dc.contributor.advisor | Κόλλιας, Ανδρέας | |
dc.contributor.author | Μουστακίδης, Γιώργος | |
dc.contributor.other | Moustakidis, Giwrgos | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2019-02-22T09:03:54Z | |
dc.date.available | 2019-02-22T09:03:54Z | |
dc.date.copyright | 2019-02-22 | |
dc.date.issued | 2018-12 | |
dc.identifier.other | ΣΔΜ/2018/00029 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/3889 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Στην παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή εξετάζονται οι δυσκολίες και οι προκλήσεις που καλούνται να αντιμετωπίσουν φοιτητές κατά την εκπόνηση μιας διπλωματικής εργασίας στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση ενηλίκων. Ειδικότερα, εξετάστηκαν οι προκλήσεις που αντιμετωπίζουν κατά τη διάρκεια της εκπόνησης της διατριβής τους (δείκτης ποιότητας εποπτείας, υποχρεώσεις, προηγούμενη εμπειρία), οι στρατηγικές αντιμετώπισης αγχογόνων καταστάσεων που αντιμετωπίζουν και ο βαθμός ικανοποίησης που βιώνουν μετά την περάτωση της Διατριβής καθώς και οι μεταξύ τους συσχετίσεις. Για το σκοπό αυτό χορηγήθηκαν ερωτηματολόγια σε 103 μεταπτυχιακούς απόφοιτους του Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου όλων των ειδικοτήτων, αφού εξασφαλίστηκε η γραπτή τους συγκατάθεση για συμμετοχή στην έρευνα. Ακολούθησε ποσοτική ανάλυση των δεδομένων. Όσον αφορά τις στρατηγικές, προέκυψε στατιστικά σημαντική συσχέτιση μεταξύ της ευχολογίας- ονειροπόλησης και του συνθετικού δείκτη ικανοποίησης. Συγκεκριμένες πτυχές της ικανοποίησης (π.χ. ικανοποίηση από τη διαδικασία εκπόνησης της διατριβής αλλά και από το τελικό αποτέλεσμα) προέκυψε να συσχετίζονται σημαντικά με πτυχές της ικανοποίησης, ιδιαίτερα όσον αφορά την αποφυγή- διαφυγή. Όσον αφορά τις προκλήσεις προέκυψε πως η ποιότητα εποπτείας και η προηγούμενη εμπειρία παρουσίασαν τις περισσότερες στατιστικά σημαντικές συσχετίσεις με συγκεκριμένες πτυχές ικανοποίησης. Εντοπίστηκαν επίσης στατιστικά σημαντικές συσχετίσεις μεταξύ στρατηγικών και προκλήσεων, ενώ όλες οι προκλήσεις σχετίζονται σημαντικά μεταξύ τους. Τα αποτελέσματα αυτά ερμηνεύονται υπό το πρίσμα της κυπριακής εκπαιδευτικής πραγματικότητας και συζητούνται εισηγήσεις για παρεμβάσεις βελτίωσης της ποιότητας της παρεχόμενης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. | el_GR |
dc.format.extent | 64 σ. 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.publisher | Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Εξ αποστάσεως εκπαίδευση -- Μεταπτυχιακή διατριβή | el_GR |
dc.subject | Distance education -- Postgraduate dissertation | el_GR |
dc.title | Δυσκολίες και προκλήσεις που αντιμετωπίζουν φοιτητές και εκπαιδευτικοί κατά την εκπόνηση μεταπτυχιακής διατριβής | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | This dissertation examines the difficulties and challenges faced by students in the development of their thesis in distance learning for adults, during their post-graduate studies. In particular, the challenges they face during the course of their dissertation, the strategies to deal with the stressful situations they face and the degree of satisfaction they experience after the dissertation is completed, as well as the correlations between them are examined. For this purpose, questionnaires were sent to 103 postgraduate graduates of the Open University of Cyprus of all specialties and a quantitative analysis of the data was followed. As for the strategies, there was a statistically significant correlation between the notion of hopefulness and the composite satisfaction indicator, but certain aspects of the strategies emerged to be significantly related to aspects of satisfaction, particularly as regards avoidance- escape. All challenges were found to correlate significantly with the composite satisfaction index. In particular, the quality of supervision and past experience showed the most statistically significant correlations with specific aspects of satisfaction. There were also statistically significant correlations between strategies and challenges, and all challenges are significantly related. These results are interpreted in the light of the Cypriot educational reality and suggestions are discussed for interventions to improve the quality of post-graduate distance education. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |