Μελέτη περίπτωσης της εταιρείας S.Synergia Media Ltd και τρόποι βελτίωσης των αδυναμιών της
Abstract
Σε αυτή την εργασία θα παρουσιάσουμε τη μελέτη περίπτωσης της εταιρίας S.Synergia Media Ltd όπου θα περιλαμβάνει τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα της εταιρείας, το οικονομικό και επιχειρηματικό της περιβάλλον, τις οικονομικές της επιδόσεις, τη στρατηγική και επενδυτική της δραστηριότητα, την οργανωτική της δομή, τη λειτουργία και διοίκηση της, τους πόρους της, τις τεχνολογικές της ικανότητες, τις ευκαιρίες και απειλές που αντιμετωπίζει (SWOT analysis) την ανταγωνιστική της θέση, τη βραχυχρόνια και μακροχρόνια της εξέλιξη και τέλος τα δυνατά και αδύναμα της σημεία.
Ο σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να παρουσιάσουμε προτάσεις προς την εταιρεία, για την αύξηση της πελατείας της, την αύξηση του κύκλου εργασιών της και κατ’ επέκταση την αύξηση των κερδών της. Για να επιτευχθεί αυτός ο σκοπός πρέπει να εντοπισθούν τα δυνατά και αδύναμα σημεία της εταιρείας και να προτείνουμε τρόπους ενίσχυσης των δυνατών σημείων και τρόπους βελτίωσης των αδυναμιών και προβλημάτων που θα εντοπίσουμε.
Το έναυσμα για την εκπόνηση της παρούσας διατριβής αποτέλεσαν τρία βασικά ερευνητικά ερωτήματα. Το πρώτο ερευνητικό ερώτημα αφορά το πώς αξιολογούν οι πελάτες της εταιρείας μια προσφορά που λαμβάνουν για αγορά υπηρεσιών (Αποκλειστικά χαμηλότερη τιμή, φήμη εταιρείας, παλαιότερη επιτυχή συνεργασία κλπ).
Το δεύτερο ερευνητικό ερώτημα αφορά το ποιος αποφασίζει για την ανάθεση μιας προσφοράς για αγορά υπηρεσιών (υπάρχει επιτροπή που αξιολογεί τις προσφορές και αποφασίζει ή αποφασίζει κάποιο συγκεκριμένο άτομο).
Τέλος, το τρίτο ερευνητικό ερώτημα βασίζεται στο βαθμό ικανοποίησης των υπηρεσιών από υφιστάμενους πελάτες και προτάσεις για βελτίωση.
Τα αποτελέσματα και οι προτάσεις της μελέτης θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν από την διεύθυνση της εταιρείας για βελτίωση της οικονομικής της θέσης και δυνατότητα ανάπτυξης της στο μέλλον.