Πλοήγηση Πληροφοριακά και Επικοινωνιακά Συστήματα (ΕΛΛ) / Information and Communication Systems (in Greek) ανά Συγγραφέα "Παπαδάκης, Σπυρίδων"
Αποτελέσματα 8-20 από 20
-
Η χρήση εκπαιδευτικών σεναρίων με αξιοποίηση τεχνολογιών αιχμής της πληροφορικής όπως ο διάχυτος υπολογισμός (Ubiquitous Computing), ο κινητός υπολογισμός (Mobile Computing) και το διαδίκτυο των αντικειμένων (Internet of Things) ως κίνητρο επιλογής επιστημονικής καριέρας
Μαγδαληνού, Καλλιόπη (2017-07-28)Είναι έκδηλο το ενδιαφέρον της επιστημονικής κοινότητας στα θέματα του Διάχυτου Υπολογισμού, του Κινητού Υπολογισμού και του Διαδικτύου των Αντικειμένων. Αυτό αποτυπώνεται τόσο στην παραγωγή προϊόντων και υπηρεσιών που ... -
Μάθηση βασικών εννοιών προγραμματισμού στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση με την αξιοποίηση του λογισμικού MIT App Inventor
Χατζηνικολάκης, Γεώργιος (2014-07-29)Η αλγοριθμική και υπολογιστική σκέψη αναγνωρίζονται πλέον ως ιδιαίτερα σημαντικές δεξιότητες, απαραίτητες για όλους τους μαθητές, αυριανούς πολίτες και εργαζόμενους. Στην Ελλάδα, τα Προγράμματα Σπουδών για τα εισαγωγικά ... -
Πληροφοριακό σύστημα διαχείρισης επιμορφωτικών δράσεων στελεχών-φορέων παιδαγωγικής & επιστημονικής υποστήριξης σχολικών μονάδων και εκπαιδευτικών
Σένδρος, Γεώργιος (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-05)Η παιδαγωγική και επιστημονική υποστήριξη των στελεχών – φορέων σε μεγάλο αριθμό σχολικών μονάδων και εκπαιδευτικών, καθιστούν αναγκαία συνθήκη την ύπαρξη ενός κεντρικού συστήματος, που θα είναι αρωγός των προσπαθειών ... -
Προσαρμοστικά εκπαιδευτικά συστήματα υπερμέσων.
Κριαράς, Αθανάσιος (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-12)Το μοντέλο της παραδοσιακής διδασκαλίας, αδυνατεί να υποστηρίξει τις σύγχρονες απαιτήσεις, οι οποίες ζητούν την υποστήριξης της διαφορετικότητας κάθε μαθητή, ως προς τις δεξιότητες, τις κλίσεις και το μορφωτικό επίπεδο. ... -
Σύστημα διαχείρισης - Υποστήριξης επιμορφωτικών δράσεων σχολικών συμβούλων - Επιθεωρητών (School Advisor Seminar Support System)
Βουρδάκης, Γεώργιος (2016-03-30)Στην σχολική μονάδα για την εξέλιξη του εκπαιδευτικού απαραίτητη είναι η συμβολή και καθοδήγηση ενός συμβούλου. Οι Σχολικοί Σύμβουλοι, έργο των οποίων είναι η συνεχή καθοδήγηση και υποστήριξη των εκπαιδευτικών της περιοχής ... -
Σχεδίαση και υλοποίηση διαδικτυακού πληροφοριακού συστήματος διαμοιρασμού ανοικτών εκπαιδευτικών πόρων για την υποστήριξη κοινοτήτων μάθησης και πρακτικής εκπαιδευτικών
Δράγος, Σωτήριος (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2017-12)Στον τομέα της εκπαιδευτικής τεχνολογίας μέσω των Διαδικτυακών αποθετηρίων οργανώνεται και διαμοιράζεται εκπαιδευτικό υλικό για να είναι ευκολότερα προσβάσιμο και επαναχρησιμοποιήσιμο. Σκοπός της μεταπτυχιακής διατριβής ... -
Σχεδίαση, υλοποίηση και αξιολόγηση σχεδιασμών μάθησης τεχνολογικά υποστηριζόμενης διαφοροποιημένης διδασκαλίας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση
Ζήσκος, Βασίλειος (2015-06-15)Οι μαθητές μιας τάξης έχουν διαφορετικές εμπειρίες, ενδιαφέροντα, δεξιότητες και κλίσεις, αλλά και διαφορετικό μορφωτικό και κοινωνικό υπόβαθρο. Η παραδοσιακή διδασκαλία είναι ανεπαρκής για την επίτευξη των σύγχρονων ... -
Σχεδιασμός και ανάπτυξη web-based εργαλείου για ημι-αυτοματοποιημένη αξιολόγηση ποιότητας εκπαιδευτικών ιστοτόπων
Μπάσης, Νικόλαος (2015-02-16)Οι εκπαιδευτικοί ιστότοποι παίζουν σημαντικό ρόλο σε κάθε εκπαιδευτικό σύστημα καθώς είναι ένα εργαλείο εύκολα προσβάσιμο και άμεσο για τους μαθητές, φοιτητές, καθηγητές και πολίτες που χρησιμοποιούν συχνά το Διαδίκτυο. ... -
Σχεδιασμός και υλοποίηση εκπαιδευτικής εφαρμογής για Webinars
Δηλαβεράκης, Μηνάς (2016-03-29)Στην παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή ερευνήθηκαν η οργάνωση, η διεξαγωγή και οι παιδαγωγικές - εκπαιδευτικές αρχές των επιμορφωτικών ιστοσεμιναρίων (webinar, web-based seminars). Σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε μια εφαρμογή ... -
Τεχνολογικά υποστηριζόμενη ανεστραμμένη και διαφοροποιημένη τάξη (Flipped and Differentiated classroom) : Μελέτη περίπτωσης για το Επαγγελματικό Λύκειο
Μπαξεβάνη, Κωνσταντία (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-12)Η παραδοσιακή δασκαλοκεντρική διδασκαλία απευθύνεται στο «μέτριο» σε σχολικές επιδόσεις μαθητή, αγνοώντας τις ιδιαίτερες μαθησιακές ανάγκες των μαθητών μιας τάξης μικτής ικανότητας. Το μεγαλύτερο μέρος του διδακτικού χρόνου ... -
Τεχνολογικά υποστηριζόμενη μάθηση κλασικού αθλητισμού στο πλαίσιο του μαθήματος της φυσικής αγωγής στην πρωτοβάθμια & δευτεροβάθμια εκπαίδευση
Κυριακίδης, Γεώργιος (2016-04-08)Πρόσφατες έρευνες δείχνουν ότι το μαθητικό δυναμικό της Ελλάδας, στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, χαρακτηρίζεται από υψηλά ποσοστά παχυσαρκίας και χαμηλά επίπεδα φυσικής άσκησης. Σε συνδυασμό με την υποβάθμιση ... -
Τεχνολογικά υποστηριζόμενη συνδιδασκαλία: Διερεύνηση του συνεργατικού παράγοντα της επικοινωνίας
Ζάρπας, Ανδρέας (2017-02-13)Η επικοινωνία είναι ο κυριότερος συνεργατικός παράγοντας ο οποίος επηρεάζει θετικά ή αρνητικά την αποτελεσματικότητα της συνδιδασκαλίας. Ειδικά στη φάση του συνεργατικού σχεδιασμού διευκολύνει να εντοπίζονται τα συστατικά ... -
Το E-mentoring με την υποστήριξη προηγμένων πληροφοριακών και επικοινωνιακών συστημάτων
Παναγιωτοπούλου, Ελένη (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05)Η μελέτη αυτή επικεντρώνεται στη διερεύνηση του θεσμού του μέντορα, όπως αυτός εφαρμόζεται σε άλλες χώρες παγκοσμίως, ως προς τον τρόπο εφαρμογής του και τα πληροφοριακά και επικοινωνιακά συστήματα που τον υποστηρίζουν με ...