Η διοίκηση στην ιατροτεχνολογία υπό το πρίσμα της ολικής ποιότητας
Abstract
H Διοίκηση και η Διάρθρωση μιας επιχείρησης που εμπορεύεται Πνευμονολογικό Ιατροτεχνολογικό εξοπλισμό και παρέχει υπηρεσίες κατ’ οίκον περίθαλψης μπαίνει κάτω από τον μεγεθυντικό φακό. Μια επιχείρηση που δραστηριοποιείται στον Ιατροτεχνολογικό τομέα καλείται να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις της αγοράς ταυτόχρονα με τις αυξανόμενες απαιτήσεις που προκύπτουν από ρυθμιστικούς φορείς και φορείς Υγείας. Αναλύεται η εφαρμογή διαδικασιών που τείνουν ή οφείλουν να τείνουν προς την ολική ποιότητα. Στα κεφάλαια 2, 3 και 4 προσεγγίζονται οι έννοιες της Ποιότητας, της Διοίκησης και της Ολικής Ποιότητας με ιδιαίτερη έμφαση στις λειτουργίες της επιχείρησης στην Ιατροτεχνολογία. Στο κεφάλαιο 5 το οποίο και αποτελεί τον κύριο καρπό της εργασίας παρουσιάζονται τα σημαντικότερα εργαλεία και οι μέθοδοι, νέες και παλαιότερες, που απαιτούνται ώστε να διοικηθεί μια οποιαδήποτε παρεμφερής επιχείρηση. Ακολουθώντας τις αρχές της ολικής ποιότητας γίνεται αναφορά πως ικανοποιούνται οι σύγχρονες ανάγκες που ορίζει η ελληνική αγορά λίγο πριν το πέρας της 2ης δεκαετίας του 21ου αιώνα και επισημαίνεται η σημασία της εφαρμογής της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας.