Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Θεατρικές Σπουδές (ΕΛΛ) / Theatre Studies (in Greek)
  6. Το εκπαιδευτικό δράμα ως εργαλείο διδασκαλίας της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας.
 
  • Details
Options

Το εκπαιδευτικό δράμα ως εργαλείο διδασκαλίας της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας.

Author(s)
Φιλίππου, Ευαγγελία-Παρασκευή
Date Issued
2019-05
Faculty
Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών / Faculty of Humanities and Social Sciences 
Abstract
Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή πραγματεύεται τη δυνατότητα του Εκπαιδευτικού Δράματος να αποτελέσει εργαλείο διδασκαλίας της Ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας. Τα νέα δεδομένα στη γλωσσική εκπαίδευση (Επικοινωνιακή προσέγγιση, προσέγγιση του Γραμματισμού, θεωρίες για τη διδασκαλία της δεύτερης/ξένης γλώσσας κ.α.) προτείνουν μαθητοκεντρική διδασκαλία, στόχευση στη βελτίωση της επικοινωνιακής ικανότητας των μαθητών και πλήρη έκθεση στη δεύτερη/ξένη γλώσσα μέσα από τη δημιουργία ρεαλιστικών και αυθεντικών πλαισίων επικοινωνίας. Ταυτόχρονα, επιτάσσουν τη διαμόρφωση ενός κοινωνικού περιβάλλοντος σεβασμού και αλληλοβοήθειας στοχεύοντας στην ανεμπόδιστη από συναισθηματικούς ανασταλτικούς παράγοντες κατάκτηση της δεύτερης/ξένης γλώσσας. Το κοινωνικό αυτό περιβάλλον της τάξης επιφέρει διαφορετικούς ρόλους για το δάσκαλο και τον μαθητή στοχεύοντας στη χειραφέτηση και αυτενέργεια του δεύτερου. Το Εκπαιδευτικό Δράμα μέσα από τον φαντασιακό κόσμο που δημιουργεί δύναται να συνεισφέρει σε όλες τις παραπάνω επιταγές για τη διδασκαλία δεύτερης/ξένης γλώσσας, όπως αποδεικνύει η σχετική βιβλιογραφία και όπως ανέδειξαν τα θετικά αποτελέσματα από την έρευνα δράσης που πραγματοποιήθηκε από την εκπαιδευτικό-ερευνήτρια σε Τάξη Υποδοχής με σκοπό την αποτελεσματική διδασκαλία της Ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας σύμφωνα με τις σύγχρονες επιταγές της γλωσσικής διδασκαλίας και μέσα από τη χρήση του Εκπαιδευτικού Δράματος.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
89 σ. ; 30 εκ.
Subjects

Εκπαιδευτικό δράμα --...

Education drama -- La...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

ΘΣΠ-2019-00136.pdf

Size

6 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):0e59971082c87778f21c5ca7af5c438e

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly