Show simple item record

dc.contributor.advisorΔημητρίου, Πέτρος
dc.contributor.authorΣοφοκλέους Ολυμπίου, Μαρία
dc.contributor.otherSofocleous Olympiou, Maria
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2018-10-19T09:40:35Z
dc.date.available2018-10-19T09:40:35Z
dc.date.copyright2018-10-19
dc.date.issued2018-06
dc.identifier.otherMBA/2018/00654el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/3811
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣε αυτή την εργασία θα παρουσιάσουμε τη μελέτη περίπτωσης της εταιρίας S.Synergia Media Ltd όπου θα περιλαμβάνει τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα της εταιρείας, το οικονομικό και επιχειρηματικό της περιβάλλον, τις οικονομικές της επιδόσεις, τη στρατηγική και επενδυτική της δραστηριότητα, την οργανωτική της δομή, τη λειτουργία και διοίκηση της, τους πόρους της, τις τεχνολογικές της ικανότητες, τις ευκαιρίες και απειλές που αντιμετωπίζει (SWOT analysis) την ανταγωνιστική της θέση, τη βραχυχρόνια και μακροχρόνια της εξέλιξη και τέλος τα δυνατά και αδύναμα της σημεία. Ο σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να παρουσιάσουμε προτάσεις προς την εταιρεία, για την αύξηση της πελατείας της, την αύξηση του κύκλου εργασιών της και κατ’ επέκταση την αύξηση των κερδών της. Για να επιτευχθεί αυτός ο σκοπός πρέπει να εντοπισθούν τα δυνατά και αδύναμα σημεία της εταιρείας και να προτείνουμε τρόπους ενίσχυσης των δυνατών σημείων και τρόπους βελτίωσης των αδυναμιών και προβλημάτων που θα εντοπίσουμε. Το έναυσμα για την εκπόνηση της παρούσας διατριβής αποτέλεσαν τρία βασικά ερευνητικά ερωτήματα. Το πρώτο ερευνητικό ερώτημα αφορά το πώς αξιολογούν οι πελάτες της εταιρείας μια προσφορά που λαμβάνουν για αγορά υπηρεσιών (Αποκλειστικά χαμηλότερη τιμή, φήμη εταιρείας, παλαιότερη επιτυχή συνεργασία κλπ). Το δεύτερο ερευνητικό ερώτημα αφορά το ποιος αποφασίζει για την ανάθεση μιας προσφοράς για αγορά υπηρεσιών (υπάρχει επιτροπή που αξιολογεί τις προσφορές και αποφασίζει ή αποφασίζει κάποιο συγκεκριμένο άτομο). Τέλος, το τρίτο ερευνητικό ερώτημα βασίζεται στο βαθμό ικανοποίησης των υπηρεσιών από υφιστάμενους πελάτες και προτάσεις για βελτίωση. Τα αποτελέσματα και οι προτάσεις της μελέτης θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν από την διεύθυνση της εταιρείας για βελτίωση της οικονομικής της θέσης και δυνατότητα ανάπτυξης της στο μέλλον.el_GR
dc.format.extent78 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectBusiness planel_GR
dc.subjectΕπιχειρηματικό σχέδιοel_GR
dc.titleΜελέτη περίπτωσης της εταιρείας S.Synergia Media Ltd και τρόποι βελτίωσης των αδυναμιών τηςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractIn this thesis we will present the case study of the company S.Synergia Media Ltd which will include the features of the company, the economic and business environment, its financial performance, strategy and investment activity, its organizational structure, its operation and management, its resources, its technological capabilities, opportunities and threats (SWOT analysis) its competitive position, the short- and long-term evolution and finally the strong and weak points. The purpose of this thesis is to present proposals to the company, to increase its customers, increase its turnover and thereby increasing its profits. To achieve this objective, we should identify the strengths and weaknesses of the company and recommend ways to strengthen the strengths and ways to improve the weaknesses and problems we detect. The trigger for the preparation of this thesis was three main research questions. The first research question concerns how the customers of the company evaluate an offer they receive for services (Exclusively lower price, company reputation, previous successful cooperation, etc.). The second research question is who decides to award a tender for services (there is a committee that evaluates the offers and decide or a particular person may decide). Finally, the third research question based on the degree of satisfaction of services by the existing clients and recommendations for improvement. The results and recommendations of the study will be used by the management of the company to improve its financial position and growth potential in the future.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record