Show simple item record

dc.contributor.advisorΓλαβέλη, Νίκη
dc.contributor.authorΠαυλή-Χριστοφή, Κλημεντίνη
dc.contributor.otherPavli-Christofi, Klimentini
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2019-03-27T10:40:25Z
dc.date.available2019-03-27T10:40:25Z
dc.date.copyright2019-03-27
dc.date.issued2018-12
dc.identifier.otherΔΤΠ/2018/00125el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/3977
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ ιδέα του Εσωτερικού Μάρκετινγκ αναπτύχθηκε στη βιβλιογραφία από τη δεκαετία του 1980 και οι προσεγγίσεις της ποικίλουν καθώς συνδέεται με όλες τις μονάδες Διοίκησης. Βασικό στοιχείο του, είναι η αντιμετώπιση του εργαζομένου ως εσωτερικού πελάτη και στόχος η βελτίωση της εξυπηρέτησης του τελικού (εξωτερικού) πελάτη. Στην παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή, μαζί με την πολυδιάστατη αυτή έννοια, αναλύεται και η έννοια της Εργασιακής Ικανοποίησης και διερευνάται η σύνδεση των δυο αυτών εννοιών. Μετά την επισκόπηση της σχετικής βιβλιογραφία το Εσωτερικό Μάρκετινγκ προσεγγίζεται ως μία τρισδιάστατη μεταβλητή αποτελούμενη από τα: «Όραμα», «Ανάπτυξη» και «Ανταμοιβές» και διαμορφώνεται το Θεωρητικό Πλαίσιο της έρευνας στο οποίο αποτυπώνονται οι σχετικές υποθέσεις. Οι υποθέσεις ελέγχονται εμπειρικά με τη διεξαγωγή έρευνας στους εργαζόμενους της επιχείρησης λιανικού εμπορίου Marks & Spencer. Ως ερευνητικό εργαλείο χρησιμοποιήθηκε το ερωτηματολόγιο. Συγκεντρώθηκαν συνολικά 100 έγκυρα ερωτηματολόγια από το σύνολο των εργαζομένων σε διάφορα τμήματα της επιχείρησης. Μέσω της ανάλυσης παλινδρόμησης προκύπτουν ισχυρές θετικές σχέσεις μεταξύ των διαστάσεων του Εσωτερικού Μάρκετινγκ «Ανάπτυξη» και «Ανταμοιβές» και της Εργασιακής Ικανοποίησης. Τέλος, καταγράφονται οι περιορισμοί της έρευνας και προτάσεις για μελλοντική έρευνα και παρέχονται χρήσιμες πρακτικές εφαρμογές για τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο χώρο του λιανεμπορίου .el_GR
dc.format.extent93 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΔιοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικούel_GR
dc.subjectHuman Resource Managementel_GR
dc.subjectΕσωτερικό μάρκετινγκel_GR
dc.subjectInternal marketingel_GR
dc.subjectΙκανοποίηση εργαζομένωνel_GR
dc.subjectEmployees satisfactionel_GR
dc.titleΔιοίκηση ανθρώπινου δυναμικού - Εσωτερικό μάρκετινγκ & εργασιακή ικανοποίησηel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe idea of Internal Marketing has been developed in the bibliography since the ‘80s and the approaches of it varies in all management units. The key element is to treat each employee as an internal customer and the aim is to improve the service provided to the final (external) customer. In this dissertation, along with this multidimensional concept, the Employee Satisfaction concept and the connection between them are analysed. After reviewing the relevant literature, researchers consider that Internal Marketing is approached by three-dimensional variable consisting of Vision, Development and Rewards, and the theoretical framework of the research in which the underlying hypothesis is depicted. The cases are empirically tested by conducting a survey of employees of Marks & Spencer retail business. Through the regression analysis, strong positive relationships exist between the dimensions of Internal Marketing “Development” and “Rewards” and Employee Satisfaction. Finally, research constraints and proposals for future research are identified and useful practical applications are provided for active companies in retail sector.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record