Χρήση τεχνικών learning analytics (LA) για την εκτίμηση του μαθησιακού αποτελέσματος
Abstract
Η παρούσα εργασία πραγματεύεται κατά κύριο λόγο τις μεθόδους μαθησιακής αναλυτικής και τα αποτελέσματα που επιφέρουν αυτές οι μέθοδοι στην μάθηση. Αρχικά γίνεται μια γενική εισαγωγή στην έννοια και τον ορισμό της μαθησιακής αναλυτικής άλλα και τις τεχνολογίες που είναι συνυφασμένες με αυτήν. Παρακάτω γίνεται μια πιο περιγραφική εισαγωγή στις τεχνικές και τις μεθόδους της μαθησιακής αναλυτικής και ύστερα παρουσιάζονται και συγκεκριμένα εργαλεία λογισμικού που χρησιμεύουν στην μαθησιακή διαδικασία. Στα πλαίσια της παρούσας εργασίας επίσης σχεδιάστηκε και ένα ερευνητικό κομμάτι στο οποίο έγινε χρήση ενός ερωτηματολογίου που δόθηκε στους συμμετέχοντες του σεμιναρίου Scratch 4 Teachers που αφορούσε την εκμάθηση προγραμματισμού στο περιβάλλον Scratch. Για την έρευνα απευθυνθήκαμε σε 3102 συμμετέχοντες του σεμιναρίου και σκοπός του ήταν να αποτυπώσουμε τη γνώμη, εμπειρία και αξιολόγηση τους για το συγκεκριμένο συνέδριο