Browsing Πληροφοριακά και Επικοινωνιακά Συστήματα (ΜΕΤ) by Title
Now showing items 20-39 of 320
-
Αλγόριθμοι ομομορφικής κρυπτογράφησης
(2016-04-05)Λόγω των διαρκώς αναπτυσσόμενων τεχνολογιών και υπηρεσιών, στενά συνυφασμένων με την ανάπτυξη του διαδικτύου, επιτείνεται η ανάγκη για αποδοτική και αξιόπιστη μετάδοση και αποθήκευση δεδομένων, κατά τρόπο τέτοιο ώστε ... -
Αλγοριθμική προσέγγιση του προβλήματος της ανάθεσης χώρων
(2013-06-28)Σκοπός της συγκεκριμένης διατριβής υπήρξε η συγκριτική μελέτη αλγορίθμων γνωστών από τη βιβλιογραφία, καθώς και ο σχεδιασμός νέων άμεσων αλγορίθμων για την επίλυση του προβλήματος ανάθεσης χώρων σε ξενοδοχειακές μονάδες. ... -
Ανάλυση και σύγκριση κακόβουλου λογισμικού σε λειτουργικά συστήματα Windows 10, Windows 8.1 και Windows 7 για εξαγωγή Forensic Artifacts
(2016-07-21)Οι κυβερνοεγκληματίες σήμερα είναι σε θέση να σχεδιάσουν και να εκτελέσουν μαζικές ή περισσότερο στοχευμένες επιθέσεις με τη χρήση κακόβουλου λογισμικού, για να εισβάλουν και να μολύνουν το πληροφοριακό σύστημα του θύματος ... -
Ανάλυση πολιτικών ηλεκτρονικής ταυτοποίησης (e-Identification) σε περιβάλλοντα ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στην Ευρώπη: Τεχνικά και Νομικά θέματα
(2014-06-24)Στο σύγχρονο κόσμο του Διαδικτύου σημαντικό ζήτημα αποτελεί το θέμα της ηλεκτρονικής ταυτοποίησης και διαχείρισης ηλεκτρονικής ταυτότητας πολιτών, για την υποστήριξη υπηρεσιών ηλεκτρονικής διακυβέρνησης. Σημαντικό ζήτημα ... -
Ανάλυση στατιστικών δεδομένων και πρόβλεψη μελλοντικών αποτελεσμάτων με χρησιμοποίηση του αλγόριθμου τεχνητής νοημοσύνης A-Star
(2015-06-23)Η μεταπτυχιακή διατριβή αφορά στη συλλογή ενός μεγάλου όγκου στατιστικών δεδομένων των ποδοσφαιρικών αγώνων της διασυλλογικής διοργάνωσης Champions League 2014-15 και στην κατάλληλη επεξεργασία τους με σκοπό την πρόβλεψη ... -
Ανάλυση, σχεδίαση και υλοποίηση προσωποποιημένων πυλών για εκπαιδευτικά ιδρύματα: Εφαρμογή ΤΕΙ Κρήτης
(2013-02-25)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή έχει ως σκοπό να αναλύσει, να σχεδιάσει και να υλοποιήσει μια διαδικτυακή πύλη (portal) που ενσωματώνει προσωποποιημένες διαδικτυακές υπηρεσίες εκπαιδευτικού περιβάλλοντος με πιστοποίηση. ... -
Ανάπτυξη web-based περιβάλλοντος για ημι-παραμετρικό μοντέλο πρόβλεψης κόστους λογισμικού
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2017-12)H Εκτίμηση Κόστους Λογισμικού είναι ένα σημαντικό ερευνητικό πρόβλημα, το οποίο έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον της επιστημονικής κοινότητας από την δεκαετία του 80 και έπειτα. Ο βασικός σκοπός είναι η ρεαλιστικότερη και ... -
Ανάπτυξη Web-based περιβάλλοντος για οπτικοποίηση της απόδοσης μοντέλων πρόβλεψης κόστους λογισμικού
(2017-02-13)Η εκτίμηση κόστους λογισμικού (ΕΚΛ) είναι σημαντικό ζήτημα, το οποίο έχει προσελκύσει έντονα το ενδιαφέρον αρκετών ερευνητών τις τελευταίες δεκαετίες. Κύριος στόχος είναι η ακριβής εκτίμηση της απαιτούμενης προσπάθειας ... -
Ανάπτυξη αλγόριθμου ενσωμάτωσης κρυφού κειμένου μέσα σε αρχεία εικόνας
(2017-02-13)H στεγανογραφία αποτελεί μία τεχνική που εφαρμόζεται από την αρχαιότητα με σκοπό να κρύψει την ύπαρξη της επικοινωνίας. Παρουσιάζει σημαντικές διαφορές από τη κρυπτογραφία σε θεωρητικό και τεχνολογικό επίπεδο, ωστόσο οι ... -
Ανάπτυξη διαδικτυακού εξυπηρετητή για παιχνίδια στρατηγικής με σύγχρονες τεχνολογίες
(2014-07-04)Γίνεται χρήση σύγχρονων τεχνολογιών δικτυακού προγραμματισμού για την ανάπτυξη δικτυακής εφαρμογής στην οποία, μπορούν οι χρήστες από τον φυλλομετρητή (browser) τους να παίζουν ένα παιχνίδι στρατηγικής που παίζεται σε ... -
Ανάπτυξη διαδικτυακού συστήματος για την αξιολόγηση ευχρηστίας εφαρμογών ηλεκτρονικής μάθησης
(2013-06-28)Σκοπός της εργασίας είναι: Η Ανάπτυξη μεθόδου αξιολόγησης ευχρηστίας e-learning βασισμένη σε ερωτηματολόγια – κατασκευή ενός διαδικτυακού συστήματος της μεθόδου Η παραγωγή αναφορών από το σύστημα αξιολόγησης μέσα από ... -
Ανάπτυξη διαδικτυακού συστήματος για την αξιολόγηση ευχρηστίας συστημάτων ηλεκτρονικής μάθησης
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05)Στόχος της παρούσας εργασίας αποτελεί η δημιουργία ενός ερωτηματολογίου για την μέτρηση της ευχρηστίας στα συστήματα διαχείρισης ηλεκτρονικής μάθησης (LMS) αλλά και η ανάπτυξη μιας διαδικτυακής εφαρμογής μέσω της οποίας ... -
Ανάπτυξη διαδραστικών εργαλείων συνεργατικής μάθησης σε ψηφιακούς εικονικούς κόσμους
(2013-07-01)Η παρούσα Μεταπτυχιακή Διατριβή ερευνά την εφαρμογή της εκπαιδευτικής προσέγγισης Μάθηση Βασισμένη σε Πρόβλημα (Problem Based Learning) στον εικονικό κόσμο Second Life και την ενίσχυση της διαδικασίας αυτής με κατάλληλα ... -
Ανάπτυξη διασύνδεσης εφαρμογής ευφυούς ηλεκτρονικού ημερολογίου με τεχνολογία AJAX (Inteligent Calendar Mobile User Interface based on AJAX technologies)
(2011-08-24)Οι εφαρμογές των ηλεκτρονικών ημερολογίων χρησιμοποιούνται όλο και περισσότερο τα τελευταία χρόνια, καθώς προσφέρουν αποτελεσματική διαχείριση του χρόνου των χρηστών τους. Ωστόσο σε όλες αυτές τις εφαρμογές δεν γίνεται ... -
Ανάπτυξη δυναμικού συστήματος παρουσίασης πληροφοριών σχετικά με τουριστικές υποδομές, με χρήση PHP Framework
(2012-11-05)Τα τελευταία΄έτη παρατηρείται μια στνεχώς αυξανόμενη τάση των προγραμματιστών ανάπτυξης διαδικτυακών εφαρμογών, να χρησιμοποιούν ως προγραμματιστικά εργαλεία ανάπτυξης κώδικα τα Πλαίσια Εφαρμογών ( Application Frameworks). ... -
Ανάπτυξη έξυπνου βοηθού για το Twitter
(2017-09-08)Στόχος της μεταπτυχιακής διατριβής είναι η μελέτη και η ανάπτυξη ενός συστήματος έξυπνου βοηθού για το μέσο κοινωνικής δικτύωσης Twitter. Ο έξυπνος βοηθός θα είναι σε θέση να εκτελεί αυτόματα κάποιες βασικές λειτουργίες ... -
Ανάπτυξη ενός Web App για την εκμάθηση της μεθοδολογίας σχεδίασης "Google Design Sprints"
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05)Οι σύγχρονοι επαγγελματίες σχεδιαστές και προγραμματιστές λογισμικών που ασχολούνται με την ανάπτυξη web συστημάτων και πλατφορμών ακολουθούν μεθοδολογίες που έχουν επηρεαστεί από την agile φιλοσοφία και πρακτική. Τα ... -
Ανάπτυξη ενός εκπαιδευτικού ψηφιακού παιχνιδιού για εκμάθηση κοινωνικών δεξιοτήτων και Anti-Bullying συμπεριφορών σε σχολεία
(2015-06-22)Με την έννοια Serious Game αναφερόμαστε στα παιχνίδια σοβαρού σκοπού. Πρόκειται για παιχνίδια στα οποία η ψυχαγωγία δεν είναι ο βασικός τους σκοπός αλλά έχουν χαρακτήρα εκπαιδευτικό και συγχρόνως ψυχαγωγικό. Η δημιουργία ... -
Ανάπτυξη ενός συστήματος Gamification και εφαρμογή του στην πλατφόρμα Moodle
(2014-06-16)Με την έννοια gamification αναφερόμαστε στη χρήση και ενσωμάτωση διαφόρων τεχνολογιών, μηχανισμών και χαρακτηριστικών που συναντάμε στο σχεδιασμό των παιχνιδιών σε διάφορες δραστηριότητες, μέσω της αξιοποίησής τους ως ... -
Ανάπτυξη ενός τρισδιάστατου ηλεκτρονικού εκπαιδευτικού παιχνιδιού ως εργαλείο για οργανωσιακή μάθηση και διαχείριση γνώσης
(2012-11-02)Η παρούσα Μεταπτυχιακή Διατριβή ερευνά τη χρήση Ηλεκτρονικών Εκπαιδευτικών Παιχνιδιών σε επιχειρηματικό περιβάλλον ως εργαλείο για οργανωσιακή μάθηση και διαχείριση γνώσης. Σε μια προσπάθεια εξαγωγής καταλλήλων συμπερασμάτων ...