Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Κοινωνικά Πληροφοριακά Συστήματα (ΕΛΛ) / Social Information Systems (in Greek)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Κοινωνικά Πληροφοριακά Συστήματα (ΕΛΛ) / Social Information Systems (in Greek)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Η ανάπτυξη των τουριστικών υπηρεσιών μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας ως προς τον σχηματισμό του ρόλου του επισκέπτη και η καταλυτική επίδραση στη συμπεριφορά της νέας γενιάς ταξιδιωτών και της ανακατανομής του μεριδίου του τουριστικού ανταγωνισμού

    Thumbnail
    View/Open
    ΚΠΣ-2018-00025.pdf (2.920Mb)
    Date
    2018-12
    Author
    Καραπάνου, Βασιλική
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Η γενική κατεύθυνση της μεταπτυχιακής διατριβής, κινείται γύρω από την επικράτηση των ηλεκτρονικών πλατφορμών παροχής τουριστικών υπηρεσιών, ως νέο μέσο αναζήτησης, ανεύρεσης αλλά και συνάμα άντλησης και οργάνωσης πληροφοριών, με βάσει τις ταξιδιωτικές προτιμήσεις του χρήστη, όπως ο ίδιος δηλώνει και περιγράφει μέσα στην τουριστική πλατφόρμα. Η δημιουργία του προφίλ του χρήστη, με τη μορφή μίας «άτυπης» άσκησης εξουσίας ως προς το πεδίο της αξιολόγησης και σχολιασμού των τουριστικών επιχειρήσεων, καθορίζει το ανταγωνιστικό σκηνικό της τρέχουσας εποχής. Σημαντική αναφορά, όπου χρήζεται ως απαραιτήτως αναγκαία, είναι η αξιοπιστία των δημοσιευμένων αξιολογήσεων και σχολιασμών. Τα μέτρα πρόληψης που λαμβάνουν οι ταξιδιωτικές πλατφόρμες για την αποφυγή των πλαστών (fake reviews/fake comments) αξιολογήσεων που επιδρούν καταλυτικά, ως προς την ιεραρχική κατάταξη των ανώτερων στρωμάτων. Ενώ η διατήρηση της ακεραιότητας και της προστασίας των επιχειρήσεων και των χρηστών που είναι συνδεδεμένοι, αποτελεί γεγονός ύψιστης σημασίας για τη βιωσιμότητα των ηλεκτρονικών πλατφόρμων.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/3854
    Collections
    • Κοινωνικά Πληροφοριακά Συστήματα (ΕΛΛ) / Social Information Systems (in Greek)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013