Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Κριτήρια και μέθοδοι αξιολόγησης ανθρώπινου δυναμικού - Μελέτη στο τραπεζικό κλάδο - (Η περίπτωση της Τράπεζας Πειραιώς)

    Thumbnail
    View/Open
    ΔΤΠ-2018-00109.pdf (3.423Mb)
    Date
    2018-12
    Author
    Μπαρμπαδήμου, Θεοφανεία
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Η σημερινή εποχή όπου χαρακτηρίζεται από έντονο ανταγωνισμό έχει ως αποτέλεσμα, το πιο σημαντικό κομμάτι μιας επιχείρησης να είναι ο ανθρώπινος παράγοντας. Για να μπορέσει όμως να είναι εξίσου σημαντικός και αποτελεσματικός θα πρέπει να υπόκειται σε μία σωστή διοίκηση. Η Διεύθυνση Ανθρώπινων Πόρων είναι εκείνη η οποία συνιστά τον κύριο μοχλό ανάπτυξης του προσωπικού σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον και αυτό γιατί είναι εκείνη η οποία ασχολείται εκτενέστερα με τους υπαλλήλους έτσι ώστε να επιτευχθούν οι στόχοι που έχουν τεθεί για τον οργανισμό. Στην παρούσα εργασία γίνεται διερεύνηση του ρόλου του ανθρώπινου δυναμικού μιας επιχείρησης, παρουσιάζονται και εξετάζονται κάποιες βασικές έννοιες και θεωρίες γύρω από το σύνολο των λειτουργιών που θεωρείται ότι συνιστούν τη διοίκηση προσωπικού όπως είναι η προσέλκυση, η επιλογή, η εκπαίδευση και η αξιολόγηση απόδοσης του προσωπικού μιας επιχείρησης. Σε πιο συγκεκριμένο επίπεδο η εργασία χρησιμοποιεί ως μελέτη περίπτωσης την Τράπεζα Πειραιώς προκειμένου να καταλήξει σε συμπεράσματα σχετικά με τα κριτήρια και τις μεθόδους αξιολόγησης που η Τράπεζα χρησιμοποιεί με σκοπό να επιλέξει κατάλληλους ανθρώπους για κάθε θέση εργασίας. Τέλος, θα καταλήξουμε σε ορισμένα συμπεράσματα για τον τρόπο άσκησης της διοίκησης της Τράπεζας Πειραιώς.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/3948
    Collections
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013