Show simple item record

dc.contributor.advisorΚυπριανίδου, Έφη
dc.contributor.authorΚριθινάκη, Αικατερίνη
dc.contributor.otherKrithinaki, Aikaterini
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2019-03-14T09:57:27Z
dc.date.available2019-03-14T09:57:27Z
dc.date.copyright2019-03-14
dc.date.issued2018-12
dc.identifier.otherΠΠΑ/2018/00088el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/3933
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή φιλοδοξεί να καλύψει ένα κενό που υπάρχει στην ελληνική βιβλιογραφία για τους πολιτιστικούς οργανισμούς μικρής εμβέλειας, να συμβάλει με επαγγελματικό τρόπο στην στήριξή τους και να ευαισθητοποιήσει το κοινό για τη σημασία τους. Αν και η παρουσία των πολιτιστικών οργανισμών μικρής εμβέλειας στο ψηφιακό περιβάλλον θεωρείται πλέον αναγκαιότητα, διαπιστώνεται πως στην Ελλάδα χαρακτηρίζεται ακόμη από μια σχετική καθυστέρηση και ότι δεν γίνεται με τον ίδιο τρόπο ούτε με τους ίδιους στόχους ή αποτελέσματα. Απέναντι σε αυτό το ρευστό τοπίο, η παρούσα διατριβή επικεντρώνεται στην παρουσίαση ενός Οδικού Χάρτη για το στρατηγικό σχεδιασμό και την εφαρμογή μορφών διαδικτυακού μάρκετινγκ στους πολιτιστικούς οργανισμούς μικρής εμβέλειας, οι οποίοι αποτελούν ξεχωριστή περίπτωση λόγω των χαρακτηριστικών και των λειτουργικών τους δυνατοτήτων και απαιτούν μια ποιοτική διάκριση των συστάσεων που προτείνονται. Συγκεκριμένα, παρουσιάζονται οι δυνατότητες και η αξία των ψηφιακών εργαλείων στην επικοινωνία των οργανισμών αυτών με τις διάφορες ομάδες κοινού τόσο ως μέσο προώθησης και προβολής, όσο και ως απαραίτητο στοιχείο ενός αποτελεσματικού μείγματος μάρκετινγκ. Περαιτέρω, παρουσιάζονται τα σημεία, θετικά και αρνητικά, που η πρακτική σε διεθνές επίπεδο ανέδειξε τα τελευταία χρόνια. Ως μελέτη περίπτωσης εξετάζεται το Μουσείο Σπυρόπουλου. Τα συμπεράσματα που προκύπτουν από τη μελέτη περίπτωσης μας οδήγησαν σε προτάσεις για την θετική αναμόρφωση της διαδικτυακής παρουσίας του μουσείου με επαγωγική αξία για όλους τους πολιτιστικούς οργανισμούς μικρής εμβέλειας.el_GR
dc.format.extent116 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΠολιτιστικοί οργανισμοί μικρής εμβέλειαςel_GR
dc.subjectShort range cultural organisationsel_GR
dc.subjectΔιαδικτυακό μάρκετινγκel_GR
dc.subjectInternet marketingel_GR
dc.subjectΔιαδικτυακό μάρκετινγκ -- Πολιτιστικοί οργανισμοίel_GR
dc.subjectInternet marketing -- Cultural organizationsel_GR
dc.titleΑνάπτυξη οδικού χάρτη διαδικτυακού μάρκετινγκ και πολιτιστικής επικοινωνίας με το κοινό για μουσεία και πολιτιστικούς οργανισμούς μικρής εμβέλειαςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe current postgraduate dissertation is aspiring to cover an existing gap in Greek bibliography concerning all short range cultural organisations, to contribute to their support in a professional way and sensitize the public to its importance. Even though the presence of cultural organisations in the digital environment is considered a necessity nowadays, we do realize that Greece presents a slight delay and the process is not being evolved in the same way, nor with the same goals or results. Contrary to this vague situation, the current dissertation is focused on the presentation of a road map on the strategic planning and the implementation of different digital marketing forms in short range organisations, which make up a special case due to their characteristics and their functional potential and demand a quality distinction among the recommended suggestions. More specifically, hereby we are presenting the potential along with the value of digital tools towards the communication of organisations with different groups of people as a promotion and projection medium, as well as a necessary element of an effective marketing mixture. Furthermore, we are presenting the positive and negative aspects which the museum practice has given prominence to, on an international level in the last few years. The Spyropoulos Museum is being examined as a case study. Its findings have led us to recommendations on the positive reformation of the museum’s digital image with a multiplying merit to all short range cultural organisations.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record