Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού - Εσωτερικό μάρκετινγκ & εργασιακή ικανοποίηση

    Thumbnail
    View/Open
    ΔΤΠ-2018-00125.pdf (887.5Kb)
    Date
    2018-12
    Author
    Παυλή-Χριστοφή, Κλημεντίνη
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Η ιδέα του Εσωτερικού Μάρκετινγκ αναπτύχθηκε στη βιβλιογραφία από τη δεκαετία του 1980 και οι προσεγγίσεις της ποικίλουν καθώς συνδέεται με όλες τις μονάδες Διοίκησης. Βασικό στοιχείο του, είναι η αντιμετώπιση του εργαζομένου ως εσωτερικού πελάτη και στόχος η βελτίωση της εξυπηρέτησης του τελικού (εξωτερικού) πελάτη. Στην παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή, μαζί με την πολυδιάστατη αυτή έννοια, αναλύεται και η έννοια της Εργασιακής Ικανοποίησης και διερευνάται η σύνδεση των δυο αυτών εννοιών. Μετά την επισκόπηση της σχετικής βιβλιογραφία το Εσωτερικό Μάρκετινγκ προσεγγίζεται ως μία τρισδιάστατη μεταβλητή αποτελούμενη από τα: «Όραμα», «Ανάπτυξη» και «Ανταμοιβές» και διαμορφώνεται το Θεωρητικό Πλαίσιο της έρευνας στο οποίο αποτυπώνονται οι σχετικές υποθέσεις. Οι υποθέσεις ελέγχονται εμπειρικά με τη διεξαγωγή έρευνας στους εργαζόμενους της επιχείρησης λιανικού εμπορίου Marks & Spencer. Ως ερευνητικό εργαλείο χρησιμοποιήθηκε το ερωτηματολόγιο. Συγκεντρώθηκαν συνολικά 100 έγκυρα ερωτηματολόγια από το σύνολο των εργαζομένων σε διάφορα τμήματα της επιχείρησης. Μέσω της ανάλυσης παλινδρόμησης προκύπτουν ισχυρές θετικές σχέσεις μεταξύ των διαστάσεων του Εσωτερικού Μάρκετινγκ «Ανάπτυξη» και «Ανταμοιβές» και της Εργασιακής Ικανοποίησης. Τέλος, καταγράφονται οι περιορισμοί της έρευνας και προτάσεις για μελλοντική έρευνα και παρέχονται χρήσιμες πρακτικές εφαρμογές για τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο χώρο του λιανεμπορίου .
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/3977
    Collections
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013