Browsing Πληροφοριακά και Επικοινωνιακά Συστήματα (ΕΛΛ) / Information and Communication Systems (in Greek) by Author "Καλλές, Δημήτριος"
Now showing items 1-13 of 13
-
Ανάπτυξη διαδικτυακού εξυπηρετητή για παιχνίδια στρατηγικής με σύγχρονες τεχνολογίες
Δίκαρος, Νίκος (2014-07-04)Γίνεται χρήση σύγχρονων τεχνολογιών δικτυακού προγραμματισμού για την ανάπτυξη δικτυακής εφαρμογής στην οποία, μπορούν οι χρήστες από τον φυλλομετρητή (browser) τους να παίζουν ένα παιχνίδι στρατηγικής που παίζεται σε ... -
Ανάπτυξη εξεταστικού ημερολογίου
Παπαϊωάννου, Γεώργιος (2012-07-05)Η κατάρτιση ενός εξεταστικού ημερολογίου σε ένα τριτοβάθμιο εκπαιδευτικό ίδρυμα είναι μία ιδιαίτερα επίπονη διαδικασία για το διοικητικό προσωπικό του πανεπιστημίου ιδιαίτερα όταν η διαδικασία αυτή γίνεται χωρίς κάποια ... -
Ανάπτυξη εξεταστικού ημερολογίου, εκτεταμένες δοκιμές και διαχείριση πειραματικών δεδομένων
Κουκίδης, Κωνσταντίνος (2013-07-04)Στη παρούσα διπλωματική εργασία αρχικά περιγράφονται ενδεικτικά προβλήματα χρονοπρογραμματισμού που καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα της ανθρώπινης δραστηριότητας. Για καθένα από τα προβλήματα αυτά καταγράφονται βασικοί κανόνες ... -
Γεννήτορες παιχνιδιών για εκπαιδευτικά παιχνίδια ρόλων
Καγιά, Ζαχάρω (2016-04-05)Στόχος της παρούσας διατριβής είναι η σύγκριση διαφορετικών περιβαλλόντων για τη δημιουργία συγκεκριμένου τύπου παιχνιδιού για σκοπούς εκπαίδευσης. Αρχικά γίνεται μία αναφορά στα παιχνίδια και τη σημασία τους στην εκπαίδευση ... -
Διαδικτυακές συνεργατικές εφαρμογές με χρήση γεωγραφικών δεδομένων θέσης
Βάθης, Σπύρος (2012-03-09)Στην παρούσα διατριβή θα παρουσιάσουμε την ανάλυση, σχεδίαση και ανάπτυξη ενός πληρο-φοριακού συστήματος το οποίο θα συνδυάζει και θα διασύνδεει ήδη υπάρχουσες υπηρεσίες δια-δικτύου που λειτουργούν αυτόνομα και σε μεγάλη ... -
Δικτυακές συνεργατικές εφαρμογές σε κινητές συσκευές με χρήση γεωγραφικών δεδομένων θέσης και τεχνητής νοημοσύνης
Φραγκούλης, Εμμανουήλ (2014-03-27)Στόχος της παρούσας διατριβής είναι να δείξει ότι είναι η εφικτή η συνδυαστική χρήση ήδη υπάρχοντων Διαδικτυακών υπηρεσιών σε μια εφαρμογή για κινητές συσκευές, με αποτέλεσμα την, κατά το δυνατόν, πληρέστερη απόδοση ... -
Εφαρμογή αυτοματοποιημένων βραχυπρόθεσμων συναλλαγών στην αγορά νομισμάτων με τη χρήση δεικτών τεχνικής ανάλυσης και τεχνητών νευρωνικών δικτύων
Ζαφειρίου, Θεόδωρος (2014-07-10)Στην παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή αναλύουμε, σχεδιάζουμε και υλοποιούμε ένα σύστημα αλγοριθμικών συναλλαγών υψηλής συχνότητας το οποίο περιλαμβάνει όλα τα στάδια τηε διαδικασίας της διαπραγμάτευσης. Δηλαδή περιλαμβάνει ... -
Κατασκευή παιχνιδιού σε κινητή πλατφόρμα και ενσωμάτωση μηχανισμών τεχνητής νοημοσύνης
Σταμάτης, Ευθύμιος (2014-07-30)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή έχει ως στόχο την μετατροπή μίας εφαρμογής (RLGame) που κάνει χρήση τεχνολογίας τεχνητής νοημοσύνης και εκτελείται σε περιβάλλον windows χωρίς την δυνατότητα παιχνιδιού ανθρώπου - υπολογιστή, ... -
Μεταγραφή εφαρμογής κατασκευής δέντρων απόφασης με χρήση γενετικών αλγορίθμων
Δρόσου Πουγούνιας, Νικόλαος (2012-11-05)Μελετάται η μεταγραφή εφαρμογής που κατασκευάζει δένδρα απόφασης με τον αλγόριθμο GATree. Πρόκειται για έναν ευρετικό γενετικό αλγόριθμο βελτιστοποίησης, ο οποίος αναπαριστά το χώρο αναζήτησης χρησιμοποιώντας δυαδικά δένδρα. ... -
Μετάπτωση εφαρμογής ταξινόμησης σε δικτυακό περιβάλλον για βέλτιστη διαχείριση πόρων
Παπανδρεάδης, Ανδρέας-Χαράλαμπος (2012-07-02)Στα πλαίσια της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής αναπτύχθηκε εφαρμογή Ιστού, η οποία υλοποιεί παραλλαγές του αλγορίθμου αυτόνομης ταξινόμησης Emerge-Sort, ενός αλγορίθμου που συνίσταται στην εφαρμογή απλών τοπικών τελεστών ... -
Μεταφορά και επέκταση της εφαρμογής RLTankAttack σε πλατφόρμα Android
Κεσίδης, Δημήτριος (2014-11-04)Η παρούσα Μεταπτυχιακή Διατριβή γίνεται στα πλαίσια επέκτασης της Μεταπτυχιακής Διατριβής του κ. Γκεζερλή Σπύρου με θέμα «Μηχανισμοί Μάθησης και η Χρήση τους στην Επικύρωση της Ποιότητας Νέων Παιγνίων», Αύγουστος 2012. Στην ... -
Μηχανισμοί μάθησης και η χρήση τους στην επικύρωση της ποιότητας νέων παιγνίων
Γκεζερλής, Σπύρος (2012-11-06)Το αντικείμενο είναι η αξιοποίηση υπάρχουσας τεχνογνωσίας και τεχνολογίας πάνω στην χρήση της ενισχυτικής μάθησης για την αυτόματη ανακάλυψη τακτικής σε ένα παιχνίδι, ώστε ο μηχανισμός μάθησης να χρησιμοποιηθεί σε νέα, ... -
Σύστημα για παιχνίδια στρατηγικής: Αρχιτεκτονική επανασχεδίαση με στόχο το διαχωρισμό του μηχανισμού μάθησης απο το μηχανισμό κινήσεων
Γαβαλάς, Νικόλαος (2012-11-05)O σκοπός της παρούσας διατριβής είναι η τεχνική συντήρηση υπάρχουσας υλοποίησης του συστήματος διεξαγωγής παιχνιδιών του παιχνιδιού στρατηγικής RLGame. Το RLGame είναι ένα παιχνίδι στρατηγικής που παίζεται ανάμεσα σε δύο ...