dc.contributor.advisor | Πιερίδου, Μύρια | |
dc.contributor.author | Κυριάκογλου, Χριστίνα | |
dc.contributor.other | Kyriakoglou, Christina | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2018-10-19T09:40:58Z | |
dc.date.available | 2018-10-19T09:40:58Z | |
dc.date.copyright | 2018-10-19 | |
dc.date.issued | 2018-05 | |
dc.identifier.other | ΕΠΑ/2018/00062 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/3813 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Η παρούσα έρευνα φιλοδοξεί να αποτυπώσει και να συνδυάσει τις απόψεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και γονέων παιδιών που παρουσιάζουν προβλήματα συμπεριφοράς σχετικά με τη σημασία της γονεϊκής εμπλοκής στη διαχείριση προβλημάτων συμπεριφοράς, στο πλαίσιο του ενιαίου σχολείου, προκειμένου να πραγματοποιηθεί μία εις βάθος ανάλυσή τους. Επιμέρους ερωτήματα που εξετάζονται είναι οι δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι εκπαιδευτικοί και οι γονείς στη μεταξύ τους συνεργασία και οι ανάγκες επιμόρφωσης τους πάνω σε θέματα που αφορούν τις αρχές αποτελεσματικής επικοινωνίας. Στο θεωρητικό πλαίσιο παρουσιάζονται πληροφορίες σχετικά με την πορεία προς την καθιέρωση της ενιαίας εκπαίδευσης, το θεσμικό της πλαίσιο, τα συναισθηματικά και συμπεριφορικά προβλήματα καθώς και τη γονεϊκή εμπλοκή. Στη συνέχεια, ακολουθεί το ερευνητικό μέρος της. Το εργαλείο που χρησιμοποιήθηκε για τη διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών και των γονέων ήταν οι ημι-δομημένες συνεντεύξεις. Τα αποτελέσματα έκαναν φανερό πως γονείς και εκπαιδευτικοί επιθυμούν έντονα την τακτική επικοινωνία μεταξύ τους, εντούτοις, αναφέρουν πως αναδύονται ποικίλες πρακτικές, θεσμικές και προσωπικές δυσκολίες κατά την προσπάθεια πρακτικής εφαρμογής και πως αποτελεί αδήριτη ανάγκη η κατάλληλη επιμόρφωσή τους σχετικά τους τρόπους επίτευξης μίας αγαστής συνεργασίας μεταξύ τους. Ένα από τα πιο βασικά ευρήματα της παρούσας έρευνας είναι ότι, παρότι υπήρξε καθολική ομοφωνία των εκπαιδευτικών και των γονέων που συμμετείχαν στην έρευνα σχετικά με τη σημασία της γονεϊκής εμπλοκής μαθητών που παρουσιάζουν προβλήματα συμπεριφοράς, εντούτοις, παρουσιάζονται ανεπαρκείς οι τρόποι εφαρμογής της. | el_GR |
dc.format.extent | vii, 85 σ. 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.publisher | Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Εκπαίδευση -- Γονεϊκή συμμετοχή | el_GR |
dc.subject | Education -- Parental participation | el_GR |
dc.title | Αντιλήψεις εκπαιδευτικών και γονέων σχετικά με το ρόλο της γονεϊκής εμπλοκής στη διαχείριση προβλημάτων συμπεριφοράς στο πλαίσιο του ενιαίου σχολείου | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | The present study aims to capture and combine the views of primary school teachers and parents of children with behavioral problems about the importance of parental involvement in managing behavioral problems within the framework of the inclusive school in order to conduct an in-depth analysis of them. Other questions that are being addressed are the difficulties faced by teachers and parents in their co-operation and their educational needs on issues relating to the principles of effective communication. In the theoretical context, information is presented on the path towards the establishment of inclusive education, its institutional framework, emotional and behavioral problems as well as parental involvement. In order to realize this study the research tool that was used to explore the views of teachers and parents was semi-structured interviews. The results showed that parents and teachers strongly desire regular communication with each other; however, they report that a variety of practical, institutional and personal difficulties arise in its practical application, and that there is an urgent need for appropriate training on how to achieve good cooperation between them. One of the most important findings of the present study is that although there was a universal consensus among teachers and parents involved in the research on the importance of parental involvement of students with behavioral problems, however, there are inadequate ways of implementing it. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |