Show simple item record

dc.contributor.advisorΝικολάου, Ντάϊνα
dc.contributor.authorΑρχαίου, Ρέα
dc.contributor.otherArchaiou, Rea
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2019-03-08T09:26:51Z
dc.date.available2019-03-08T09:26:51Z
dc.date.copyright2019-03-04
dc.date.issued2018-12
dc.identifier.otherMBA/2018/00660el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/3910
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ παρούσα Μεταπτυχιακή Διατριβή επιχειρεί να παρουσιάσει ένα ολοκληρωμένο σχέδιο μάρκετινγκ για μια νεοφυή επιχείρηση που δραστηριοποιείται στον κλάδο του πολιτισμού. Πιο συγκεκριμένα πρόκειται για μια ψηφιακή εφαρμογή η οποία αφορά θέατρα, φεστιβάλ και άλλα πολιτιστικά γεγονότα που λαμβάνουν μέρος στην Κύπρο, τα οποία μπορεί να παρακολουθεί κάποιος εξ αποστάσεως αρκεί να είναι συνδρομητής στην συγκεκριμένη εφαρμογή. Σκοπός της εργασίας είναι να αναδείξει τον τρόπο με τον οποίο επιδρούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στο μάρκετινγκ μιας επιχείρησης, καθώς και να αναδείξει τον σημαντικό ρόλο που μπορεί να διαδραματίσει το μάρκετινγκ με την χρήση μέσων κοινωνικής δικτύωσης για μια νεοφυή επιχείρηση που διαθέτει περιορισμένους πόρους. Προκειμένου το σχέδιο μάρκετινγκ να είναι όσο το δυνατόν περισσότερο αποτελεσματικό, διεξάγεται εμπειρική έρευνα στην Κύπρο, καλύπτοντας σχεδόν όλο το πεδίο ενδιαφέροντος σε δείγμα 177 ατόμων, έτσι ώστε να διαπιστωθούν οι τάσεις και οι συνήθειες τους, ως προς το αντικείμενο που εξετάζεται, για να αποφασιστούν και οι πλέον κατάλληλες στρατηγικές που θα επιφέρουν τα αναμενόμενα αποτελέσματα στην νεοφυή επιχείρηση.el_GR
dc.format.extentx, 82 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectMarketing Plan -- Social Media Networksel_GR
dc.subjectΣτρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ -- Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσηςel_GR
dc.titleΕφαρμογή σχεδίου μάρκετινγκ χρησιμοποιώντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την προώθηση μιας εφαρμογής νεοφυούς επιχείρησης που αφορά πολιτιστικές εκδηλώσειςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThis Master Thesis attempts to present an integrated marketing plan for a start-up business in the culture sector. More specifically, this is a digital application that involves theaters, festivals and other cultural events that take place in Cyprus, which can be remotely watched as long as they are subscribers to the specific application. The purpose of the paper is to highlight how social media impact on the marketing of a business, as well as to highlight the important role that social media marketing can play for a start-up business with limited resources. In order for the marketing plan to be as effective as possible, empirical research is being carried out in Cyprus covering almost all of the field of interest in a sample of 177 individuals in order to identify trends and habits in the subject under consideration, the most appropriate strategies that will deliver the expected results to the start-up business.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record