Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Πολιτιστική Πολιτική και Ανάπτυξη (ΕΛΛ) / Cultural Policy and Development (in Greek)
  6. Το Ιστορικό Μουσείο Κρήτης: Σχεδιασμός επικοινωνιακής στρατηγικής για ανάπτυξη και διατήρηση κοινού
 
  • Details
Options

Το Ιστορικό Μουσείο Κρήτης: Σχεδιασμός επικοινωνιακής στρατηγικής για ανάπτυξη και διατήρηση κοινού

Author(s)
Πρινιανάκη, Μαρία
Date Issued
2018-05
Faculty
Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών / Faculty of Humanities and Social Sciences 
Abstract
Τίτλος της παρούσας Μεταπτυχιακής Διατριβής είναι ''Το Ιστορικό Μουσείο Κρήτης: Σχεδιασμός Επικοινωνιακής Στρατηγικής για Ανάπτυξη και Διατήρηση Κοινού''.
Ο ρόλος των σύγχρονων μουσείων είναι πολυδιάστατος και σύνθετος, στο πλαίσιο της μετάδοσης γνώσεων, της ψυχαγωγίας, της εκπαίδευσης, καθώς και της σύνδεσης του με άλλους τομείς (επιστήμη, τεχνολογία κ.α.).
Στόχος της εργασίας αυτής είναι να μελετήσει βιβλιογραφικά και παράλληλα να αναδείξει τη σημαντικότητα της διαμόρφωσης στρατηγικών επικοινωνίας και πολιτικής μάρκετινγκ και δημοσίων σχέσεων από πλευράς των μουσείων για την προσέλκυση περισσότερων επισκεπτών. Η επικοινωνία άλλωστε του μουσείου αποτελεί μια βασική δομική λειτουργία αυτού και είναι συνδεδεμένη με τη δημόσια εικόνα του. Έχει καθοριστική σημασία η υιοθέτηση συγκεκριμένης στρατηγικής από τα μουσεία ώστε να ανταποκριθούν στο σύγχρονο απαιτητικό πολιτιστικό και κοινωνικό περιβάλλον.
Στο ερευνητικό μέρος της εργασίας μελετάται το Ιστορικό Μουσείο Κρήτης και πραγματοποιείται με τη χρήση ερωτηματολογίου έρευνα σε μέρος του προσωπικού του μουσείου αλλά και δείγμα επισκεπτών, για την καταγραφή απόψεων σχετικών με το ρόλο και τα επικοινωνιακά μέσα του μουσείου. Αυτό που αναδεικνύεται είναι η μέτρια εξοικείωση των επισκεπτών με το ΙΜΚ και τα μουσεία γενικότερα, καθώς και η ύπαρξη προοπτικών για την βελτίωση της επικοινωνίας του μουσείου με τους επισκέπτες μέσα από ένα σύνολο αλληλένδετων παραγόντων (κτίριο, εκθέματα, προβολή-διαφήμιση, ΜΜΕ, μέσα κοινωνικής δικτύωσης κ.α.) όπως προέκυψε από την έρευνα.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
98 σ. 30 εκ.
Subjects

Ιστορικό Μουσείο Κρήτ...

Historical Museum of ...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

ΠΠΑ-2018-00065.pdf

Size

1.68 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):d5302481bd0357b6bc5966c8c2996948

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly