και τρόποι αντιμετώπισης τους
(2017-09-15)Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν η αξιολόγηση της διεπαγγελματικής συνεργασίας των νοσηλευτικών λειτουργών στην Κύπρο, καθώς και να διερευνήσει την εκπαίδευσή τους γύρω από το θέμα της επικοινωνίας. Η συλλογή των δεδομένων ... -
Στρατηγικές απολογίας του ελληνικού πολιτικού προσωπικού για την οικονομική κρίση στην Ελλάδα στα διεθνή μέσα ενημέρωσης
(2017-07-31)Στην παρούσα εργασία μελετάται η απολογία στον πολιτικό λόγο του ελληνικού πολιτικού προσωπικού για την ελληνική οικονομική κρίση. Συγκεκριμένα εξετάζεται η χρήση στρατηγικών απολογίας από τέσσερις έλληνες πολιτικούς σε ... -
Ο ρόλος και η επιρροή των δημοσιογράφων στη διαμόρφωση των προσωπικών τους Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης: Η περίπτωση του Twitter
(2017-09-18)Η παρούσα μελέτη εστιάζει σε δυο σημαντικές πτυχές της δημοσιογραφίας και της επικοινωνίας: στον ρόλο του επαγγελματία δημοσιογράφου στην ψηφιακή εποχή και στις σχέσεις επιρροής που διαμορφώνονται καθώς ο δημοσιογράφος ... -
Η κριτική στη βιβλιοκριτική στο σύγχρονο ελληνικό έντυπο τύπο
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2017-06)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή πραγματεύεται τη βιβλιοκριτική στο σύγχρονο ελληνικό έντυπο Τύπο. Αναζητά, μέσω ποιοτικής έρευνας και ανάλυσης, απαντήσεις σε μια σειρά από ερευνητικά ερωτήματα που προκύπτουν, σχετικά με ... -
Η τεχνητή νοημοσύνη και η επικοινωνία στην τεταρτη βιομηχανική επανάσταση. Η ρηματική κατασκευή της τεχνητής νοημοσύνης ως μέσο επηρεσμού της κοινής γνώμης.
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-05)Όσο κι αν φαίνεται παράξενο, η Τεχνητή Νοημοσύνη έχει απασχολήσει τους φιλοσόφους ήδη από το 400 πΧ, μέσα από την παρομοίωση της νόησης με μηχανή που λειτουργεί πάνω στην κωδικοποιημένη γνώση, με συγκεκριμένη γλώσσα και ... -
Branding destination: Η περίπτωση της Σύρου
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-06)Η παρούσα διατριβή μελετά την περίπτωση του νησιού της Σύρου, ως τόπο τουριστικού προορισμού, και ως περίπτωση προώθησης ενός τόπου ως επώνυμη μάρκα (brand) στην ελληνική και στη διεθνή τουριστική αγορά. Η οικοδόμηση ... -
Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης στα κυπριακά, ελληνικά και αμερικάνικα μουσεία: αποτίμηση της υφιστάμενης χρήσης και προτάσεις για βελτιστοποίηση της αξιοποίησης τους - διερευνώντας τη διαλεκτική στρατηγική επικοινωνίας, μουσειολογίας και διαδικτυακής κοινωνίας
(2017-03-14)Η παρούσα μελέτη ερευνά τη φύση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και πώς αυτά διαμορφώνουν ένα νέο επικοινωνιακό περιβάλλον στον σύγχρονο κόσμο, το οποίο προσφέρει ευκαιρίες εκμετάλλευσης των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών τους ... -
Η ισχύς ως στοιχείο της εικόνας των κρατών στα μέσα ενημέρωσης: Περιπτωσιολογική ανάλυση και ανάπτυξη καινοτόμων ερευνητικών εργαλείων
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-06)Η έννοια της Ισχύος βρίσκεται στον πυρήνα της έρευνας στο επιστημονικό πεδίο των Διεθνών Σχέσεων και συνιστά την κεντρική έννοια της ρεαλιστικής θεωρίας. Η ισχύς καθορίζει τις δράσεις στο διεθνές σύστημα κρατών. Οι προβολές ... -
Θεωρία της επικοινωνίας και θεωρία της λογοτεχνίας: Μια διαλεκτική
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-06)Η συνάφεια της επικοινωνίας με τη λογοτεχνία μοιάζει να είναι μεγάλη: και στις δύο λειτουργεί το σχήμα πομπός – μήνυμα – δέκτης (ή: συγγραφέας – λογοτεχνικό έργο – αναγνώστης), αλλά επίσης και οι δύο εμπλέκουν αφηγήσεις. ... -
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Social Media) και ένοπλες δυνάμεις. Τα πολλαπλά επίπεδα της χρήσης του Twitter από τις πολεμικές αεροπορίες της Ελλάδας, του Ισραήλ και των ΗΠΑ
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-06)Η ευρύτατη εξάπλωση και χρήση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης (ΜΚΔ) έθεσε νέους κανόνες στην ενημέρωση του κοινού. Από αυτές τις εξελίξεις δεν μπορούσαν να μείνουν αμέτοχες οι Ένοπλες Δυνάμεις (ΕΔ), οι οποίες αναπόφευκτα ... -
Ανοικτά και εξ αποστάσεως πανεπιστήμια: η επικοινωνιακή στρατηγική στο σύγχρονο οικονομικό μοντέλο και την ψηφιακή εποχή.
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-06)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή με τίτλο «Ανοικτά και εξ αποστάσεως πανεπιστήμια: η Επικοινωνιακή Στρατηγική στο σύγχρονο οικονομικό μοντέλο και την ψηφιακή εποχή» εκπονήθηκε σε μία περίοδο όπου στο διεθνές περιβάλλον ... -
Η εικόνα των Ελληνικών εκλογών του Ιανουαρίου 2015 στα Αμερικανικά ΜΜΕ - Διερεύνηση της εικόνας των κρατών, των μηχανισμών διαμόρφωσης της και των πολιτικών συνεπειών της
(2017-08-03)Στην παρούσα μελέτη εξετάζεται η εικόνα των ελληνικών εκλογών του Ιανουαρίου 2015, στα αμερικανικά Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, μέσω συστηματικής έρευνας στη σχετική αρθρογραφία των δύο αν όχι μεγαλύτερων, από τους μεγαλύτερους ... -
Η λογική του μέσου σε αντιδιαστολή με τη λογική του κόμματος στην κατασκευή και παρουσίαση τηλεοπτικών ειδήσεων. Μελέτη περίπτωσης: Υπόθεση Βατοπεδίου
(2014-01-14)Το παρόν πόνημα διερευνά τη λειτουργία του μηχανισμού παραγωγής ειδήσεων και τη συσχέτιση της λειτουργίας των Μ.Μ.Ε. με την εξουσία. Το θεωρητικό πλαίσιο διαμορφωμένο σε ένα σύστημα ελεγχόμενων υποθέσεων εξέτασε τις ... -
Η στρατηγική επικοινωνία της ΕΚΕ στην ελληνική βιομηχανία: μια εμπειρική μελέτη μικτής μεθοδολογίας για τη συγκριτική ανάλυση της επικοινωνίας της ΕΚΕ στο ψηφιακό περιβάλλον αμφιλεγόμενων και μη αμφιλεγόμενων βιομηχανιών.
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-06)Η επικοινωνία των ενεργειών ΕΚΕ αποτελεί τη βασική παράμετρο της ανάδειξης των δράσεων ΕΚΕ του οργανισμού. Η εφαρμοσμένη στρατηγική επικοινωνία μπορεί να ρυθμίσει την απήχηση του μηνύματος της ΕΚΕ στην κοινωνία. Η παρούσα ...