Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Διερεύνηση της επίδρασης της λειτουργίας των ηλεκτρονικών καταστημάτων στην καταναλωτική συμπεριφορά και καταγραφή του αντίκτυπου στη διαμόρφωση των τιμών των επιχειρήσεων: Η περίπτωση των κινητών τηλεφώνων

    Thumbnail
    View/Open
    MBA-2018-00665.pdf (1.904Mb)
    Date
    2018-12
    Author
    Παναγή, Άντρη
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή έχει ως σκοπό τη διερεύνηση της επίδρασης της λειτουργίας των ηλεκτρονικών καταστημάτων στη συμπεριφορά των Ελλήνων καταναλωτών και την καταγραφή του αντίκτυπου στη διαμόρφωση των τιμών των επιχειρήσεων, μέσα από τη μελέτη περίπτωσης της αγοράς των κινητών τηλεφώνων. Η ποσοτική μας έρευνα βασίστηκε σε ένα δείγμα πενήντα καταναλωτών και οκτώ στελεχών που εργάζονται σε επιχειρήσεις εμπορίας κινητών τηλεφώνων. Στα κύρια ευρήματα μας περιλαμβάνεται η επιβεβαίωση της επίδρασης της λειτουργίας των ηλεκτρονικών καταστημάτων, στη συμπεριφορά των Ελλήνων καταναλωτών, σε κάποιο βαθμό. Η επίδραση αυτή εντοπίζεται, κυρίως, στη φάση που προηγείται της αγοράς του κινητού τηλεφώνου, δηλαδή στη φάση της αναζήτησης πληροφοριών και σύγκρισης των τεχνικών προδιαγραφών των προϊόντων και αφορά, κυρίως, μικρότερες και μεσαίες ηλικίες, έως σαράντα πέντε έτη. Οι καταναλωτές προτιμούν τα ελληνικά και ευρωπαϊκά ηλεκτρονικά καταστήματα ενώ αισθάνονται σχετική ανασφάλεια για τα, μη ευρωπαϊκά, καταστήματα. Παρόλα αυτά, διαφάνηκε η σχετική προτίμηση των καταναλωτών να επισκέπτονται, δια ζώσης, τα φυσικά καταστήματα, ώστε να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους. Ένα, επιπλέον, ενδιαφέρον εύρημά μας είναι πως η τιμή δε φαίνεται να διαδραματίζει τον σημαντικότερο ρόλο, στην πρόθεση και την απόφαση για μια διαδικτυακή αγορά. Επιπλέον, το επίπεδο της ανταγωνιστικής τιμολόγησης δε φάνηκε να είναι το μοναδικό πεδίο ανταγωνισμού μεταξύ των επιχειρήσεων, οι οποίες, ανάλογα με τον τρόπο που χρησιμοποιούν το διαδίκτυο, μπορούν να εφαρμόζουν εναλλακτικές πρακτικές τιμολόγησης.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/3887
    Collections
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013