Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Θεατρικές Σπουδές (ΕΛΛ) / Theatre Studies (in Greek)
  6. Κινηματογράφος, ντοκιμαντέρ και ψηφιακά μέσα στο θέατρο στην προσχολική εκπαίδευση. Μια μελέτη περίπτωσης
 
  • Details
Options

Κινηματογράφος, ντοκιμαντέρ και ψηφιακά μέσα στο θέατρο στην προσχολική εκπαίδευση. Μια μελέτη περίπτωσης

Author(s)
Βαρσάμη, Ευτυχία
Date Issued
2018-12
Faculty
Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών / Faculty of Humanities and Social Sciences 
Abstract
Αντικείμενο της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι η διερεύνηση της σπουδαιότητας της θεατρικής αγωγής και η ένταξη του κινηματογραφου, του ντοκιμαντέρ και των ψηφιακών και οπτικοακουστικών μέσων σε ένα σημαντικό αναπτυξιακό στάδιο, αυτό της νηπιακής ηλικίας στην προσχολική αγωγή. Βάσει των παιδαγωγικών και ψυχοπαιδαγωγικών θεωριών, μέσω βιβλιογραφικής έρευνας, αποκρυσταλλώνεται η πολυσημαντότητα της βιωματικής εκπαίδευσης με τις τεχνικές του θεάτρου και, κυρίως του θεατρικού παιχνιδιού, καθώς και η ενσωμάτωση ψηφιακών προϊόντων στην προσχολική αγωγή.
Για την περαιτέρω διερεύνηση του θέματος, έγινε μια μελέτη περίπτωσης με τον σχεδιασμό και την υλοποίηση επτά μαθημάτων. Το περιεχόμενο αυτών των μαθημάτων βασίστηκε στην ταινία κινουμένων σχεδίων "ΝΕΜΟ" και στο ντοκιμαντέρ " Ο ελληνικός βυθός", προκειμένου να πραγματοποιηθούν σε δυο τμήμα του 2ου Νηπιαγωγείου Πικερμίου. Τα παιδιά παρακολούθησαν τα βίντεο, ενώ πριν και μετά από κάθε απόσπασμα υπήρχαν δραστηριότητες θεατρικής αγωγής, καθώς εντάχθηκαν και άλλες τέχνες στην εκπαιδευτική διαδικασία. Το θέμα της ταινίας γύρω απο το οποίο οργανώθηκαν δραστηριότητες, ήταν η μοναδικότητα κάθε είδους, άρα και κάθε παιδιού. Επιπροσθέτως, τα νήπια έγραψαν σενάρια και σχεδίασαν τις δικές τους ταινιες και τα δικά τους ντοκιμαντέρ για να μάθουν να χειρίζονται τα ψηφιακά μέσα και να αναπτύξουν την κριτική τους σκέψη. Τα αποτελέσματα της έρευνας αναλύονται στο τελευταίο μέρος της εργασίας.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
viii, 81 σ. 30 εκ.
Subjects

Θεατρική αγωγή

Theatre education

Θεατροπαιδαγωγική

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

ΘΣΠ-2018-00119.pdf

Size

2.99 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):d36976cdf39aafdbaa8181386a5baebd

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly