Show simple item record

dc.contributor.advisorΚόλλιας, Ανδρέας
dc.contributor.authorΜουστακίδης, Γιώργος
dc.contributor.otherMoustakidis, Giwrgos
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2019-02-22T09:03:54Z
dc.date.available2019-02-22T09:03:54Z
dc.date.copyright2019-02-22
dc.date.issued2018-12
dc.identifier.otherΣΔΜ/2018/00029el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/3889
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣτην παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή εξετάζονται οι δυσκολίες και οι προκλήσεις που καλούνται να αντιμετωπίσουν φοιτητές κατά την εκπόνηση μιας διπλωματικής εργασίας στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση ενηλίκων. Ειδικότερα, εξετάστηκαν οι προκλήσεις που αντιμετωπίζουν κατά τη διάρκεια της εκπόνησης της διατριβής τους (δείκτης ποιότητας εποπτείας, υποχρεώσεις, προηγούμενη εμπειρία), οι στρατηγικές αντιμετώπισης αγχογόνων καταστάσεων που αντιμετωπίζουν και ο βαθμός ικανοποίησης που βιώνουν μετά την περάτωση της Διατριβής καθώς και οι μεταξύ τους συσχετίσεις. Για το σκοπό αυτό χορηγήθηκαν ερωτηματολόγια σε 103 μεταπτυχιακούς απόφοιτους του Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου όλων των ειδικοτήτων, αφού εξασφαλίστηκε η γραπτή τους συγκατάθεση για συμμετοχή στην έρευνα. Ακολούθησε ποσοτική ανάλυση των δεδομένων. Όσον αφορά τις στρατηγικές, προέκυψε στατιστικά σημαντική συσχέτιση μεταξύ της ευχολογίας- ονειροπόλησης και του συνθετικού δείκτη ικανοποίησης. Συγκεκριμένες πτυχές της ικανοποίησης (π.χ. ικανοποίηση από τη διαδικασία εκπόνησης της διατριβής αλλά και από το τελικό αποτέλεσμα) προέκυψε να συσχετίζονται σημαντικά με πτυχές της ικανοποίησης, ιδιαίτερα όσον αφορά την αποφυγή- διαφυγή. Όσον αφορά τις προκλήσεις προέκυψε πως η ποιότητα εποπτείας και η προηγούμενη εμπειρία παρουσίασαν τις περισσότερες στατιστικά σημαντικές συσχετίσεις με συγκεκριμένες πτυχές ικανοποίησης. Εντοπίστηκαν επίσης στατιστικά σημαντικές συσχετίσεις μεταξύ στρατηγικών και προκλήσεων, ενώ όλες οι προκλήσεις σχετίζονται σημαντικά μεταξύ τους. Τα αποτελέσματα αυτά ερμηνεύονται υπό το πρίσμα της κυπριακής εκπαιδευτικής πραγματικότητας και συζητούνται εισηγήσεις για παρεμβάσεις βελτίωσης της ποιότητας της παρεχόμενης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.el_GR
dc.format.extent64 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΕξ Αποστάσεως Εκπαίδευση -- Μεταπτυχιακή διατριβήel_GR
dc.subjectDistance education -- Postgraduate dissertationel_GR
dc.titleΔυσκολίες και προκλήσεις που αντιμετωπίζουν φοιτητές και εκπαιδευτικοί κατά την εκπόνηση μεταπτυχιακής διατριβήςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThis dissertation examines the difficulties and challenges faced by students in the development of their thesis in distance learning for adults, during their post-graduate studies. In particular, the challenges they face during the course of their dissertation, the strategies to deal with the stressful situations they face and the degree of satisfaction they experience after the dissertation is completed, as well as the correlations between them are examined. For this purpose, questionnaires were sent to 103 postgraduate graduates of the Open University of Cyprus of all specialties and a quantitative analysis of the data was followed. As for the strategies, there was a statistically significant correlation between the notion of hopefulness and the composite satisfaction indicator, but certain aspects of the strategies emerged to be significantly related to aspects of satisfaction, particularly as regards avoidance- escape. All challenges were found to correlate significantly with the composite satisfaction index. In particular, the quality of supervision and past experience showed the most statistically significant correlations with specific aspects of satisfaction. There were also statistically significant correlations between strategies and challenges, and all challenges are significantly related. These results are interpreted in the light of the Cypriot educational reality and suggestions are discussed for interventions to improve the quality of post-graduate distance education.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record