Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Θεατρικές Σπουδές (ΕΛΛ) / Theatre Studies (in Greek)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Θεατρικές Σπουδές (ΕΛΛ) / Theatre Studies (in Greek)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Ο μάγος του Οζ: από το βιβλίο του Lyam Frank Baum μέχρι την ταινία του Victor Fleming και τις σκηνοθετικές προσεγγίσεις του έργου στη σύγχρονη ελληνική σκηνή

    Thumbnail
    View/Open
    ΘΣΠ-2018-00124.pdf (4.425Mb)
    Date
    2018-12
    Author
    Κυμιωνάκη, Αθηνά
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Ο Μάγος του Οζ αποτελεί ένα από τα πλέον δημοφιλή μιούζικαλ, το οποίο είναι γνωστό από την επιτυχημένη κινηματογραφική του μεταφορά το 1939 αλλά και από τα συχνά θεατρικά του ανεβάσματα ανά τον κόσμο. Η διατριβή φιλοδοξεί να συνεισφέρει στον διάλογο κινηματογράφου και θεάτρου σε ό,τι αφορά τη μεταφορά του συγκεκριμένου μιούζικαλ, να συμβάλει στην παραστασιογραφική έρευνα του έργου στη μεταπολεμική Ελλάδα και να αιτιολογήσει την απήχηση του έργου άλλοτε και στη σύγχρονη εποχή. Σκοπό της έρευνας αποτελεί η γνωριμία με το πρωτότυπο παραμύθι του Lyam Frank Baum The Wonderful Wizard of Oz και με τις μεταφορές του έργου στην οθόνη και στην ελληνική θεατρική σκηνή από τη μεταπολεμική περίοδο έως σήμερα. Πιο συγκεκριμένα, η διατριβή επιχειρεί να παρουσιάσει τη σκηνοθετική προσέγγιση του βραβευμένου μιούζικαλ Ο Μάγος του Οζ του Victor Fleming και να συγκρίνει τις διαφορετικές μεταφορές του έργου στη σκηνή μέσω των τριών σκηνοθετικών προσεγγίσεων των σκηνοθετών Νανάς Νικολάου (2015-2016), Νίκου Δαφνή (2016-2018) και Στέφανου Νταλάση (2010-2011), ώστε να ερευνήσει την απήχηση του έργου στη σύγχρονη ελληνική θεατρική πραγματικότητα.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/3896
    Collections
    • Θεατρικές Σπουδές (ΕΛΛ) / Theatre Studies (in Greek)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013