Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    Browsing Πληροφοριακά και Επικοινωνιακά Συστήματα (ΕΛΛ) / Information and Communication Systems (in Greek) by Author 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Πληροφοριακά και Επικοινωνιακά Συστήματα (ΕΛΛ) / Information and Communication Systems (in Greek)
    • Browsing Πληροφοριακά και Επικοινωνιακά Συστήματα (ΕΛΛ) / Information and Communication Systems (in Greek) by Author
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Πληροφοριακά και Επικοινωνιακά Συστήματα (ΕΛΛ) / Information and Communication Systems (in Greek)
    • Browsing Πληροφοριακά και Επικοινωνιακά Συστήματα (ΕΛΛ) / Information and Communication Systems (in Greek) by Author
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Browsing Πληροφοριακά και Επικοινωνιακά Συστήματα (ΕΛΛ) / Information and Communication Systems (in Greek) by Author "Καλλές, Δημήτριος"

    • 0-9
    • A
    • B
    • C
    • D
    • E
    • F
    • G
    • H
    • I
    • J
    • K
    • L
    • M
    • N
    • O
    • P
    • Q
    • R
    • S
    • T
    • U
    • V
    • W
    • X
    • Y
    • Z
    • Α
    • Β
    • Γ
    • Δ
    • Ε
    • Ζ
    • Η
    • Θ
    • Ι
    • Κ
    • Λ
    • Μ
    • Ν
    • Ξ
    • Ο
    • Π
    • Ρ
    • Σ
    • Τ
    • Υ
    • Φ
    • Χ
    • Ψ
    • Ω

    Sort by:

    Order:

    Results:

    Now showing items 1-13 of 13

    • title
    • issue date
    • submit date
    • issue number
    • ascending
    • descending
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    • Ανάπτυξη διαδικτυακού εξυπηρετητή για παιχνίδια στρατηγικής με σύγχρονες τεχνολογίες 

      Δίκαρος, Νίκος (2014-07-04)
      Γίνεται χρήση σύγχρονων τεχνολογιών δικτυακού προγραμματισμού για την ανάπτυξη δικτυακής εφαρμογής στην οποία, μπορούν οι χρήστες από τον φυλλομετρητή (browser) τους να παίζουν ένα παιχνίδι στρατηγικής που παίζεται σε ...
    • Ανάπτυξη εξεταστικού ημερολογίου 

      Παπαϊωάννου, Γεώργιος (2012-07-05)
      Η κατάρτιση ενός εξεταστικού ημερολογίου σε ένα τριτοβάθμιο εκπαιδευτικό ίδρυμα είναι μία ιδιαίτερα επίπονη διαδικασία για το διοικητικό προσωπικό του πανεπιστημίου ιδιαίτερα όταν η διαδικασία αυτή γίνεται χωρίς κάποια ...
    • Ανάπτυξη εξεταστικού ημερολογίου, εκτεταμένες δοκιμές και διαχείριση πειραματικών δεδομένων 

      Κουκίδης, Κωνσταντίνος (2013-07-04)
      Στη παρούσα διπλωματική εργασία αρχικά περιγράφονται ενδεικτικά προβλήματα χρονοπρογραμματισμού που καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα της ανθρώπινης δραστηριότητας. Για καθένα από τα προβλήματα αυτά καταγράφονται βασικοί κανόνες ...
    • Γεννήτορες παιχνιδιών για εκπαιδευτικά παιχνίδια ρόλων 

      Καγιά, Ζαχάρω (2016-04-05)
      Στόχος της παρούσας διατριβής είναι η σύγκριση διαφορετικών περιβαλλόντων για τη δημιουργία συγκεκριμένου τύπου παιχνιδιού για σκοπούς εκπαίδευσης. Αρχικά γίνεται μία αναφορά στα παιχνίδια και τη σημασία τους στην εκπαίδευση ...
    • Thumbnail

      Διαδικτυακές συνεργατικές εφαρμογές με χρήση γεωγραφικών δεδομένων θέσης 

      Βάθης, Σπύρος (2012-03-09)
      Στην παρούσα διατριβή θα παρουσιάσουμε την ανάλυση, σχεδίαση και ανάπτυξη ενός πληρο-φοριακού συστήματος το οποίο θα συνδυάζει και θα διασύνδεει ήδη υπάρχουσες υπηρεσίες δια-δικτύου που λειτουργούν αυτόνομα και σε μεγάλη ...
    • Δικτυακές συνεργατικές εφαρμογές σε κινητές συσκευές με χρήση γεωγραφικών δεδομένων θέσης και τεχνητής νοημοσύνης 

      Φραγκούλης, Εμμανουήλ (2014-03-27)
      Στόχος της παρούσας διατριβής είναι να δείξει ότι είναι η εφικτή η συνδυαστική χρήση ήδη υπάρχοντων Διαδικτυακών υπηρεσιών σε μια εφαρμογή για κινητές συσκευές, με αποτέλεσμα την, κατά το δυνατόν, πληρέστερη απόδοση ...
    • Εφαρμογή αυτοματοποιημένων βραχυπρόθεσμων συναλλαγών στην αγορά νομισμάτων με τη χρήση δεικτών τεχνικής ανάλυσης και τεχνητών νευρωνικών δικτύων 

      Ζαφειρίου, Θεόδωρος (2014-07-10)
      Στην παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή αναλύουμε, σχεδιάζουμε και υλοποιούμε ένα σύστημα αλγοριθμικών συναλλαγών υψηλής συχνότητας το οποίο περιλαμβάνει όλα τα στάδια τηε διαδικασίας της διαπραγμάτευσης. Δηλαδή περιλαμβάνει ...
    • Κατασκευή παιχνιδιού σε κινητή πλατφόρμα και ενσωμάτωση μηχανισμών τεχνητής νοημοσύνης 

      Σταμάτης, Ευθύμιος (2014-07-30)
      Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή έχει ως στόχο την μετατροπή μίας εφαρμογής (RLGame) που κάνει χρήση τεχνολογίας τεχνητής νοημοσύνης και εκτελείται σε περιβάλλον windows χωρίς την δυνατότητα παιχνιδιού ανθρώπου - υπολογιστή, ...
    • Μεταγραφή εφαρμογής κατασκευής δέντρων απόφασης με χρήση γενετικών αλγορίθμων 

      Δρόσου Πουγούνιας, Νικόλαος (2012-11-05)
      Μελετάται η μεταγραφή εφαρμογής που κατασκευάζει δένδρα απόφασης με τον αλγόριθμο GATree. Πρόκειται για έναν ευρετικό γενετικό αλγόριθμο βελτιστοποίησης, ο οποίος αναπαριστά το χώρο αναζήτησης χρησιμοποιώντας δυαδικά δένδρα. ...
    • Μετάπτωση εφαρμογής ταξινόμησης σε δικτυακό περιβάλλον για βέλτιστη διαχείριση πόρων 

      Παπανδρεάδης, Ανδρέας-Χαράλαμπος (2012-07-02)
      Στα πλαίσια της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής αναπτύχθηκε εφαρμογή Ιστού, η οποία υλοποιεί παραλλαγές του αλγορίθμου αυτόνομης ταξινόμησης Emerge-Sort, ενός αλγορίθμου που συνίσταται στην εφαρμογή απλών τοπικών τελεστών ...
    • Μεταφορά και επέκταση της εφαρμογής RLTankAttack σε πλατφόρμα Android 

      Κεσίδης, Δημήτριος (2014-11-04)
      Η παρούσα Μεταπτυχιακή Διατριβή γίνεται στα πλαίσια επέκτασης της Μεταπτυχιακής Διατριβής του κ. Γκεζερλή Σπύρου με θέμα «Μηχανισμοί Μάθησης και η Χρήση τους στην Επικύρωση της Ποιότητας Νέων Παιγνίων», Αύγουστος 2012. Στην ...
    • Μηχανισμοί μάθησης και η χρήση τους στην επικύρωση της ποιότητας νέων παιγνίων 

      Γκεζερλής, Σπύρος (2012-11-06)
      Το αντικείμενο είναι η αξιοποίηση υπάρχουσας τεχνογνωσίας και τεχνολογίας πάνω στην χρήση της ενισχυτικής μάθησης για την αυτόματη ανακάλυψη τακτικής σε ένα παιχνίδι, ώστε ο μηχανισμός μάθησης να χρησιμοποιηθεί σε νέα, ...
    • Σύστημα για παιχνίδια στρατηγικής: Αρχιτεκτονική επανασχεδίαση με στόχο το διαχωρισμό του μηχανισμού μάθησης απο το μηχανισμό κινήσεων 

      Γαβαλάς, Νικόλαος (2012-11-05)
      O σκοπός της παρούσας διατριβής είναι η τεχνική συντήρηση υπάρχουσας υλοποίησης του συστήματος διεξαγωγής παιχνιδιών του παιχνιδιού στρατηγικής RLGame. Το RLGame είναι ένα παιχνίδι στρατηγικής που παίζεται ανάμεσα σε δύο ...

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013